Irma Vandecauter

Heel vriendelijk telefonisch contact. Ook werd er heel duidelijke uitleg gegeven. Beveel het echt wel aan.

Beschrijf hier uw ervaring

Vlugge verzending en netjes ingepakt. Duidelijke opvolging van het pakket via tracking. Dag ervoor betaald en had het de andere dag aldus topservice

ronald vries

Goed geholpen en uitstekende service.

Beschrijf hier uw ervaring

had handschoenenen besteld,maar waren niet op voorraad,maar kreeg de volgende dag andere opgestuurd van een wat duurdere versie. (maar de prijs bleef voor mijn hetzelfde) echt top

Rasschaert bruno

Zeer goed product

Beschrijf hier uw ervaring

Dat ik het voor eerst ben gaan kopen en is een goed product hoop dat het lang mee gaat aub

Bressers

Super snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Goed product besteld, goede informatie over het product. Precies wat het moet doen

Huyghebaert Sandy

Super levering in 2 dagen naar Belgie

A.K. de Groot

Prima ervaring met levertijd en levering van mijn bestelling.

Beste Bert,

Heb mijn bestelling op beloofde tijd en in goede orde ontvangen. Bij openen van het pakket enigszins verbaasd. I.p.v. de door mij bestelde elektrisch verwarmde handschoenen trof ik een ander merk aan (Kilimanjaro-wear) en een begeleidende brief, waarin je e.e.a. als volgt toelicht: - "Uw bestelde handschoen / afmeting heeft tijdelijk een langere levertijd. Omdat wij beloven: vandaag besteld = morgen in huis heb ik de keuze gemaakt u kosteloos een upgrade te geven. U krijgt van ons de nieuwste generatie onderhandschoen (in dit geval van Kilimanjaro-wear). De meerprijs van dit produkt nemen wij voor onze rekening"-. IK vind dit een geweldige service!! Ik heb ze nu een aantal dagen uitgeprobeerd in combinatie met een eenvoudige overwant en ze voldoen helemaal aan mijn verwachting! Niet alleen voor (winter-) sporters maar zeker ook voor mensen met een slechte doorbloeding van de handen (denk dupuytren, artrose, etc.) is dit een aanrader! Succes met de verkoop van dit produkt.

Groetjes, Koos

Bart den Elzen

Snelle levering. Half uur na deadline besteld en toch nog de volgende dag geleverd. Super service

Beschrijf hier uw ervaring

Scherpe prijs voor een heel goed product.

Hans

Niet op tijd te leveren handschoenen zijn vervangen door een duurdere seT. Prima service !

Jan ter Braak

Geen op-of aanmerkingen.

Beschrijf hier uw ervaring

Niet het bestelde product geleverd maar een zeer correcte vervanging.

Els

Telefonisch contact gehad ivm informatie over een product, goede uitleg en service

Beschrijf hier uw ervaring

Product niet op voorraad in mijn maat, een vergelijkbaar product gekregen die normaal iets duurder was, maar voor de zelfde prijs gekregen