2012 beoordelingen

2012 Reviews

Mulders Support

Snelheid van leveren binnen 24 uur. Prima service. Product was niet aanwezig. Vervangend product gekregen voor dezelfde prijs terwijl dit product duurder was.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelheid van leveren en service uitstekend

Berger

Duidelijke webshop.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en perfect geleverd. Op vraag direct en duidelijk geantwoord.

Haag

Duidelijke site en uitleg. Kwaliteit producten, snelle levering en keurig verpakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en nette levering.

Walter

Duidelijke website, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je (snelle) bestelling

Beschrijf hier uw ervaring

goede prijzen, gratis verzenden (maar niet gratis retour)

Rob w

Gewoon fantastische service. Dit is echt zonder overdrijven.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had onderhandschoenen voor mijn vrouw gekocht. Bij nader inzien toch liever water en winddichte handschoenen. Dit werd zonder mankeren gedaan. Wij zijn langs geweest en de handschoenen gepast.... Ik had onderhandschoenen voor mijn vrouw gekocht. Bij nader inzien toch liever water en winddichte handschoenen. Dit werd zonder mankeren gedaan. Wij zijn langs geweest en de handschoenen gepast. Echt betrouwbare firma, werden heel vriendelijk ontvangen en de handschoen worden echt goed warm

H Bos

Beschrijf hier uw ervaring

Wij krijgen ons geld niet terug!! De bedrijf houdt zich niet aan de wettelijke richtlijnen voor het retour sturen van producten. Eerst erg vriendelijk aan de telefoon, maar een oplossing wordt niet... Wij krijgen ons geld niet terug!! De bedrijf houdt zich niet aan de wettelijke richtlijnen voor het retour sturen van producten. Eerst erg vriendelijk aan de telefoon, maar een oplossing wordt niet geboden, bij onderzoek blijkt dat wij niet de enigen zijn met dit probleem.

Reactie Comfort-Producten:

Beste Hendrik Hans,
Bedankt voor de review. Zoals ook telefonisch besproken zijn wij er om iedereen tevreden te houden, helaas lukt dat niet bij iedereen.
Onze kant van het verhaal:
U...
Beste Hendrik Hans,
Onze kant van het verhaal:
U koopt een artikel en wilt van de aankoop afzien. De jas is te klein. Geen probleem normaal gesproken nemen wij deze graag dezelfde dag nog retour of ruilen we deze om. Echter uw retourzending blijft maar op zich wachten... En als de jas dan uiteindelijk bij ons retour komt bevat deze ook nog eens gebruikerssporen waardoor het artikel voor ons alle waarde heeft verloren....
U kunt ons blijven bestoken met negatieve reviews maar wij doen er alles aan om iedereen tevreden te houden echter houdt het bij ons ook een keer op.
Verder vinden we het jammer dat u iedere handreiking van onze zijde afslaat waardoor wij hierdoor de case sluiten.
Team Comfort-Producten

snelle levering

Angelique Zonneveld

Beschrijf hier uw ervaring

Gebeld voor informatie. Daarna hebben ze de bestelling direct geplaatst. De dag daarna was het pakketje al binnen in de duurdere variant, maar voor de prijs van de goedkopere versie welk ik besteld... Gebeld voor informatie. Daarna hebben ze de bestelling direct geplaatst. De dag daarna was het pakketje al binnen in de duurdere variant, maar voor de prijs van de goedkopere versie welk ik besteld had.

R R

Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Zooltjes zijn goed blijven ongeveer 5 uur warm aanvankelijk van de temperatuur instellingen zijn allen wel wat aan de hoge kant

M.m.van Amerongen

1e ervaring was erg tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Werd eerlijk en professioneel geholpen.