1920 beoordelingen

Roelie

Snelle levering en goed

Goed product

anonymous

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Comfort producten. Ik had een afwijkende bestelling die speciaal moest worden geregeld en dat gebeurde heel snel en met veel aandacht en goede... Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Comfort producten. Ik had een afwijkende bestelling die speciaal moest worden geregeld en dat gebeurde heel snel en met veel aandacht en goede communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is de eerste keer dat ik een bestelling bij Comfort-producten.nl heb gedaan. Mijn bestelling was niet standaard, maar werd heel snel en goed uitgevoerd. Het persoonlijke contact en de goede dienstverlening maken deze website een absolute aanrader.

Heel positief goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en snelle reactie, goed mee denken met de wensen die je heb

anonymous

Goede service en goede producten

Beschrijf hier uw ervaring

kon dezelfde dag langskomen en weer deskundig te woord gestaan

Jeroen

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi product voor een scherpe prijs. Snel geleverd en heb nu heerlijke warme handen tijdens het rijden.

Judith

Vlotte afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Ik belde om 21.00 met enkele vragen en had de handschoenen de volgende dag thuis. De dag daarop geen pijn meer.

Aaron Holthuijsen

Heel snel en goed verpakt in huis.

Super tevreden.

Zeer goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Leverde vernieuwde versie van het product dat ik bestelde, nadat het bestelde product tijdelijk niet op voorraad is om op tijd te kunnen leveren geweldig toch! Echt top service. En de Verwarmde Onderhandschoenen werken geweldig. Geen koude handjes meer tijdens het motorrijden.

anonymous

De bestelling liep prima, werd conform afspraak geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Verwarmde handschoenen besteld, op het eerste gezicht prima, maar na 1 keer gebruik lijkt 1 van de accu’s niet goed te functioneren, geef dit bedrijf nog even het voordeel van de twijfel, hoop dat het opgelost gaat worden als de accu blijft haperen.

Positief

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk, informeren goed, reageren snel.