Compaan

Service
Gebruikersgemak

George Savenije

Op 100-jarige leeftijd begonnen met geen computerervaring

overbrugt eenzaamheid en maakt verbinding met de buitenwereld

Vereenvoudig de agenda

aanwijzing van kleinkinderen

Gert Swankhuisen

Kinderziektes

Ondersteuning beeldbellen

Tussenvorm Classic en Connect --> beeld aan laten/aan-uit knop in beeld, volume knoppen in beeld. Nieuwe Samsung tablet geen verbetering: oa. Sleeve staat niet stevig, camera positie halverwege,... Tussenvorm Classic en Connect --> beeld aan laten/aan-uit knop in beeld, volume knoppen in beeld. Nieuwe Samsung tablet geen verbetering: oa. Sleeve staat niet stevig, camera positie halverwege, touch ongevoelig. Beeldbellen horizontaal orienteren (update?). Toevoegen zorglogboek, uitgebreider beheer live/meekijken, alle foto's beheren.

Consumentenbond

Hartelijk dank voor uw reactie.
We stellen het op prijs dat u uw bevindingen onder onze aandacht brengt. Een aantal punten zullen in een volgende update verbeterd worden. Als de update klaar is, ontvangt u hier bericht over.

Marike Spee

Zeer positief. Makkelijk in gebruik. Overzichtelijk.

Mijn moeder kan ermee overweg, dat is het belangrijkst.

Mijn moeder blijft de Spreuk van de dag in het Engels ontvangen. Ook andere zaken (bijv. de datum) zijn in het Engels en dat begrijpt mijn moeder niet. Kan dat worden aangepast in het Nederlands?

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Een tip van een gebruiker

Hartelijk dank voor uw reactie.
We gaan aan de slag gaan om het probleem met de Engelse taal op te lossen.

herrman

Alles

Installatiehandleiding niet helemaal logisch, niet volledig.

Internet

Hartelijk dank voor uw reactie.
De handleiding heeft zeker onze aandacht. Op uwcompaan.nl/servicedesk leest u meer over de mogelijkheden op de Compaan.

eenvoudig in gebruik. mooi voor ouderen

meer spellen

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

via een tip van een collega

Redelijk

Foto’s delen

Beeldbellen gaat vaak niet goed

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Denk via internet ,weet het niet zeker meet

Hartelijk dank voor uw reactie.
Graag helpen we u om het beeldbellen te verbeteren. Onze servicedesk is dagelijks van 9.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar op 088-1450100.

W Hamer

Oma hufterproof met 93 jaar voor het eerst ict ervaring

eenvoud

groter scherm

via kennissen

Roos Bluijs

Voor de gebruiker biedt het heel veel mogelijkheden en plezier, voor de beheerder is het even zoeken naar alle mogelijkheden

-gebruikersgemak
-een nieuwe wereld die er voor de gebruiker opengaat

-patience op meerdere niveaus bieden
-de communicatie met Compaan met de gebruiker

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

bekendheid door mijn vroegere werk

Hartelijk dank voor uw reactie.
Meer informatie over communicatie met de Compaan leest u op www.uwcompaan.nl/servicedesk. Mocht u specifieke vragen hebben dan beantwoorden we deze graag. Wij zijn dagelijks van 9.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar op 088-1450100.

Terry Dam

Top wat een verrijking voor oudere mensen

Snel en erg goed bereikbaar

Via via

Karin zoet

Heel makkelijk contact te leggen met mijn moeder

Makkelijk in gebruik

Mijn moeder wil ook weleens ergens op reageren met tekst. Op filmpje of foto. Nu zou het makkelijk zijn voor haar om een reactie te kunnen geven op een foto of filmpje. Want mail sturen is nog erg... Mijn moeder wil ook weleens ergens op reageren met tekst. Op filmpje of foto. Nu zou het makkelijk zijn voor haar om een reactie te kunnen geven op een foto of filmpje. Want mail sturen is nog erg lastig voor hun.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via jan zoet die heeft ook een compaan.

Hartelijk dank voor uw reactie.
Uw moeder kan een foto leuk vinden door de foto te openen en op het duimpje onderin het scherm te drukken. U krijgt dan een melding per mail dat uw moeder de foto leuk vindt. Momenteel is het niet mogelijk om met tekst een reactie op de foto te geven.