1986 beoordelingen

1986 Reviews

snelle levering

Angelique Zonneveld

Beschrijf hier uw ervaring

Gebeld voor informatie. Daarna hebben ze de bestelling direct geplaatst. De dag daarna was het pakketje al binnen in de duurdere variant, maar voor de prijs van de goedkopere versie welk ik besteld... Gebeld voor informatie. Daarna hebben ze de bestelling direct geplaatst. De dag daarna was het pakketje al binnen in de duurdere variant, maar voor de prijs van de goedkopere versie welk ik besteld had.

R R

Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Zooltjes zijn goed blijven ongeveer 5 uur warm aanvankelijk van de temperatuur instellingen zijn allen wel wat aan de hoge kant

M.m.van Amerongen

1e ervaring was erg tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Werd eerlijk en professioneel geholpen.

Ellen Ravenhorst

Wat een fijn bedrijf! Telefonisch contact gehad alvorens de aankoop van verwarmde schoenzolen te doen. Goed advies, vriendelijk geholpen en prima product! Een aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Medewerker dacht met mij mee, adviseerde met verstand van zaken en het product is precies wat ik wenste!

Charlotte

Fantastische service!

Beschrijf hier uw ervaring

Product werkte niet naar behoren. Teruggestuurd en onmiddellijk nieuw gekregen. Contact via email verliep vlekkenloos. Ik ben zeer tevreden!!

Comfort-producten

Comfort-producten

Zeer positief

Tity

Beschrijf hier uw ervaring

Goede levering en mooie wanten!!!

Gert van Elst

Producten worden duidelijk geetaleerd. Ik kon eenvoudig datgene kiezen wat aan mijn wensen beantwoord.

Beschrijf hier uw ervaring

Na bestelling werd correct geleverd, het product voldoet tot op heden goed.

Frederiek

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Zolen besteld en de volgende dag in huis! Woow snelle levering