1929 beoordelingen

1929 Reviews

anonymous

Ik heb verwarmde handschoenen gekocht bij comfort-producten

Beschrijf hier uw ervaring

erg professioneel en klantgericht, goede informatie, erg ruime openingstijden, erg vriendelijk

Mathieu

Bijzonder tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

Prima website, snelle levering. En bijzonder goed service

anonymous

Dit is de eerste keer dat ik bij Comfort-
Producen.nl heb besteld. Ik vind het fijnste dat je zelf de dag en tijd van bezorgen kunt bepalen.

heel goed.

Snelle levering, van kwaliteitsproducten

Tevreden

Top

Snel leveren...kwalitiet product.

Wil Domburg

Beschrijf hier uw ervaring

Werd netjes geholpen, wat wel verrassend was bij mijn vraag waarom ik dit product moest gaan kopen en niet een zelfde product van € 40. Het antwoord was dat het Chinees spul was ver onder de maat. Toee ik het gekochte product nader bekeek was het allemaal made in China. Heb ik dan toch te veel betaald?

Laurens

Goede overzichtelijke website. Veel keuze en duidelijke beschrijving bij de aangeboden producten!! Zeer snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden! Bieden kwalitatieve producten aan en de prijzen zijn reëel. Zekers de aanbiedingen!

Dave

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelling werd keurig een dag na aankoop geleverd. Toen we het pakket opende, zat er een brief bij, waarin aangeven werd, dat het bestelde product niet op voorraad was en we gratis een upgrade kregen naar een duurder vergelijkbaar product. Geweldige service dus!

willem

Na een telefoon gesprek snel en zeer goed geholpen ook vanwege de maat en het product erg prettig ervaren

Beschrijf hier uw ervaring

Erg prettig ervaren zeer goed geholpen en snel geleverd zoals de afspraak heb ongeveer 21.30 gebeld en de volgende middag geleverd 100% betrouwbaar bedrijf

Roelie

Snelle levering en goed