Compaan

Service
Gebruikersgemak

Annette van Gastel

Geweldig apparaat om sociaal weer deel te nemen!

gebruiksgemak, goede klantenservice, aan te passen aan gebruiker

in de klassieke versie ook de mogelijkheid geven om meer spelletjes op te nemen.

gezocht op het web

Lucia Ceballos Duyck

Super handig tabletje die ons weer samenbrengt ook vanop afstand.

Praktisch in gebruik en duidelijk.
Praktisch in gebruik en duidelijk.
Wij gebruiken het om te beeldbellen, foto's op te laden vanop reis, op het werk, onderweg. Nu zullen we ook de familie in Chili als contacten aanmaken, zo kunnen ze rechtstreeks chatten - foto's en video's vanuit de andere kant van de wereld doorsturen.
Ook ideaal om het zorgpersoneel mogelijkheid te geven om hun vragen te stellen of ook gewoon eens lekker te chatten. Aangezien het moeilijk is om met mijn vader te communciren (hij spreekt stil en enkel Spaans) is dat voor hen soms moeilijk, dan zijn we de hulplijn aan de andere kant van de app! Enig!

Niet direct, elk punt die ik aanhaalde bij installatie werd reeds opgelost en uitgewerkt, er wordt geluisterd naar de gebruikers en de noden.

Via een verdeelpunt

Inigo Bocken

Heel vlot qua service en het resultaat is uitstekend, het functioneert allemaal beter dan verwacht.

vlot toegankelijk

slecht vind ik het feit dat ik al 4 of 5 keer contact heb opgenomen over de zonnebloemen die geleverd zouden moeten worden aan diegene die mij op Compaan heeft gewezen, en hij deze nog steeds niet... slecht vind ik het feit dat ik al 4 of 5 keer contact heb opgenomen over de zonnebloemen die geleverd zouden moeten worden aan diegene die mij op Compaan heeft gewezen, en hij deze nog steeds niet heeft gekregen - dat begrijp ik niet goed, zo ingewikkeld is het toch niet. Is wel een schaduwkant bij mijn beeld van Compaan

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een andere klant van u, dhr. Martijn van Liere, die nog steeds geeen zonnebloemen heeft gekregen

Hel nuttig en vriendelijk hulpmiddel voor ouderen en geruststellend voor hun kinderen en andere naasten.

Zeer goede voorlichting en service.

Radiozender zelf kunnen kiezen of veranderen lijkt me heel wenselijk.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Door advies van kleinkind.

Rob van der Schans

Duidelijke structuur

Ik ben beheerder voor mijn vader. Het moeten aanmelden van andere familie wekte even wat verwarring. Als mijn vader wil beeldbellen gaat dat rechtstreeks met mij. Bij anderen komt er een mail dat... Ik ben beheerder voor mijn vader. Het moeten aanmelden van andere familie wekte even wat verwarring. Als mijn vader wil beeldbellen gaat dat rechtstreeks met mij. Bij anderen komt er een mail dat hij wil bellen. Het is jammer dat hij niet met alle contacten gelijk kan beeldbellen. Of is dat de boodschap als de ontvanger niet opneemt? Dan zou het handig zijn als de boodschap achterblijft met : ik heb je geprobeerd te beeldbellen, maar je nam niet op.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via de zus van mijn vader.

Simone Zuurbier

Toptablet voor ouderen

De gebruiker kan niets fout doen

Mijn dementerende moeder heeft de terugtoets goed door. Bij een quiz, die ze graag doet, drukt ze na een vraag vaak op de terugtoets, omdat we haar dat aangeleerd hebben in het dagelijks gebruik.... Mijn dementerende moeder heeft de terugtoets goed door. Bij een quiz, die ze graag doet, drukt ze na een vraag vaak op de terugtoets, omdat we haar dat aangeleerd hebben in het dagelijks gebruik. Maar, dan komt ze steeds weer in het hoofdscherm. Zou de toets, (volgende vraag) misschien boven de terugtoets kunnen staan? Dan maakt ze een goede keus.

Ik zag het bij een 97 jarige klant van mij

Echt heel fijn voor ouderen

makkelijk en duidelijk

Meer radiozenders, maar daar wordt al aan gewerkt hebben we begrepen.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Zoeken op internet naar Ipad ouderen

De compaan voegt veel toe aan het contact tussen mijn moeder en alle mensen die belangrijk voor haar zijn

bellen en chatten

heel graag een diashow van de foto's op de connect

Google

Harry Harmsen

Klantvriendelijk, mooie stevige vormgeving tablet.

Gebruiksvriendelijke bediening

Voor gebruik nog veel handelingen verrichten

Via internet, website

Gemakkelijk in gebruik

Simpel grote knoppen, verschillende kleuren

Als beheerder zou ik graag de foto's willen ordenen, ook van andere contacten.

Internet