Joost

Prima.

Goede uitleg en hulp.
Snelle afhandeling.
Ik geef nu vijf sterren, maar moet nog wel ondervinden wat de kwaliteit van het product is.

J.B.

Alles goed gegaan.
Alleen jammer dat zadelhoes niet verstuurd is in originele verpakking

Versturen in originele verpakking

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste J.B. ,

Bedankt voor de feedback. Het klopt dat de verpakking afwijkt. Wij hebben aangepaste verpakking zodat het Fietszadeldekje gegarandeerd de volgende dag nog wordt bezorgd in de brievenbus. De originele verpakking is helaas daar te groot voor en zou het proces met 1-2 dagen vertragen.

Veel fietsplezier gewenst.

Comfort-Producten

dijkstra

Snelle levering, goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

eenvoudig te bestellen, snelle levering

Toon

Goed product en snelle levering.

Stevens

Goed tot uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

De prijzen van de producten zijn aanvaardbaar. Beter dan bij de buurman

Niels

Telefonisch kontact gehad met wat vragen over 'n product .. werd netjes en duidelijk te woord gestaan.

Meteen via de site 'n bestelling gedaan en binnen 24 uur bezorgd.

Erg snel geleverd.

Snel en vriendelijk.

?

Koen Cornelissen

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling etc verliep goed. Alleen product doet niet wat het moet doen dus totale geldverspilling. Graag retour of andere oplossing voor dit probleem

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Koen,

Bedankt voor de feedback. Ik zie dat er een anti slip matje is besteld voor de topper. Vervelend om te horen dat zelfs dit anti slipmatje het probleem niet verhelpt. Ik zie dat via de mail er reeds contact is geweest is en het probleem naar wens is opgelost. Als het product niet te gebruiken is dan nemen we deze uiteraard retour.

Comfort Producten