Katja Kuper

De batterijen van de verwarmde onderkleding hebben het maar 3 maanden gedaan. Toen zwollen ze op en waren onbruikbaar. Bij navraag had ik geen garantie. Wel mocht ik nieuwe kopen... Ook de kleding... De batterijen van de verwarmde onderkleding hebben het maar 3 maanden gedaan. Toen zwollen ze op en waren onbruikbaar. Bij navraag had ik geen garantie. Wel mocht ik nieuwe kopen... Ook de kleding zelf ging snel kapot: de ritsjes van de zakken waarin de batterijen passen. 200 verspilde euro's. De hoodie was trouwens wel goed.

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste mevrouw Kuper,
Beste mevrouw Kuper,
Fijn om te horen dat de hoodie die u bij ons heeft besteld goed bevalt. Zoals telefonisch besproken hebben de batterijen op de hoogste stand veel energie nodig. Wij bieden op al onze producten fabrieksgarantie aan. Mocht deze verlopen zijn kunnen wij altijd voor u kijken wat er nog mogelijk is en zien hoe wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. In uw geval hebben wij u hier een mooie aanbieding voor gedaan. Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen.
Rutger van Comfort Producten

J.Jansen

Verwarmd Vest, 2 stuks 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw, daarnaast 1 paar onderhandschoenen. Heel tevreden met het geleverde product en de prompte levering.

Danny

Verwarmde kousen pro lang gekocht.
Heel tevreden van maar 1,5 maand later werkte het oplaadkabeltje niet meer naar behoren.
Mailtje gestuurd en ‘s anderdaags werd reeds een nieuw kabeltje...
Verwarmde kousen pro lang gekocht.
Mailtje gestuurd en ‘s anderdaags werd reeds een nieuw kabeltje afgeleverd.

Annemiek

Goede service. Helaas was het model van de verwarmde handschoenen niet passend. Het was geen probleem om te passen en weer terug te sturen of om te bellen , te chatten, te mailen. In alle manieren... Goede service. Helaas was het model van de verwarmde handschoenen niet passend. Het was geen probleem om te passen en weer terug te sturen of om te bellen , te chatten, te mailen. In alle manieren goede en snelle reacties gekregen. Dat geeft vertrouwen.

Heemstra

Per e-mail snel contact, volgende dag geleverd en warme voeten. Super bedrijf en zolen

Nadia van Gooi

Elegante fietshandschoenen, mooi strak ontwerp. En lekker warm natuurlijk

marcel

Savonds laat besteld, volgende ochtend in huis

Sascha

De bodywarmer zit heerlijk. Was eerst lastig voor te stellen, bij een bodywarmer had ik een ander idee. Gewatteerd. Echter is deze bodywarmer lekker dun en past daadwerkelijk onder je trui, en de... De bodywarmer zit heerlijk. Was eerst lastig voor te stellen, bij een bodywarmer had ik een ander idee. Gewatteerd. Echter is deze bodywarmer lekker dun en past daadwerkelijk onder je trui, en de warmte is werkelijk geweldig.

Huismans

De zolen zijn fantastisch, ben zelf helemaal nieuw met dit soort producten een echte leek ... De uitleg aan de telefoon was goed en helder (ben niet zo van de boekjes) en de warmte is geweldig. Veel... De zolen zijn fantastisch, ben zelf helemaal nieuw met dit soort producten een echte leek ... De uitleg aan de telefoon was goed en helder (ben niet zo van de boekjes) en de warmte is geweldig. Veel andere producten al geprobeerd, maar dit is wel echt de top.