Lisette

Gewoon goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed product en levering volgende dag.

Sam

Perfect! Vandaag besteld = inderdaad morgen in huis! Kunnen menig webshops tegenwoordig nog een voorbeeld aan nemen!

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaring is heel goed! Ook het product de verwarmde zolen die ik had besteld bevallen mij uitstekend. Aanvankelijk had ik een paar vragen over het product en deze werden telefonisch prima en vakkundig beantwoord. Hier werken specialisten en geen "telefoon mederwerkers". Ik ben zeer te spreken over comfort-producten en zal zeker nog een aankoop doen.

doet er niet toe

Slechte ervaring. Er wordt bewust een gelogen op de website. Dus je krijgt niet wat je besteld

Eerlijk zijn !!!!!!!!!

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste heer/mevrouw "Doeterniettoe",

Alle feedback is welkom, waarvoor onze dank. "er wordt bewust gelogen" dat vinden wij nogal een beschuldiging en schrikken hier van. Het mag niet zo zijn dat er informatie op onze website staat die niet klopt.

Wij zouden dan ook graag met u in contact komen om te achterhalen waar onze website in uw ogen te kort schiet. Echter kunnen wij geen bestelling vinden onder de naam "Doeterniettoe". Wij vragen dan ook om contact met ons op te nemen zodat we dit misverstand kunnen oplossen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van 8.00 - 22:00 op Tel. 085-0653170
Of per email: info@comfort-producten.nl

Comfort-Producten

K. Kool

Zeer positief, snelle levering!

Zeer snelle levering!

John

Goed en snel geleverd. Product voldoet ook zeer.

Laura

Mijn ervaring met comfort-producten was erg goed. Snelle levering en vriendelijk personeel.

Beschrijf hier uw ervaring

Er was een snelle levering en het product is van goede kwaliteit.

CE Caldenhove

Prima bezorging en goed product!

frank borgman

Prima feedback en snelle levering

Alfred

Helemaal prima en naar wens

Michel

Die is goed en snelle levering na bestelling.