Compaan

Service
Gebruikersgemak

Prima alternatief voor smartphone/laptop die mijn vader door omstandigheden niet meer kan bedienen.

Overzichtelijk. Gebruiksvriendelijk

Misschien meerdere radiozenders , ook regionale

Via collega

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie!
De radioknop is sinds kort beschikbaar. We streven er naar om op termijn meerdere zenders toe te voegen.

Ketelaars

Heel makkelijk in gebruik

Makkelijk

Dat je alleen emailadressen van contactpersonen kunt gebruiken en geen telefoonnummers.

Via medebewoner in verzorgingshuis

Heel fijn apparaat

makkelijk en overzichtelijk

Met meerdere mense tegelijk beeldbellen

via internet

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie!
Het beeldbellen met meerdere mensen tegelijk is inderdaad nog niet beschikbaar. We werken er hard aan om dit in de toekomst mogelijk te maken.

Benninga

Super fijn apparaat!

Gemak en duidelijkheid

Aanwijzing waar je gezicht precies te plaatsen voor het scherm. Is nu niet en daardoor gaat m’n schoonvader er steeds niet goed voor zitten en zien we de helft van zijn gezicht.

Via aanbesteding bij Sensire

Brunings

Leuk om iemand even even te kunnen zien. Spelletjes leuk (zegt oma)

Het wordt al snel gewoon. Eenvoudig. (zegt oma)

Het zou fijn zijn als er een light abonnement was, ik kan mijn oma goed helpen met video bellen en ze wil ook niet zelf met Compaan bellen/ contact hebben. Zonder helpdesk gebruik/ alleen gebruik... Het zou fijn zijn als er een light abonnement was, ik kan mijn oma goed helpen met video bellen en ze wil ook niet zelf met Compaan bellen/ contact hebben. Zonder helpdesk gebruik/ alleen gebruik spelletjes en video bellen vind ik de maandelijkse kosten erg hoog.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

zoeken op eenvoudig te bedienen en betaalbaar apparaat

Hester van Dort

Fantastisch want mijn moeder wordt er blij van.

Beeldbellen, de rode en groene ja en nee knoppen, het beheer op afstand én het mee kunnen kijken.

De compaan zou voor mij helemaal af zijn als ergens op het hoofdscherm de afspraken voor die dag komen te staan. Mijn moeder is dementerend en onthoudt niet dat ze op de knop agenda moet drukken.... De compaan zou voor mij helemaal af zijn als ergens op het hoofdscherm de afspraken voor die dag komen te staan. Mijn moeder is dementerend en onthoudt niet dat ze op de knop agenda moet drukken. Bestaat er enige kans dat dit wordt doorgevoerd?

via internet

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Hartelijk dank voor uw reactie.
Momenteel is het inderdaad nog niet mogelijk om de afspraken op het beginscherm te tonen. Er wordt door ons development team gekeken naar de mogelijkheden om dit in de toekomst beschikbaar te maken.

niet relevant

Goede ervaring wel ook wensen ter verbetering

eenvoud- altijd een terug functie- er kan niets mis gaan

beheer van foto's- dit zouden mijn ouders zelf ook moeten kunnen (mapjes aan kunnen maken) - dat kan nu alleen degene die de foto's hebben gemaakt. mijn ouders raken nu door alle foto's die door... beheer van foto's- dit zouden mijn ouders zelf ook moeten kunnen (mapjes aan kunnen maken) - dat kan nu alleen degene die de foto's hebben gemaakt. mijn ouders raken nu door alle foto's die door elkaar staan het overzicht kwijt.

via thuiszorg organisatie

Ester Reijs

Werkt gemakkelijk aanwinst voor mijn broer

Gebruiksvriendelijkheid

Tijdslot kunnen instellen door beheerder

Internet

Hugo Verwijs

Functionaliteit valt tegen

Beheer op afstand

Mogelijkheid om een normaal telefoonnummer (bv met Skype) te bellen. Veel bejaarde kennissen hebben geen smartphone, maar wel een mobiele/vaste telefoon

Aanbeveling door familielid

Reinsma

Eenvoud

Dat men een beetje tekst kwijt kunt bij de foto.

Via nieuwsbfief Alzheimer