Robby van der Pluijm

Goede ervaring, snel geholpen.

Snel antwoord op de gestuurde mail, goede service.

Nvt.

m.majoor

Al meerdere keren iets bij dit bedrijf besteld. En alle keren zeer tevreden geweest.

Dat je kussens op maat kan laten maken .

Geen verbeter punten.

Marcel van Otterlo

Geweldig snelle service, s'avonds besteld, volgende dag al in huis

snelheid en communicatie

Villa Biba Online Hondenuitlaatservice

Mooie producten en snelle service

niet relevant

Zeer goed, heldere uitleg en snelle levering

Goede en heldere uitleg, duidelijke foto's

Alles was al tip top in orde :)

Willem

Aanrader,mijn laatste bestelling was beschadigd bij levering, twee dagen later was alles opgelost, zonder kosten.
Zal hier zeker nog aankopen doen.

Dassen

Fijn bedrijf, komt hun afspraken perfect na.
Snelle levering.

nee

Fondse

Alles klopte. Vlot geleverd door bedrijf, maar transporteur heeft niet op zaterdag geleverd.

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Misschien niet op de website vermelden dat de transporteur op zaterdag levert in Nederland. Er kwam een duidelijk bericht dat Het pakket bij de transporteur was aangeboden en daarna deed de T & T het NIET meer. Mijn Mail hierop naar het bedrijf werd (natuurlijk) op zaterdag niet meer beantwoord, maar wel meteen maandag. Overmacht voor jullie bedrijf, maar niet waarmaken wat op de site staat door de c transporteur..

Reactie Comfort-Kussen.nl:

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het heel vervelend dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. Onze vervoerder levert wel degelijk op zaterdag, dus dat is zeker geen loze belofte van onze kant. Het is echter zo dat er bij uw zending wat fout is gegaan bij onze vervoerder. En dat is overmacht van onze kant.

Wij houden de servicelevel van onze vervoerder dagelijks in de gaten. Gemiddeld voldoen zij aan de afsprakenl. Helaas is het onmogelijk om te verwachten dat 100% van de pakketten op tijd worden geleverd. Geen enkele vervoerder kan dat garanderen.

Wij vinden het nogmaals vervelend dat uw zending buiten die service level viel. Wij zijn continu bezig om ook de problemen bij de vervoerder te minimaliseren, voor zo ver wij daar invloed op hebben.

Ik hoop dat alles verder wel naar wens is.

Harald Harms

E.M. Mom

Zéér snelle levering, de volgende dag in huis.

T

Niet geleverd volgens afspraak