Particulier

Reageren snel op vragen en zijn prettig in de omgang

Evert Frijs

Top! De winter goed doorgekomen. Bedankt!

Nicole Frijns

Goede service, goed advies en snelle levering

El Somers

Minpuntjes: er was geen bereidwilligheid naar hoeveelheidskorting toe.
We hebben erg lang moeten wachten op de producten (zo lang dat de winter nu zo goed als voorbij is)
Pluspunten: ik...
Minpuntjes: er was geen bereidwilligheid naar hoeveelheidskorting toe.
Pluspunten: ik kreeg de vrijheid om de bestelling te annuleren vanwege de lange wachttijd; daar heb ik niet voor gekozen omdat ik het aan iemand had beloofd als geschenk, maar ik vond het een correcte geste. Uiteindelijk heb ik 2 powerbanks extra gekregen, wat ik als een heel mooi cadeau heb ervaren.
De producten zijn van topkwaliteit.
Alles bij elkaar houd ik er dus uiteindelijk wel een fijn gevoel aan over.

Fred

Uitstekend! Medewerker Michiel heeft mij uitstekend geholpen. Het lukte mijn vader niet om de sokken te installeren maar na een telefoongesprek was dit zo opgelost. Bedankt.

Anneke van Drie

Voor de corona in de showroom langs geweest, goed ontvangst met koffie en wat lekkers. Nog een paar herhaalde aankopen gedaan voor mijn geplande reis naar Lapland deze februari. Wat helaas niet... Voor de corona in de showroom langs geweest, goed ontvangst met koffie en wat lekkers. Nog een paar herhaalde aankopen gedaan voor mijn geplande reis naar Lapland deze februari. Wat helaas niet doorgaat door de pandemie. Gebeld met Comfort-Producten en zeer vriendelijk te woord gestaan over het opslaan en bewaren van mijn accu's voor volgend jaar. Gelukkig in de koude week de producten al goed kunnen uittesten, heerlijk! Bedankt!

Johan

Zeer slechte service.
Verwarmde sokken gekregen van mijn dochter.
Zeer slechte service.
Verwarmde sokken gekregen van mijn dochter.
Een maal gedragen (woon-werk: 2 x half uur). Bij thuiskomst zag ik dat er een gaatje in een van de sokken zat en de sokken werden niet warm (op tafel op hoogste stand voelde je een beetje warmte, in de laars verwarmde hij de voet totaal niet).
Teruggestuurd onder vermelding van deze twee klachten waarop een dooddoenend briefje terugkomt dat het gaatje niet gevonden is (ik zie het direct met het blote oog) en dat testresultaat uitwijst dat de verwarming naar behoren werkt.
Telefonisch wordt meegedeeld dat als de medewerker die de sok nagekeken heeft zegt dat hij goed is, dat hij dan ook goed is....

Reactie Comfort-Producten:

Beste Johan de Nobel,
Beste Johan de Nobel,
Bedankt voor de review. Het verbaast ons om te lezen dat u geen contact met ons heeft kunnen opnemen? We hebben elkaar namelijk veelvuldig per email als ook telefonisch gesproken. U bent van mening dat de sokken buiten op de motor niet functioneren, maar elders wel.. Dan kunnen we enkel concluderen dat de motorlaarzen niet voldoende winddicht zijn of niet genoeg isolatie bevatten om de warmte vast te houden, dan kan hier helaas geen sok tegenop verwarmen.
Wij leveren al meer dan 15 jaar kwaliteitsproducten en hebben in deze jaren meer dan 100.000 tevreden klanten over de gehele wereld. Wij zijn trots dat we ons onderscheiden op service en kwaliteit, maar bij ons werken nog mensen en daar is nu een grens bereikt.
We verzoeken u om de communicatie naar ons te staken daar we niet graag voor “vieze ***** tiefushonden” worden uitgemaakt.
Comfort Producten

Natalie

Zeer slechte service!!!! En slecht product. Uiterst teleurstellend!!!!!!

Reactie Comfort-Producten:

Beste Natalie de Nobel,