Uitmuntend

Beschrijf hier uw ervaring

ik dacht dat ik de gebruiksaanwijzing miste, maar zat wel in de doos. Ik belde om uitleg en werd heel vriendelijk en zeer zorgvuldig het gebruik van de verwarmde voetzooltjes uitgelegd. Daarbij kwam dat de bestelde zooltjes in mijn maat tijdelijk langere levertijd hadden, en kreeg ik zonder extra bijbetaling een upgrade van verwarmde zooltjes. Prima geregeld.

Gennip

Vlugge levering top

Goed product šŸ‘šŸ»

B.Langras

Dit was mijn eerste ervaring met dit bedrijf en die is meer dan goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb verwarmde inlegzolen besteld,zoals beloofd heb ik die de volgende dag ontvangen,alleen niet de zolen die ik gekozen had. Er zat netjes een briefje bij dat ik een upgrade kreeg naar een (stuk) duurdere inlegzolen en het verschil werd geheel voor rekening van comfort-producten,dit allemaal omdat de uitgekozen zolen niet zoals beloofd de volgende dag geleverd konden worden. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt,heel netjes opgelost zo en het word enorm gewaardeerd!!

g.beekmans

Snelle en nette verzending

Beschrijf hier uw ervaring

zeer goede verpakking en beschrijving

sophie_menten@yahoo.com

Heel positief op eerste zicht, omdat de handschoenen niet onmiddellijk geleverd konden worden werd de duurdere variant in de plaats opgestuurd.

Beschrijf hier uw ervaring

Batterijen zijn heel snel plat! Ik had ze voor mijn papa aangekocht en die maakt dagelijks een wandeling van 1,5u. Hij was heel blij met de handschoenen toen hij ze kreeg maar ze zijn al na 20 minuten plat dus hij heeft er weinig aan :-( heel dure aankoop met heel weinig resultaat

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Sophie,

Bedankt voor de review. Ik zie dat u de nieuwste generatie handschoenen heeft. Deze worden extra warm en verbruiken daarom veel energie. Deze handschoenen zijn voorzien van sterkere accu's om toch 2,5 - 8 uur te verwarmen. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat ze na 20 minuten al niet meer functioneren. Ik vermoed dat er een simpele bedieningsfout wordt gemaakt, gaan we uiteraard direct oplossen. Als het u uitkomt neemt u contact met ons op dan gaan we dat direct oplossen:

BE: +32 3 808 18 78 (8:00-22:00)
NL: +31 850 653170 (8:00 - 22:00)

Team Comfort-Producten

Hans

Ervaring alleen via internet, website is duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering van product zoals aangegeven op de site.

p.j. snoeck

Vlot te woord gestaan en geupgrade naar een duurdere schoenzool om op tijd te kunnen leveren. verbaasd me wel dat ik niet de enige ben die dit heeft gekregen

Beschrijf hier uw ervaring

met mountainbiken gebruikt naar tevredenheid al dacht ik in het begin of het wel werkte want kreeg geen warme voeten, maar ze werden ook niet koud en daar gaat het om. daarna met tennissen rond het vriespunt gebruikt en had de week ervoor steenkoude pijnlijke voeten en ook daar twijfelde ik qua warmte maar voeten waren behaaglijk. dus werkt voor mij prima

Piet van der Heiden

Zeer positief

Beschrijf hier uw ervaring

De gevraagde maat verwarmde voetzolen was niet in voorraad, bij ontvangst van de zooltjes was een brief met als tekst, wat wij beloven, vandaag besteld en de volgende dag geleverd, dat doen wij dan ook.
De toegestuurde zooltjes waren ongeveer 35% duurder dan de door mij bestelde en de meerkosten werden door compeny
betaald, zo iets heb nog nooit meegemaakt

S.D. Schalkwijk-Tettero

Snelle levering. Duidelijke gebruiksaanwijzing erbij.

Beschrijf hier uw ervaring

Dit product is precies waar ik naar op zoek was. Ik heb het fenomeen van Raynaud en deze handschoenen zijn voor mij echt een fantastische aanwinst. Alleen jammer dat de handschoenen niet op te laden zijn d.m.v. een usb aansluiting. Dan zou ik bijv. in de auto kunnen bijladen.

Willem

Vlotte levering. Duidelijke communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Het bestelde product was niet op voorraad. Ik heb toen een upgrade gekregen naar een duurder en beter product.