Compaan

Marcel dietz

Gerusstellend

Met de juiste mensen aan de andere kant kan het goed helpen
Met de juiste mensen aan de andere kant kan het goed helpen
Het steld mij gerust om met iemand te praten als ik het erg benauwd heb en mijn hart slag gaat naar beneden zodat ik weer een beetje adem krijg bedankt team

Ik ben mijn spelletjes side kwijt ik kan niet meer pitainsen

Via de verpleging

Maakt waar wat beloofd wordt.

Snelle service, meedenken, efficiënt product.

Via kennis

Tineke Spierings

Eenzaamheid een deel weg kunnen nemen is goud waard!

Eenvoudige bediening. Zelfs voor een "beginnend verwarde persoon" is beeldcontact mogelijk.

Nog iets meer mogelijk voor privé beheerders

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Zoek op internet senioren tablet

Mijn moeder (97) is er zooo blij mee. Ze geniet van alle foto's en video's van vooral klein- en achterkleinkinderen.

Direct simpel te bedienen, doormiddel van touch screen toetsen. Veilig omdat ze alleen contact heeft met tevoren ingevoerde contacten.

Het geluid, gesproken woord is slecht te verstaan. Nu met bingo en quiz is dat best jammer. Ik heb er vandaag bij de kerst quiz bij gezeten en kon het soms ook slecht volgen. Wel een leuk... Het geluid, gesproken woord is slecht te verstaan. Nu met bingo en quiz is dat best jammer. Ik heb er vandaag bij de kerst quiz bij gezeten en kon het soms ook slecht volgen. Wel een leuk initiatief. Maar het moet nog wat beter en duidelijker overkomen voor deze doelgroep. Bij de bingo vorige week liep het systeem vast een moest ze mij bellen waarna ik haar maar adviseerde de compaan uit te zetten en weer op te starten .
De service en klantvriendelijkheid ervaart mijn moeder als heel fijn. Ze heeft wel eens gebeld.

Via familie

Roland

Leuk voor eenrichtingsverkeer

Je kunt je ouders altijd bereiken

Het scherm is redelijk aanraakgevoelig. Bij foto's of video's bekijken moet je bijna altijd meerdere keren drukken om iets te openen. Alleen bij een gesprek opnemen reageert het scherm altijd. Heel... Het scherm is redelijk aanraakgevoelig. Bij foto's of video's bekijken moet je bijna altijd meerdere keren drukken om iets te openen. Alleen bij een gesprek opnemen reageert het scherm altijd. Heel irritant. Heb de Compaan al een keer omgeruild maar er verandert niets. Ik heb de Compaan uitsluitend nog om mijn moeder te kunnen bereiken. Voor de rest heeft ze zelf weinig aan de Compaan omdat het scherm nauwelijks reageert.

Via via

Fijne, simpele tablet.

Gemakkelijk en Overzichtelijk.

Aan/uitknop en volumeknop lastig te gebruiken omdat ze in een gleufje zitten ipv knopjes erboven op.

Via internet.

De wereld is weer wat groter

eenvoudige bediening

heb ik zo niet

via mijn schoonzus

Erg leuk

makkelijk

van mijn dochter gekregen

Mevr. Blok - Hardesmeets

Mijn schoonmoeder ervaart het gebruik van de Compaan als erg plezierig, omdat je hiermee meer contact hebt met je omgeving.

Eenvoud van het systeem.

De stem waarmee wordt voorgelezen verbeteren. Wellicht mee keuzen, maar ook uitspraak van een zin is niet zo prettig.

Internet

Alex van der Voorn

Praktisch en erg intuïtief

Intuïtief, makkelijk te bedienen

Terug knop een betere plek geven en een makkelijke manier bedenken om het geluid zachter te zetten. Daarnaast zou ik het wel makkelijk vinden om op een of andere manier bij de instellingen te kunnen... Terug knop een betere plek geven en een makkelijke manier bedenken om het geluid zachter te zetten. Daarnaast zou ik het wel makkelijk vinden om op een of andere manier bij de instellingen te kunnen komen. Tablet wordt door mijn moeder gebruikt btw

Internet