Mar

Extra accu voor wanten gekocht netjes geholpen en snel in huis

Werner

Super! Door de iets langere levertijd (dagen) kreeg ik een duurdere set verwarmde sokken op kosten van comfort producten. Na 3x gebruiken haperde 1 sok. Nadat ik dit gemeld had, had ik de volgende... Super! Door de iets langere levertijd (dagen) kreeg ik een duurdere set verwarmde sokken op kosten van comfort producten. Na 3x gebruiken haperde 1 sok. Nadat ik dit gemeld had, had ik de volgende dag een nieuwe sok binnen.

N

Snel geleverd, product naar verwachting

Langerak

Goede en snelle levering

Carine

Soms krijg je een geluksmomentje. Comfort-producten.nl heeft daar zeker voor gezorgd. Niet alleen ben ik super blij met mijn verwarmde onderhandschoenen, maar toen ik aangaf na 3x gebruik mijn... Soms krijg je een geluksmomentje. Comfort-producten.nl heeft daar zeker voor gezorgd. Niet alleen ben ik super blij met mijn verwarmde onderhandschoenen, maar toen ik aangaf na 3x gebruik mijn rechter handschoen kwijt te zijn, kreeg ik gratis de rechterhandschoen vervangen. Nu kan ik weer heerlijk duiken (gebruik ze als onderhandschoenen bij mijn droogpak).
Wat een service! Bedankt mensen!
Carine

A. Striezenau

Correcte en snelle levering van een fijn product.

Promenade-Nobel

Super. werkt goed en vlotte service

Pieter-Jan Defoort

Meer dan correcte levering: snel en een gratis upgrade naar een duurder type omdat het bestelde merk uitverkocht was

Marjolein

Vlot en prettig contact, levering stipt en snel...en het product..confortsokken doen het goed.