Angela

Leuke koelpet cadeau gehad van mijn kinderen, zit lekker en biedt verkoeling

anoniem

Zeer snel geleverd

Leon

Al jaren klant, zeer tevreden met de producten. Beraad me nu waarmee ik volgend jaar de collectie mee ga uitbreiden hmm

Jannie Verdouw

Goed telefonisch advies gekregen. Ik ben blij met mijn nieuwe sokken, ik heb nu geen koude tenen meer tijdens het wandelen!

Hagendoorn

Levert voor mij relevant gespecialiseerd product. Houdt zich niet aan Europese garantierichtlijn van 2 jaar. Heeft wel korting geboden op vervangend product. Maar betekende wel afschrijven binnen 2... Levert voor mij relevant gespecialiseerd product. Houdt zich niet aan Europese garantierichtlijn van 2 jaar. Heeft wel korting geboden op vervangend product. Maar betekende wel afschrijven binnen 2 jaar.

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste meneer Hagendoorn,
Beste meneer Hagendoorn,
Bedankt voor uw review. Zoals besproken houden wij ons aan de in Nederland geldende garantierichtlijnen. Gelukkig hebben wij u wel kunnen helpen met een upgrade naar een nieuwe dual heating handschoen. Veel plezier en comfort gewenst met uw nieuwe product!
Vriendelijke groet,
Rutger van Comfort Producten

Mijn accu deed het niet helemaal goed, na wat contact krijg ik een nieuwe opgestuurd! Zonder dit soort producten zou ik de winter niet overleven

Willy

Goed en snel geleverd. Omruilen was ook snel gedaan voor de sokken, super

Anthoniek

Bedrijf is goed te bereiken via de mail, chat of telefonisch. Hoop enthousiasme geholpen, dit was de eerste keer voor mij en had wat extra uitleg nodig. Super!

Laurens Karman

Uitstekende service.