Richard

Prima, had een vraag over de Macna foton handschoenen. Keurig telefonisch te woord gestaan.

Helder advies en uiteindelijk de juiste maat kunnen bestellen. Retourneren is helaas niet...

Helder en snelle communicatie

Cor

Goede adviezen stonden direct voor je klaat

Beschrijf hier uw ervaring

Weten waar ze over praten.

Marjolein de Jong

Heel klantvriendelijk. Fijne snelle service per mail en telefoon en snelle verzending.

petra debaenst

Directe uitleg, vlug ontvangen, top product

Beschrijf hier uw ervaring

ik kon de trui direct ruilen want was te groot

Zwart

Producten vandaag besteld. Volgende dag al in huis. Gewoon top!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site met veel info over product.
Volgende dag al in huis omdat het op voorraad was!

Eef

Zeer klantvriendelijk, Snelle levering, goede toelichting en kwaliteit.

Smolders Daniel

Zeer goed contact, snel antwoord op vragen, TOP service.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze denken mee en stellen voor, in het voordeel van de klant, TOP gewoon.
Zeer snelle levering, ze doen wat ze zeggen.
Mochten er 6 sterren staan kregen ze er van mij 10
Zeker een aanrader.

R. Mijnen

Het bedrijf Comfort Producten en dan in de persoon van Rik, is een zeer coulant bedrijf.
Hebben goede producten, maar vooral goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hadden verwarmde onder handschoenen besteld en gekregen. Bij de eerste zending zat er een waarschijnlijk een productiefout in. Het gaf een plaatselijke kortsluiting waardoor er een zere warme plaatselijke plek ontstond. Het product werd meteen vervangen. Daarnaast was het een product die duurder was als hetgeen wij besteld hadden, maar omdat deze was uitverkocht, werd er een duurder merk, zonder bijbetalen, opgestuurd.
Na een paar maanden ging aan de voorzijde de verwarmingsdraad door de stof, wederom wordt er een nieuwe gestuurd.
Geweldig, want de handschoen is altijd als onderhandschoen gebruikt, maar door redenen ??? zat er een gaatje in. Maar de handschoen werd vernieuwd. Super.

Arnold ketelaar

Heb er een goed gevoel van gekregen Werd opgebeld kreeg een paar hoger op gewaardeerde zolen voor de zelfde prijs Met uitleg er bij Vogende dag ontvangen in een mooie verpakking Jammer dat het niet...

Snelle levering en tel. Contact

Marianne van Gils

Alles is naar wens gegaan:
Goed gesprek aan de telefoon
Zeer behulpzaam
Verzending was vlot en keurig verzorgd.

Beschrijf hier uw ervaring

Door mijn probleem ( polio) wat ik uitlegde door de telefoon, dacht men met mij mee. Dat was fijn en stelde ik zeer op prijs.
Helaas verwarmde mijn aangedane been nauwelijks waar ik zo op gehoopt had.
De kousen zagen er fantastisch uit maar jammer genoeg niet geschikt voor mij.