Compaan

Service
Gebruikersgemak

Rachel Eijzenbach

Ik ben matig tevreden met de tablet van Compaan

het duidelijke startmenu met de grote knoppen

Ik vind de bediening niet altijd even logisch voor ouderen, soms inconsequent en dat maakt het lastig in het gebruik.
Het opladen duurt vrij lang.
Het aan/uitknopje is te klein voor mijn...
Het opladen duurt vrij lang.
Het aan/uitknopje is te klein voor mijn moeders handen
Geluid zou harder moeten kunnen voor ouderen.

Via via

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht u het op prijs stellen dan informeren we u graag over bovenstaande punten in een telefoongesprek. U kunt ons dagelijks bereiken op nummer 088 1450100 (ook in... Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht u het op prijs stellen dan informeren we u graag over bovenstaande punten in een telefoongesprek. U kunt ons dagelijks bereiken op nummer 088 1450100 (ook in het weekend)

Geweldig een toevoeging op mijn leven

Beeldbellen, foto kijken, spelletjes doen, nieuws lezen. De tegels zijn makkelijk in gebruik. De bingo op vrijdag vind ik geweldig.

Het zal handig zijn geweest als er een uitsparing geweest was waar je de pen in kon steken of kon opleggen. Ik ben nu steeds mijn pen kwijt. Mijn dochter is nu aan het kijken wat mogelijk is om de... Het zal handig zijn geweest als er een uitsparing geweest was waar je de pen in kon steken of kon opleggen. Ik ben nu steeds mijn pen kwijt. Mijn dochter is nu aan het kijken wat mogelijk is om de pen aan de compaan vast te maken. Ook zal ik het makkelijk gevonden hebben als het snoer eraf kon. Ik heb de compaan op mijn rollator zijn en vaak sleept het snoer over de grond wat best gevaarlijk kan zijn. Door mijn geheugenverlies vind ik niet alles makkelijk bv het gebruik van het toetsenbord.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Op het werk van mijn dochter zijn compaans ingezet in de 1ste corona golf.

Hans de Bruijn, vader en PGB specialist

Een geweldige toevoeging in de vrije tijd besteding van Bastian

Veilig, makkelijk, goed in te stellen.

Beheerder kan niet van afstand ontvangen foto's video's 'beheren'. Na vervanging oplaad kabel door een veel korte exemplaar (in combinatie met een usb verlengkabel) veel veiliger om de compaan te... Beheerder kan niet van afstand ontvangen foto's video's 'beheren'. Na vervanging oplaad kabel door een veel korte exemplaar (in combinatie met een usb verlengkabel) veel veiliger om de compaan te dragen (ook op de trap). de 2 meter kabel geeft echt een struikel probleem.

Internet

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Fijn dat u de kabel op die manier heeft kunnen vervangen. Veel van onze gebruikers zetten de Compaan op een vaste plek. Vandaar de lengte van de kabel

klatter

Prima contact met ouders, die slechthorend, en niet meer digitaal vaardig zijn

eenvoud

nu geen

via andere ervaringsdeskundige

Geweldig

Gebruikersgemak

Toevoegen regionale radiozenders

Reclame van een gebruiker

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. De radiozenders zijn onlangs uitgebreid. De zender is in te stellen via de beheerder van de Compaan.

Bral

Fantastisch

Beeldbellen

Internet

Fantastisch concept! Dit verruimt de wereld van de ouderen, en het is zo simpel!

Eenvoudig, duidelijke kleuren, goed doordacht. We kunnen zien wat ze doen, zonder hun privacy te schenden. Geweldig!

De eerste connectie met 2 emails vergt enige uitleg. Daarna niets anders dan lof!

De buurman

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht u behoefte hebben aan wat toelichting over het gebruik van het Compaan Portaal dan kunt u onze online helpdesk (help.uwcompaan.net/portal) raadplegen of contact... Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht u behoefte hebben aan wat toelichting over het gebruik van het Compaan Portaal dan kunt u onze online helpdesk (help.uwcompaan.net/portal) raadplegen of contact opnemen met onze servicedesk op 088-1450100

Dochter

Mijn ouders genieten ervan.

Contact met andere

Zorg

Communicatie is sterk verbeterd

Beeldbellen. Eenvoudig, beeld en geluid samen maken voor iemand met gehoorproblemen communicatie beter mogelijk.

In Slaapstand is Compaan vaak niet te benaderen. Meer contacten zichtbaar maken op 1 pagina. Spraakinterface: “bel Jan”.

Google

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Voor het overzicht voor de gebruiker hanteren we het aantal contactpersonen. Wel kan de volgorde van de contactpersonen aangepast worden door gebruik te maken van... Hartelijk dank voor uw reactie. Voor het overzicht voor de gebruiker hanteren we het aantal contactpersonen. Wel kan de volgorde van de contactpersonen aangepast worden door gebruik te maken van favorieten.

Artur Stadhouders

Eenvoudis device voor ouderen

Bediening op afstand

Mogelijkheid tot toevoegen extra spelletjes en functies

Via een zorgmedewerker

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Op dit moment biedt onze Klassieke Compaan naast de Live Bingo en extra spelletjes Sudoku en Wordfeud, niet de mogelijkheid voor meer online spelletjes. We sluiten... Hartelijk dank voor uw reactie. Op dit moment biedt onze Klassieke Compaan naast de Live Bingo en extra spelletjes Sudoku en Wordfeud, niet de mogelijkheid voor meer online spelletjes. We sluiten overigens niet uit dat in de nabije toekomst meer spelletjes beschikbaar komen. Mocht de gebruiker toch meer spelletjes willen spelen dan kunnen we de Compaan omzetten naar de Connect die wel de mogelijkheid biedt om spelletjesapps toe te voegen. Mocht u hier meer over willen weten dan kunt u contact met ons opnemen op 088-1450100 of info@uwcompaan.nl