Reviews

9.1 / 10
378 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

378 Reviews

Azzouz

10/10

Ik schrijf zelden reviews, maar ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Auto rond 5:00 uur geparkeerd en ik werd gelijk weggebracht naar het vliegveld. Na terugkomst op Schiphol gelijk gebeld... Ik schrijf zelden reviews, maar ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Auto rond 5:00 uur geparkeerd en ik werd gelijk weggebracht naar het vliegveld. Na terugkomst op Schiphol gelijk gebeld na uitstappen van vliegtuig en ik hoefde een paar minuten te wachten en het busje was er al. Ik weet zeker dat ik de volgende keer weer bij dit bedrijf ga parkeren!


Montana

1/10

Zeer slechte ervaring! Na bijtijds gebeld te hebben en meerdere keren een medewerker gesproken te hebben, die beloofd er binnen 10 a 15 min aan te komen, na ruim 1 uur wachten geeft de chauffeur aan... Zeer slechte ervaring! Na bijtijds gebeld te hebben en meerdere keren een medewerker gesproken te hebben, die beloofd er binnen 10 a 15 min aan te komen, na ruim 1 uur wachten geeft de chauffeur aan vol te zitten, waren ons vergeten, en dit met 4 kinderen! Slechte service, geen vriendelijk personeel, komen niet met een passende oplossing en raad dit dus NIEMAND aan.

Reactie Comfort Parking:

Jammer dat uw ervaring met ons niet naar tevredenheid is verlopen. Wij hebben destijds uw klacht direct in behandeling genomen en hebben onze bevindingen met u gedeeld.
Hierover nogmaals het...
Jammer dat uw ervaring met ons niet naar tevredenheid is verlopen. Wij hebben destijds uw klacht direct in behandeling genomen en hebben onze bevindingen met u gedeeld.
Hierover nogmaals het volgende;
0m 01:03 uur heeft u volgens uw belschema ons gebeld dat u geland was. De wachttijd start niet vanaf het moment van landing.
Om 01:33 uur had u volgens uw schema uw bagage opgehaald. Vervolgens duurt het nog 10 á 15 minuten voor dat u bij de bocht staat tussen, vertrekhal 2 en 3.
Vervolgens heeft u zelf de keuze gemaakt om bij vertrekhal 3 te wachten. Dat is niet volgens onze werkwijze, dat staat duidelijk op onze parkeerticket. Onze chauffeur trof u aan bij vertrekhal 3 en hij gaf aan, dat de shuttle vol is. De chauffeur heeft Max 10 min. nodig om terug te rijden. Indien u - volgens de richtlijnen - in de bocht stond tussen vertrek hal 2 en 3, dan had u de shuttle getroffen.
Om 1:55 uur had u ons weer gebeld dat u de keuze heeft gemaakt om niet te wachten en een taxi te pakken naar onze parkeerplaats.
Gelet op uw tijdschema, heeft u volgens onze richtlijnen hiermee geen uur wachttijd gehad.
U heeft een klacht ingediend. Wij hechten heel veel waarde aan onze klanten, daarom doen wij onze uiterste best om onze klanten te vrede te houden. Wij hebben onze excuses aangeboden voor de onprettige ervaring en u daarom 30% korting op uw eerste volgende boeking aangeboden.


Marcel De Groot

9/10

Zeer goed


Jeroen Bolier

10/10

Snelle service, goed bereikbaar. Ik heb meerdere keren gebruik gemaakt van hun diensten en ben super tevreden. Een correct bedrijf.


Don Gaw

10/10

Made a reservation a half hour in advance. Very easy to find. Very quick transfer to Schiphol. Very friendly and helpful staff. Perfect!


CV&CV

10/10

Ik maak bijna elke week gebruikt van hun services, en ben top tevreden.