Richard van Oost

Savonds laat besteld, volgende ochtend in huis. Waanzinnig!

Onze mode

Mooie producten maar na levering ging moeizaam

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Wij bieden elke dag, ook rondom de kerstdagen de pakketten aan bij de post. Echter hebben wij geen invloed op de bezorgsnelheid van PostNL. Rondom de kerstdagen kan dit wat langer zijn, dan u normaal gesproken mag verwachten.
Gelukkig heeft u het product in huis en wens ik u veel comfort en een gelukkig nieuw jaar.
Vriendelijke groet,
Michiel

Maartje

De hoodie raad ik iedereen aan, hij zit heerlijk. Op de hoogste stand kan ik ruim 2 uur verwarmen, maar normaal gesproken is de middelste stand voldoende

George

Geen koude voeten meer dankzij de elite sokken, ze zitten heerlijk. Elke cent waard

Jeffrey

Snelle levering maar de warmte sokken geven niet heel veel warmte in het water nu

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Jeffrey,
Bedankt voor uw review. Gelukkig heeft u met de technische collega contact gehad en is het gelukt om de sokken op de hoogste stand te zetten.
Fijne...
Beste Jeffrey,
Fijne jaarwisseling.
Vriendelijke groet,
Arjan

Will.

Snelle verzending en super fijne en goede handschoenen.

Yves

Top product en super service via comfort-producten.nl. Snelle en correcte lecering.

K. de Veld

Ik heb de handschoenen als last minute cadeau de dag voor kerst besteld en toch op tijd binnen gekregen. Een topcadeau voor mijn vrouw met Raynaud, ze is er erg blij mee.

Cor

Deze dubbelzijdig verwarmde wanten van Bertschat zijn geweldig, wat heerlijk op de fiets als het wat kouder is. Die had ik vroeger moeten hebben toen ik nog regelmatig op de ski's stond.