1997 beoordelingen

1997 Reviews

Joris

Goed en snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden met mijn aankoop en telefonische ondersteuning. Zelfs in crisistijden zijn ze snel met antwoorden.

mevr. Rebel

Vriendelijk, meewerkend per mail

Beschrijf hier uw ervaring

Geweldige service voor mijn verwarmde handschoenen waarvan de voering kapot ging na korte periode. Vervanging ervan: nieuwe handschoenen gekregen

Harrie

Uitmuntend

Beschrijf hier uw ervaring

Goede producten en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende service. Behulpzame en vriendelijke medewerkers. Zeer pro-actief. Kwaliteit van de producten is goed.

A.Meijer

Beschrijf hier uw ervaring

De verwarmbare zooltjes 3.0 van Kilimanjaro gebruik ik tijdens mijn fietstochtjes en ze voldoen goed. Ik laat ze daarbij warmte afgeven in stand 2. De maximale termijn dat de warmte-afgifte dan... De verwarmbare zooltjes 3.0 van Kilimanjaro gebruik ik tijdens mijn fietstochtjes en ze voldoen goed. Ik laat ze daarbij warmte afgeven in stand 2. De maximale termijn dat de warmte-afgifte dan plaats vind schat ik op maximaal vijf uur.

Mulders Support

Snelheid van leveren binnen 24 uur. Prima service. Product was niet aanwezig. Vervangend product gekregen voor dezelfde prijs terwijl dit product duurder was.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelheid van leveren en service uitstekend

Berger

Duidelijke webshop.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en perfect geleverd. Op vraag direct en duidelijk geantwoord.

Haag

Duidelijke site en uitleg. Kwaliteit producten, snelle levering en keurig verpakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en nette levering.

Walter

Duidelijke website, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je (snelle) bestelling

Beschrijf hier uw ervaring

goede prijzen, gratis verzenden (maar niet gratis retour)

Rob w

Gewoon fantastische service. Dit is echt zonder overdrijven.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had onderhandschoenen voor mijn vrouw gekocht. Bij nader inzien toch liever water en winddichte handschoenen. Dit werd zonder mankeren gedaan. Wij zijn langs geweest en de handschoenen gepast.... Ik had onderhandschoenen voor mijn vrouw gekocht. Bij nader inzien toch liever water en winddichte handschoenen. Dit werd zonder mankeren gedaan. Wij zijn langs geweest en de handschoenen gepast. Echt betrouwbare firma, werden heel vriendelijk ontvangen en de handschoen worden echt goed warm