Felix Dupont

Mooie koelpet snel geleverd

Jos

Goed telefonisch geholpen door Robin, hij neemt de tijd om je van goed advies te voorzien. Blij met mijn nieuwe zolen, nu kan ik weer koersen zonder koude voeten.

Kathelijne

Snelle verzending en goede service

Nele Caluwé

Snelle service.
Retour wegens te kleine maat gedaan en alles correct afgehandeld.
Aanrader.

dirk boschmans

Correcte en snelle afhandeling van het order ! Top

Magda Heremans

Heel snel geleverd! En uitleg in vlaams leuk!

Charlotte

Top service! Jaren geleden besteld en nu opnieuw. Dag na bestelling al geleverd. Bakje van m’n verwarmde zolen werkte niet = geen probleem: dag na melding via mail een nieuw geleverd. Heb je het... Top service! Jaren geleden besteld en nu opnieuw. Dag na bestelling al geleverd. Bakje van m’n verwarmde zolen werkte niet = geen probleem: dag na melding via mail een nieuw geleverd. Heb je het steeds koud, dan kan je niet missen door deze producten aan te kopen. Verwarmde schoenzolen, verwarmde lange onderbroek, verwarmde bodywarmer… ik heb het allemaal ;) groetjes, een zeer tevreden klant

Mieke Christianen

Topkousen. Zalig warm.

Ellpers David

Top service. De levering gebeurde 1 dag nag na de bestelling. De verwarmde sokken en handschoenen zijn van topkwaliteit en doen hun werk uitstekend. Dankzij deze verwarmde sokken en handschoenen kan... Top service. De levering gebeurde 1 dag nag na de bestelling. De verwarmde sokken en handschoenen zijn van topkwaliteit en doen hun werk uitstekend. Dankzij deze verwarmde sokken en handschoenen kan ik de hele winter blijven doorrijden met de motor. Dus ik kan deze produkten ten zeerste aanraden. PS: indien u in handschoenen maat XL heeft, bestel dan maat XXL want de maten vallen iets kleiner uit. Mvg David uit Aalst

Katleen

Éen woord TOP