CV&CV

Ik reis een paar keer per maand en boek altijd Valet Parking via Comfort Parking, Snel en altijd zeer goede service.

Bjorn Kellerman

Vreselijke organisatie, pas op!!!

Houden zich niet aan de afspraken en zeer klantonvriendelijk. Als je toch wilt reserveren kom dan echt op tijd want ze zijn zelf elke keer te laat. Vreselijke organisatie, pas op!!!

Zelf als klant beledigd omdat ik aangaf dat ze in mijn auto hadden gereden zonder reden, gezien ik gebruik maakte van de shuttle service. Bij aankomst stond mijn auto op een ander terrein.

Marjolein

Snelle service. Binnen 10 minuten op Schiphol

DEM

Alles volgens afspraak verlopen. Vriendelijke nette medewerkers. Afgelopen decennium meerdere keren per jaar van hun Valet-service gebruik gemaakt. Nog nooit problemen ervaren. Ze doen hun naam eer... Alles volgens afspraak verlopen. Vriendelijke nette medewerkers. Afgelopen decennium meerdere keren per jaar van hun Valet-service gebruik gemaakt. Nog nooit problemen ervaren. Ze doen hun naam eer aan.

Prettige website voor boekingen

Straaltechniek International BV

Uiterst correcte afhandeling

Luc Vandaele

Alles verliep vlot, er stond iemand te wachten bij mijn vertrek en bij het ophalen was de auto bij me binnen de 25 minuten zoals afgesproken.

Gaat over het algemeen prima, bij een veranderende aankomsttijd wordt dit onder elkaar niet altijd goed doorgegeven.