Bert Hol

Geert van Tongeren

Snelle respons

Prima klantenservice

Hennie Doornenbal

Mijn ervaring is heel goed .
alleen wacht ik nog op een nederlandse gebruiksaanwijzing.

Beschrijf hier uw ervaring

goede uitleg gehad ben tot nu toe heel tevreden

Machiel Slot

Goed product

Snel geleverd

Machiel Slot

Goed produkt

Snel geleverd

Nico Huisman

Gevonden via zoeken naar verwarmbare handschoenen, daarna even gebeld met Bert, was in een goede bui, en ik heb hetzelfde moment een paar STORM handschoenen gekocht. betaald en de volgende dag in...

Beschrijf hier uw ervaring

klantvriendelijkheid staat bij dit bedrijf zonder twijfel op de eerste plaats. snelheid van leveren is heel goed. De kwaliteit van de Handschoenen lijkt prima, maar we moeten ze nat\uurlijk eerst doortesten in de winter, als het nodig is.
maar na de ( voorgeschreven ) activering van de batterijen, accu's, bleven ze op stand 1 al 8 uur onderbroken warmte leveren

Lei Theuws

Het bevalt mij prima

de Ridder

Uitstekend, ik ben erg tevreden met het ontvangen product, ik wil er nog een bestellen!!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring , via internet besteld, en het pakketje is goed aangekomen en erg fijn.

menno steeman

Een nieuw product ge pre-orderd.
door lever problemen duurde het langer dan verwacht. Comfort-producten hield mij prima op de hoogte van de bestelling. boden eventueel een alternatief aan....

Beschrijf hier uw ervaring

Goede communicatie, zeer duidelijke website, met betrekking tot het aangeschafte product.

R v zundert

Ervaring is naar tevredenheid

Beschrijf hier uw ervaring

Na het niet meer op voorraad hebben van het bestelde product het nieuwe model voor de prijs van het oude model mogen hebben