Anja

Ik heb naar aanleiding van mijn ervaring met outland beddengoed in een bed & breakfast huisje, twee kussenslopen en een matrasbeschermer besteld. Ik ben er erg blij mee en slaap nu veel beter.

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelde producten werden snel bezorgd. Wel vond ik de hoeveelheid verpakkingsmateriaal erg groot en niet heel milieuvriendelijk.

Jacques

mike lucas

Ben zeer tevreden over de gang van zaken.
wat ik besteld heb is binnen redelijke termijn ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring

ja de diverse mail-berichten zodat je je bestelling kon volgen

La Verge

Uitstekend, vlotte levering

Overzichtelijke site

Sandra

4 seizoenen dekbed besteld. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle levering naar het buitenland in mijn geval. Bert, nogmaals bedankt. Je hebt uitstekende service geleverd! Kan en zal het zeker iedereen aanbevelen!

E. Janssens

Snelle levering, goed verpakt!

Beschrijf hier uw ervaring

Was op zoek naar specifiek dit product en Comfort producten bleek dit te verkopen. Ik kende het bedrijf niet, maar ben erg tevreden tot nu toe.

Pieta van welie

Goed bedrijf

Joke

Vlotte service. Netjes afgehandeld

Beschrijf hier uw ervaring

Het duurde wat langer voor mijn topmatras kwam, maar hier werd ik netjes over geinformeerd en kreeg zelfs een extra hoeslaken als tegemoetkoming

Harrie Huijgen

Via Google zoeken op verwarmde handschoenen bracht mij snel bij Comfort-producten. Bij aankopen via internet mis ik wel het kunnen passen en misschien was maat L beter dan XL, maar dat ruilen is...

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en een persoonlijk briefje bij fde aflevering, bijvoorbeeld van Joost over het meesturen van een extra oplader bij de reserve acuu's die ik bij mijn tweede aankoop heb besteld en die inderdaad dezelfde zijn als bij de eerste levering.

Aad

Mijn ervaring is dat alles klopt war er beschreven is

Beschrijf hier uw ervaring

Het bedrijf verkoopt goede merk producten.