95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1254 Reviews

H H
10/10

Zeer prettig,doen wat ze beloven

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijs en zeer snelle levering.


Piet
7/10

Snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Geen verzend kosten.


Natascha
10/10

Snelle levering, goed product.


Wilko van Rooijen
8/10

Goede kwaliteit & goed/snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Hoeslaken besteld. Goede kwaliteit


Henriette
10/10

Telefonisch goed bereikbaar. en er werd een mooie aanbieding gedaan voor verwarmde handschoenen

Beschrijf hier uw ervaring

maar helaas voldeden de handschoenen niet aan onze verwachting en na terugsturen werd ons geld snel teruggestort


Fred
8/10

Wat mij aansprak was de schriftelijke toezegging over een snelle levering echter in de praktijk was dit niet correct. Men zegt toe 99% van de pakketten binnen 24 uur te leveren. Ik heb vrijdag...

Beschrijf hier uw ervaring

zo als boven beschreven

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Fred,

Bedankt voor de feedback. Vreemd dat u de track & trace niet heeft gekregen, ik zie namelijk dat deze wel naar u is verstuurd, wellicht dat deze bij u in de ongewenste post is beland? Verder heb ik even in het systeem gekeken en uw pakket is dezelfde dag nog verstuurd maar uiteindelijk bij uw buren afgegeven. Wat ik vermoed is dat de postbode u heeft gemist en bij de volgende poging het heeft afgegeven bij de buren. Omdat er de zondag+maandag tussen zaten heeft dit langer geduurd, excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Bert -Comfort Producten


Franky
10/10

Goed

Beschrijf hier uw ervaring

Goed


Joost
10/10

Prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede uitleg en hulp.
Snelle afhandeling.
Ik geef nu vijf sterren, maar moet nog wel ondervinden wat de kwaliteit van het product is.


J.B.
7/10

Alles goed gegaan.
Alleen jammer dat zadelhoes niet verstuurd is in originele verpakking

Beschrijf hier uw ervaring

Versturen in originele verpakking

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste J.B. ,

Bedankt voor de feedback. Het klopt dat de verpakking afwijkt. Wij hebben aangepaste verpakking zodat het Fietszadeldekje gegarandeerd de volgende dag nog wordt bezorgd in de brievenbus. De originele verpakking is helaas daar te groot voor en zou het proces met 1-2 dagen vertragen.

Veel fietsplezier gewenst.

Met vriendelijke groet,
Comfort-Producten


dijkstra
8/10

Snelle levering, goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

eenvoudig te bestellen, snelle levering