Compaan

Service
Gebruikersgemak

De compaan voegt echt iets toe

Makkelijk contact dmv beeldbellen
Agenda te beheren door familie
Foto's en video's delen

Een soort WhatsApp functie zou handig zijn in de basis Compaan. Voor korte berichtjes

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een gebruiker in een verzorgingstehuis

Super! Fijne oplossing voor mijn oma om foto's te onvangen, video's en video te bellen.

Heel gemakkelijk te gebruiken, diavoorstelling als oma en opa niks met hun ipad doen!!! echt heel leuk :-)

Op mijn iphone 8+ werkt de compaan app niet zo goed. Oma kan sommige klein kinderen wel bellen bij andere werkt het niet. (ook niet al de instellingen worden bijgewerkt)
kerkdienstgemist moet...
kerkdienstgemist moet iets makkelijker... misschien ook iets groter lettertyp als ze een filmpje doorgestuurd krijgt op youtube.....

Google

Hartelijk dank voor uw reactie.
Mocht u in de gelegenheid zijn dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk om u te helpen met de instellingen.

Frans Bon

Fantastisch

makkelijk

podcast

kennis

Hartelijk dank voor uw reactie.
Het beluisteren van een podcast is mogelijk door via de Internetknop, de website op te zoeken waar de Podcast beluisterd kan worden. We hopen dat u hiermee geholpen bent.

Het gebruikersgemak

Mogelijkheid tot kiezen bij bijv. 'slecht' Goedemorgen om dit ook via 06/sms te laten binnen lopen.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Gevonden in een artikel op internet n.a.v. zoekopdracht seniorentablet.

Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas is het inderdaad alleen mogelijk om de melding via e-mail te ontvangen. Mocht dit in de toekomst aangepast worden dan informeren we u hierover.

Pieter Kempkes

Top

Alles en heel erg prettig om mee te werken

Evt camera in het midden van de tablet

Via een andere gebruiker

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u zotevreden bent over de Compaan. We snappen uw punt maar helaas is de positie van de camera niet aan te passen in de Samsung tablet.

Veldman

Nu met Corona mooi hulp middel om contact te houden ze voelt zich niet alleen

Snel contact hulp van medewerkers

Gezocht via google

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie! Mocht u vragen hebben of toch nog verbetertips willen doorgeven dan kunt u ons bereiken op 088-1450100 of info&uwcompaan.nl

Marcel dietz

Gerusstellend

Met de juiste mensen aan de andere kant kan het goed helpen
Met de juiste mensen aan de andere kant kan het goed helpen
Het steld mij gerust om met iemand te praten als ik het erg benauwd heb en mijn hart slag gaat naar beneden zodat ik weer een beetje adem krijg bedankt team

Ik ben mijn spelletjes side kwijt ik kan niet meer pitainsen

Via de verpleging

Maakt waar wat beloofd wordt.

Snelle service, meedenken, efficiënt product.

Via kennis

Tineke Spierings

Eenzaamheid een deel weg kunnen nemen is goud waard!

Eenvoudige bediening. Zelfs voor een "beginnend verwarde persoon" is beeldcontact mogelijk.

Nog iets meer mogelijk voor privé beheerders

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Zoek op internet senioren tablet

Mijn moeder (97) is er zooo blij mee. Ze geniet van alle foto's en video's van vooral klein- en achterkleinkinderen.

Direct simpel te bedienen, doormiddel van touch screen toetsen. Veilig omdat ze alleen contact heeft met tevoren ingevoerde contacten.

Het geluid, gesproken woord is slecht te verstaan. Nu met bingo en quiz is dat best jammer. Ik heb er vandaag bij de kerst quiz bij gezeten en kon het soms ook slecht volgen. Wel een leuk... Het geluid, gesproken woord is slecht te verstaan. Nu met bingo en quiz is dat best jammer. Ik heb er vandaag bij de kerst quiz bij gezeten en kon het soms ook slecht volgen. Wel een leuk initiatief. Maar het moet nog wat beter en duidelijker overkomen voor deze doelgroep. Bij de bingo vorige week liep het systeem vast een moest ze mij bellen waarna ik haar maar adviseerde de compaan uit te zetten en weer op te starten .
De service en klantvriendelijkheid ervaart mijn moeder als heel fijn. Ze heeft wel eens gebeld.

Via familie