Compaan

Prima hulpmiddel

zeer goede telefonische ondersteuning

nee

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

krant artikel over initiatief gemeende dordrecht

Nicolette van Haastrecht

Mijn moeder wordt blij van de Compaan - is voor mij het belangrijkst

Snel en bijzonder klantvriendelijk

Verbeteren face timen - spelletjes kunnen voortzetten - tiptoets.verbeteren bij galgje.

Via De Rijp - hier was een bijeenkomst over welzijn

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor je mening!

Goed nieuws, binnenkort is een nieuwe beeldbeldienst beschikbaar. Wat betreft de spelletjes en tiptoets , dit heb ik aan mijn collega doorgegeven. Ik zal je informeren mocht hier een aanpassing voor komen.

J.A.N. Streefland

De compaan werkt over het algemeen goed maar vertoont af en toe toch probleempjes.

De bereidheid om ondersteuning te verlenen.

Eventueel een extra mogelijkheid voor een reset van de compaan door gebruiker. De bedienings bar tijdens beeldbellen wat langer in beeld te houden na aanraken van het scherm.

internet Google

Anja v nes

Heel leuk dat de genodigden fotoos kunnen sturen. Het beeldbellen lukt nog niet helaas

Heel behulpzaam

Nvt

In een winkel gezien

Beste Anja,

Hartelijk dank voor je reactie!

Uiteraard helpen we je graag om het beeldbellen in orde te maken. Wij zijn dagelijks van 9.00- 18.00 uur bereikbaar op nummer 088-1450100.

Jannes Stevens

Compaan heeft weinig gevoel om een optimale gebruikers-interface te bieden. Het is sterk ontwikkeld vanuit de developer en niet vanuit de gebruiker. Er zijn talloze verbeteringen door te...

Een sterk punt is de medewerking zodat bv. nu ook de kerkomroep van de PKN te gebruiken is.

De dienstverlening is prima. Het gaat puur om de gebrekkige software en ondoordachte gebruikersinterface.

Google

Arno Kolk

Prima tablet met goed werkende software.

Klantgericht

Maandprijs is echt te hoog. Er zouden reclamevrije eenvoudige kaartspellen bij kunnen(zoals bij windows)

mond op mond reclame

John boon

Geweldig, mijn moeder (91, ALS) hoort er weer helemaal bij nu ze weer kan communiceren omdat door de ALS de spraak is weggevallen.

Eenvoud, lage leercurve, instelbaar, veilig

Door de ALS heeft m'n moeder meer last met typen nu de vingers en schouders niet meer zo mee willen werken. De Compaan wat minder rechtop kunnen zetten zou wel fijn zijn. Verder is de gevoeligheid (nog) niet instelbaar waardoor er vaak vreemde tekens worden gebruikt omdat ze (onbewust) te lang op een letter typt.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via ergotherapeute van de zorggroep

Prima apparaat.

Het bedrijf weer over welke doelgroep ze het heeft!

Helga Altena

Gebruiksvriendelijk

Snelle service, duidelijke uitleg, makkelijk te gebruiken

De Skype bel verbinding / mogelijkheid is waardeloos.

Via Google / zoeken op internet

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw mening! Skype levert inderdaad problemen en dat is zeker vervelend. We zijn momenteel bezig een nieuwe beeldbeldienst te ontwikkelen. Graag vertellen we u hier meer over in een telefoongesprek. Wij zijn dagelijks van 9.00 - 18.00 uur bereikbaar op 088-1450100.

Dirk Visser

Goed product en goede service

Goede ondersteuning

Via Google