Compaan

Service
Gebruikersgemak

Een zeer makkelijke manier om met een 96 jarige dame te kunnen communiceren!

De wake up zin die dagelijks verschijnt wordt als heel leuk ervaren.
Het gemak en plezier van foto’s kunnen delen.

Een herhaalsessie voor de klant die niet ervaren is in computer gebruik en mailtjes maken.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Ik ben via mijn tante van het bestaan van Compaan op de hoogte gebracht.

Marian Verstappen

Geweldig !

Wie je ook aan de lijn krijgt, ze weten allemaal meteen over wie/wat het gaat. Superfijn !

áls we die tegen komen zullen we dit zeker door geven...

via via

Smittekind

Prachtig eenvoudig middel om met onze moeder zo te communiceren, geen omkijken naar.

Eenvoudig

Via proef gemeente Alkmaar

Randy

Een goed en gebruikersvriendelijk product.

Overzichtelijk, duidelijke symbolen en eenvoudig aan te passen door de beheerder.

Een aantal verbeterpunten heb ik aangegeven (probleemstelling en mogelijke oplossingen) aan Compaan en ze zijn heel goed ontvangen en en direct verbeterd. Mijn complimenten nogmaals daarvoor

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via via gehoord en verder in verdiept en mijn moeder van 90 jaar te motiveren om het te gebruiken en de voordelen van Compaan in te zien.

Arja

Geweldig en fijn om toch mijn oude vader bij dingen te betrekken zoals dmv een foto of een berichtje

Eenvoudig en duidelijk en altijd goed bereikbaar

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een vriendin en berichtje in de plaatselijke krant.

Mijn moeder is nu veel gelukkiger nu ze ons meer ziet door beeldbellen en meer meedoet met ons leven d.m.v. foto's en filmpjes.

mantelzorg

Een app ontwikkelen zou ook handig zijn

Google

spijker

Super fijn!

Fijn dat we onze moeder met foto’s en filmpjes meer onderdeel v ons leven kunnen laten zijn

Het typgedeelte met alle symbolen is te moeilijk voor mijn moeder. Ze heeft nooit getypt en houdt letters te lang vast zodat er allerlei rare tekens bij komen. Als jullie dit ooit kunnen vereenvoudigen, zou dit heel mooi zijn

Artikel in consumentengids

Roelien Oosten

Heel goed en duidelijk

Ja de terugkoppeling en bereidheid om te helpen

Tablet was beschadigd toen die uit doos kwam. Mijn moeder vond het vervelend om dar tegen jullie te zeggen. Er zat barst in hout

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Mijn moeder had er iets over gelezen

Goed en gebruiksvriendelijk voor de oudere.

Het direct contact opnemen door het bedrijf na aanschaf van de Compaan en de medewerking bij problemen.

Jammer dat het beeldbellen met een iPhone alleen via Skype gaat en daardoor toch wat problemen ontstaan bij het installeren.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via familie die er al een had aangeschaft.

Hans

Leuke tool om contact te onderhouden met onze moeder

Delen van foto's en video's

De spelletjes sluiten niet aan bij de behoefte van mijn moeder. Via internet is te ingewikkeld. De overige spelletjes zijn te beperkt. B.v. Sudoku of Patience zou een mooie aanvulling zijn.
Om foto's te bekijken moet te vaak worden doorgeklikt. En weer terug naar het overzicht. Mijn moeder is 92 en heeft daar wel moeite mee.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via de thuiszorg in Almere waar mijn moeder woont.