Innie

Super klantvriendelijk

Telefonisch goed bereikbaar en super behulpzaam

D van Dam

Duidelijk

Zou het niet zo weten

L.C.E. van de Pas

We hebben al verschillende hoezen en omtrekken voor hondenkussen besteld en geleverd gekregen.Altijd heel snel gemaakt en geleverd. Meestal perfect, maar een keer de verkeerde maat. Konden we direct... We hebben al verschillende hoezen en omtrekken voor hondenkussen besteld en geleverd gekregen.Altijd heel snel gemaakt en geleverd. Meestal perfect, maar een keer de verkeerde maat. Konden we direct terugsturen en een week later was de goede maat gemaakt en in huis. Perfect!
Ik raad dit bedrijf bij iedereen aan die een matras/hondenkussen zoekt van goede kwaliteit en goed gemaakt.

Zeer tevreden: Mooi en goed product, goede afstemming, prima levering en service

weinig

Sandra Kasteel-Worms

Goed product en snelle levertijd. Ik had mijn twijfels gezien de prijzen van de honden kussens maar bij binnenkomst was ik blij verrast en zo ook onze hond!

goed zacht en groot kussen voor de hond

Frouke

Fijne ervaring. Deel geretourneerd wat ook prettig verliep.

goede service

ruud

goede kwaliteit en keuze

Fortman

Wat ze beloven leveren ze

Marjolein

Snelle levering. Mooie kussens voor goede prijs

A. Rijkmans

Prima, snelle levering, bench zat stevig in een doos verpakt

snelle levering

blijkbaar was er maar één, want na onze bestelling stond hij op de site als uitverkocht.
De bench was een beetje verbogen, maar ik twijfel of dat te maken heeft met het leverend bedrijf want het pakket was degelijk verpakt

Goede kwaliteit en snel bezorgd!

Snel