ronald huisinga

Snelle levering top

Erik Kersten

Verwarmde fietshandschoenen besteld en snel geleverd, helaas toch wat aan de kleine kant de grotere versie was uitverkocht. Heel attent werden er een paar alternatieven voorgesteld maar deze waren... Verwarmde fietshandschoenen besteld en snel geleverd, helaas toch wat aan de kleine kant de grotere versie was uitverkocht. Heel attent werden er een paar alternatieven voorgesteld maar deze waren mij wat te log. Retourzending was snel geregeld en uitstekend afgehandeld. Nu maar even wachten totdat de grotere maat weer beschikbaar is. Top service, bedankt!

Edmond van de Berg

Zeer tevreden met hun producten, en goede service

Sonja

Super geregeld van tel. contact tot aan levering, helemaal blij

EduvierOnderwijsGroep/Stedenschool

Teleurstellend

Reactie Comfort-producten.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
Hartelijk dank voor uw review.
Helaas kunnen wij uw order niet terugvinden in ons systeem, kan u contact met ons opnemen via info@comfort-producten.nl? Dan weet ik zeker dat we eruit gaan komen.
Vriendelijke groet en een goed weekend,
Michiel

Miriam

De sokken zijn zacht en door het buitenwendige element zijn de draden niet voelbaar, zoals omschreven. Heerlijk savonds op de bank en tijdens het wandelen met onze hond..

Jennifer

Mooi verpakt en snel geleverd, product doet zijn werk.

Frederick

Bodywarmer is perfect en heerlijk warm, terhmostaat graadje lager!

Riedema

Super snel geleverd