Compaan

Wilma

Geweldig!

makkelijk in gebruik!

mond op mond reclame

Company geeft zeker in corona-tijd ouders (80+) weer contact met familie en dat is geweldig.

Eenvoudige bediening, doet wat het moet doen.

Via familie

Kelsey Bruins

Het leerde mijn oma weer in zichzelf te geloven dat ze goed overweg kan met technologie voor haar leeftijd!

-Simpel, gebruiksvriendelijk
-Persoonlijke mogelijkheden om aan te passen. Wanneer een app niet beschikbaar is dan word dit na een simpel mailtje binnen 1 dag erop gezet, top!
-Veel leuke...
-Simpel, gebruiksvriendelijk
-Veel leuke extra mogelijkheden
-Top service
-Vind alles top, mijn oma is helemaal gelukkig (ondanks dat ze hiervoor het allemaal niet nodig vond en spannend zou vinden wat nieuws te leren)

-Mogelijkheid om alleen bij enkele apps het geluid aan te zetten voor meldingen en bij andere niet
-Compaancoaches weer terug want dit vond ik echt top destijds. Mijn oma had het niet nodig maar ik denk echt dat het voor veel mensen/mantelzorgers oplossingen bied. Anders hier een vervangende oplossing bedenken want dit maakt het heel laagdrempelig om de vaardigheden aan te leren.
-Blijven innoveren en doorontwikkelen natuurlijk maar dat komt bij jullie helemaal goed :)

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Samengewerkt met jullie vanuit Sensire ;)

Hartelijk dank voor uw reactie!
Onze Compaancoaches staan te popelen om onze klanten weer te kunnen ondersteunen. Gelukkig is onze servicedesk 7 dagen per week telefonisch bereikbaar voor allerlei vragen.

Prima tablet voor senioren

Zeer gebruiksvriendelijk.
Supersnelle service.

Niet!

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een andere gebruiker.

Merel Sips

Erg handig en makkelijk in gebruik door duidelijke beschrijving.

Overzichtelijk en eenvoudig in gebruik

Berichten kunnen sturen via de app van de Compaan. Nu wordt dat omgezet in een email waardoor berichten via de app op je telefoon zeer verlaat of niet binnenkomen. Op een vast netwerk gaat het... Berichten kunnen sturen via de app van de Compaan. Nu wordt dat omgezet in een email waardoor berichten via de app op je telefoon zeer verlaat of niet binnenkomen. Op een vast netwerk gaat het sturen van berichten fijnloos.

Google

Hartelijk dank voor uw reactie!
Het klopt dat er soms wat vertraging in het versturen zit. We werken er hard aan om hier verbetering in aan te brengen.

Eenvoudig te bedienen

mail wordt duidelijken vriendelijk beantwoordt

voor moeder nog een beetje onduidelijk hoe de Bingo werkt

via mijn broer uit Canada

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Graag helpen we u moeder om wat uitleg over de Bingo. Zij kan ons dagelijks telefonisch bereiken op 088-1450100.
Overigens kunt u haar eventueel aanmelden...
Hartelijk dank voor uw reactie.
Overigens kunt u haar eventueel aanmelden via het Portaal mocht ze dat lastig vinden.
We horen graag van haar (of u)

Karel Brouwer

Makkelijk maar wijzigingen zijn moelijk

Eenvoud

Zijn bekend. Heb ik al via mail doorgegeven.

Via zwager

Familie Drummen

Geweldig, hadden we dit maar eerder geweten!

Zelfs voor mijn 77 jarige moeder met afasie erg handig.

geeh

via internet

Nicole

Makkelijke, gebruiksvriendelijke en bijna complete tablet voor ouderen.

Makkelijk te gebruiken, met name beeldbellen en foto’s. Bereikbaarheid helpdesk. Goed weg te zetten.

Het contact hebben met elkaar tijdens het samen doen van spelletjes!! Met meer dan 1 persoon tegelijk kunnen beeldbellen. Meer keuze in radiozenders. Meer niveaus van geluidssterkte. Een (digitale)... Het contact hebben met elkaar tijdens het samen doen van spelletjes!! Met meer dan 1 persoon tegelijk kunnen beeldbellen. Meer keuze in radiozenders. Meer niveaus van geluidssterkte. Een (digitale) handleiding voor installeren en gebruiken van app die je naar je nieuwe contacten kunt sturen. Het zelf op volgorde kunnen zetten van contacten, nu op alfabet.

Via Google

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Een aantal van de tips zijn inmiddels mogelijk. Hierover bent u geïnformeerd via onze nieuwsbrief. Heeft u deze niet ontvangen dan sturen wij u deze graag alsnog toe.... Hartelijk dank voor uw reactie. Een aantal van de tips zijn inmiddels mogelijk. Hierover bent u geïnformeerd via onze nieuwsbrief. Heeft u deze niet ontvangen dan sturen wij u deze graag alsnog toe. U kunt hierover contact opnemen via info@uwcompaan.nl of 088-1450100