Marco

Comfortica is een zeer professioneel en gedreven organisatie. Ze hebben goede kennis van home automatisering en programmering.

Ron van Zelst

Prettig met ze gewerkt, veel kennis en kunde.

Problemen met demotica zijn snel opgelost.

Dominic Scheggetman

Zeer goed, ervaren, hulpvaardig, kundig en een perfecte uitvoering. Goed materiaal en kundige mensen.

Eco Nova GmbH

Goede service. Altijd bereikbaar en altijd klantgericht

J. Janssen

Cursus gehad van Kariem en hij heeft echt verstand van zaken! Zelfs erna neemt hij nog de tijd om je dingen uit te leggen en met je mee te denken. Wat wil je nog meer...?! :)

Caryvo

Je hebt mensen met kennis, en je hebt Karim een jonge gedreven ondernemer die er echt verstand van heeft!

Erg mee denkend en lost een probleem zo op.
Mij erg geholpen met mijn...

Erg mee denkend en lost een probleem zo op.
Mij erg geholpen met mijn problemen aan mijn Fibaro systeem ik zag door de bomen het bos niet meer en heb Karim ingeschakeld!! Alles werkt weer top!!

Zeker een aanrader!!

Bedankt Kariem voor je service en kennis.

Gerard

Super uitleg over heel veel mogelijkheden met Fibaro. Zelf aangedragen voorbeelden werden ook uitvoerig behandeld.
Het was een gezellige maar bovenal een leerzame dag.

Maurits

De workshop Fibaro, gegeven door Comfortica, was heel inspirerend.
Ik had meteen zin om te beginnen aan Domotica in mijn huis.
Ik kon terecht bij Comfortica voor alle vragen die snel en...
De workshop Fibaro, gegeven door Comfortica, was heel inspirerend.
Ik had meteen zin om te beginnen aan Domotica in mijn huis.
Ik kon terecht bij Comfortica voor alle vragen die snel en accuraat werden behandeld.
Ik heb er veel van geleerd.

EvH

Erg vriendelijk, kundig en zeer behulpzaam. Comfortica is een paar keer bij mij thuis geweest voor installatie en hulp. Voorts hulp op afstand via inlog of mail of telefoon. Steeds prettig en... Erg vriendelijk, kundig en zeer behulpzaam. Comfortica is een paar keer bij mij thuis geweest voor installatie en hulp. Voorts hulp op afstand via inlog of mail of telefoon. Steeds prettig en nuttig. Aanrader.