Compaan

Service
Gebruikersgemak

Redelijk

Foto’s delen

Beeldbellen gaat vaak niet goed

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Denk via internet ,weet het niet zeker meet

Hartelijk dank voor uw reactie.
Graag helpen we u om het beeldbellen te verbeteren. Onze servicedesk is dagelijks van 9.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar op 088-1450100.

W Hamer

Oma hufterproof met 93 jaar voor het eerst ict ervaring

eenvoud

groter scherm

via kennissen

Roos Bluijs

Voor de gebruiker biedt het heel veel mogelijkheden en plezier, voor de beheerder is het even zoeken naar alle mogelijkheden

-gebruikersgemak
-een nieuwe wereld die er voor de gebruiker opengaat

-patience op meerdere niveaus bieden
-de communicatie met Compaan met de gebruiker

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

bekendheid door mijn vroegere werk

Hartelijk dank voor uw reactie.
Meer informatie over communicatie met de Compaan leest u op www.uwcompaan.nl/servicedesk. Mocht u specifieke vragen hebben dan beantwoorden we deze graag. Wij zijn dagelijks van 9.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar op 088-1450100.

Terry Dam

Top wat een verrijking voor oudere mensen

Snel en erg goed bereikbaar

Via via

Karin zoet

Heel makkelijk contact te leggen met mijn moeder

Makkelijk in gebruik

Mijn moeder wil ook weleens ergens op reageren met tekst. Op filmpje of foto. Nu zou het makkelijk zijn voor haar om een reactie te kunnen geven op een foto of filmpje. Want mail sturen is nog erg... Mijn moeder wil ook weleens ergens op reageren met tekst. Op filmpje of foto. Nu zou het makkelijk zijn voor haar om een reactie te kunnen geven op een foto of filmpje. Want mail sturen is nog erg lastig voor hun.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via jan zoet die heeft ook een compaan.

Hartelijk dank voor uw reactie.
Uw moeder kan een foto leuk vinden door de foto te openen en op het duimpje onderin het scherm te drukken. U krijgt dan een melding per mail dat uw moeder de foto leuk vindt. Momenteel is het niet mogelijk om met tekst een reactie op de foto te geven.

Prima alternatief voor smartphone/laptop die mijn vader door omstandigheden niet meer kan bedienen.

Overzichtelijk. Gebruiksvriendelijk

Misschien meerdere radiozenders , ook regionale

Via collega

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie!
De radioknop is sinds kort beschikbaar. We streven er naar om op termijn meerdere zenders toe te voegen.

Ketelaars

Heel makkelijk in gebruik

Makkelijk

Dat je alleen emailadressen van contactpersonen kunt gebruiken en geen telefoonnummers.

Via medebewoner in verzorgingshuis

Heel fijn apparaat

makkelijk en overzichtelijk

Met meerdere mense tegelijk beeldbellen

via internet

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie!
Het beeldbellen met meerdere mensen tegelijk is inderdaad nog niet beschikbaar. We werken er hard aan om dit in de toekomst mogelijk te maken.

Benninga

Super fijn apparaat!

Gemak en duidelijkheid

Aanwijzing waar je gezicht precies te plaatsen voor het scherm. Is nu niet en daardoor gaat m’n schoonvader er steeds niet goed voor zitten en zien we de helft van zijn gezicht.

Via aanbesteding bij Sensire

Brunings

Leuk om iemand even even te kunnen zien. Spelletjes leuk (zegt oma)

Het wordt al snel gewoon. Eenvoudig. (zegt oma)

Het zou fijn zijn als er een light abonnement was, ik kan mijn oma goed helpen met video bellen en ze wil ook niet zelf met Compaan bellen/ contact hebben. Zonder helpdesk gebruik/ alleen gebruik... Het zou fijn zijn als er een light abonnement was, ik kan mijn oma goed helpen met video bellen en ze wil ook niet zelf met Compaan bellen/ contact hebben. Zonder helpdesk gebruik/ alleen gebruik spelletjes en video bellen vind ik de maandelijkse kosten erg hoog.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

zoeken op eenvoudig te bedienen en betaalbaar apparaat