1958 Reviews

S Eering

Na betaling een zeer snelle levering

Snelle levering. Kunnen andere nog wat van leren.

Totaal geen verbeter punt

sauwens mieke

Zeer snelle services. Kussens voldoen helemaal aan mijn verwachtingen. Kussens zijn mooi afgewerkt.

Den nijs

Prima erg tevreden!

J peijpers

Snelle afhandeling /keurige bezorging.

de snelheid waarmee mijn bestelling werd afgehandeld

J peijpers

Super

een duidelijke site met een hele goede prijs setting

J van Pelt

Goed alleen lange levertijd

Reactie Comfort-Kussen.nl:

Beste heer of mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. U zegt o.a. dat de snelheid van levering "slecht" is. Ik wil graag even toelichten. Niet alle producten die wij verkopen zijn standaard op voorraad. En soms is een artikel tijdelijk uitverkocht. Onze website geeft aan wat de verwachte levertijd is voor alle producten die niet op dat moment op voorraad zijn. U heeft een product besteld wat wij standaard niet voorraad houden. Daardoor is de levertijd meestal ca. 5 dagen. In uw geval was dat iets langer geworden in verband met Pasen. In de week na Pasen waren er problemen bij onze leverancier waardoor wij ook iets later geleverd hebben gekregen. In de regel halen wij die 5 dagen wel.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en uw bestelling. Ik hoop dat alles verder naar wens is.

Harald Harms

Zonneveld

Super snel.

Snel en prima communicatie.

Chantal Smeets-Vroomen

Goede, fijne kussens waar onze hond heel blij mee is! De hoezen zijn vrijwel onverwoestbaar en de vulling kun je altijd aanvullen!

Website is helder en duidelijk, procedure en verzending ook oke.

aisha van vulpen

Ik heb een hele slechte ervaring. Tot 2x gaat het mis met de levering word door zowel comfort kussen als hoek transport die het hoort te leveren niet gebeld of gemaild. Word na de 2de misser ook...

Tot nu toe geen!!!

Telefonische bereikbaarheid als er een probleem is bij zowel jullie als hoek transport die jullie levering bezorgen