Rutger

Was super. Via chatfunctie vraag gesteld en werd meteen gebeld met advies.

Klantvriendelijk!!

Veerle

Uitstekend! Klasse ga zo door.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekend! Klasse ga zo door.

Van Seymortier Peter

šŸ‘šŸ‘šŸ‘

Marga Versteden

Vind het een heel goed bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Heb verwarmings zolen besteld en omdat ze niet snel genoeg leverbaar waren kreeg ik de nieuwste en hoevede niets bij te betalen.

els gunnink-van der wal

De was mijn eerste ervaring met dit bedrijf en het is me prima bevallen.

Beschrijf hier uw ervaring

Men reageert direkt wanneer een betaling niet lukt en helpt je dan.

Fotografie Siebe Swart

Snelle levering, uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

Besteld product bleek niet (meer) op voorraad, upgrade (luxer product) - zonder extra kosten - daardoor levering op tijd

mees

Spullen werden niet deugelijk geleverd. kon wel terug zenden voor mijn kosten en dan zouden ze kijken en repareren

neen. nog niet

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Mees,

Bedankt voor de review. U geeft aan dat u "ondeugdelijke" producten heeft ontvangen. Jammer dat u dit niet heeft gespecificeerd dan had ik dit uiteraard direct verholpen. Helaas zie ik geen ordernummer bij uw review en kan deze niet terug vinden?

Wanneer u vragen met betrekking tot de producten heeft of bij het aansluiten daar van, staat onze klantenservice voor u elke dag van 08:00-22:00 voor u klaar.

NL: +31 850 65 31 70
info@comfort-producten.nl

Wij zien uw contact met interesse tegemoet zodat we u kunnen helpen.

Team Comfort-Producten

Sylvia Gijzen van Maurik

Service boven verwachting...prima!!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij bestelden een set accu's voor de handschoenen van mijn man, hij rijd scootmobiel. Daar 1 van de 2 accu's het eigenlijk nog prima deed, kregen wij een derde accu gratis toegestuurd met de bestelling. Nu heeft hij 2 complete sets.....en kan hij de winter door met warme handen.

T. Boer

Top bedrijf, super snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn dochter had altijd koude tenen met skiƫn
Ik heb de lenz skisokken besteld en wat een top sokken. Mijn dochter is super enthousiast. Geen koude tenen meer. Zij blij, wij dus ook blij.

Bente

Top!!

Beschrijf hier uw ervaring

Het product wat ik besteld had had langer dan 1 dag levertijd dus hebben ze een upgrate opgestuurd en de koste voor hun rekening genomen echt helemaal top en super vriendelijk.