S dalsem

Ik mailde met het bedrijf of ik een verwarmde hoody kon krijgen zonder powerbank. Dit omdat mijn vriend een grijze al had en graag een zwarte erbij wou dus ik dacht die geef ik cadeau met de kerst.... Ik mailde met het bedrijf of ik een verwarmde hoody kon krijgen zonder powerbank. Dit omdat mijn vriend een grijze al had en graag een zwarte erbij wou dus ik dacht die geef ik cadeau met de kerst. Antwoorden in de mail gingen vlot en ik bestelde dan ook een zwarte hoody L (niet wetende dat er ook vrouwen hoodys waren en is ook niets over gevraagd welke ik wou hebben). De factuur kwam om te betalen deze heb ik netjes gelijk betaald en ook daarin stond niet dat het een womans hoody was. De vest kwam al later binnen dan beloofd was maar goed snel laten bedrukken met zijn logo erop en onder de boom! Ik keek nog of er een L instond en alles klopte. Mijn vriend trok hem blij aan en jeetje hij was veel te klein! Bleek dat ze een vrouwen hoody hadden opgestuurd en dit stond niet in mijn factuur anders had ik dit gemeld uiteraard. Daar zitten we met een vest van €119,95 veels te klein en bedrukt dus hij kan niet meer terug. Contact gehad of ze ons misschien tegemoet konden komen met iets maar helaas niets. Terwijl ik alles netjes heb nagekeken of alles klopte . En ja hij kon uiteraard niet eerst gepast worden want het was een kerstcadeau. Erg jammer dit door hun fout dat ze ons dan niet tegemoet willen komen met het bestellen van een nieuw vest. We snappen dat hij niet terug kon maar ja dit was hun fout.

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Dalsem,
Bedankt voor uw bericht. Gelukkig heeft u contact gehad met mijn collega en is alles duidelijk en opgelost.
Vriendelijke groet,
Arjan

MM T

Snel geleverd en de sokken worden lekker warm.

mooie producten hoor

Klaas

Andre

Produkt (sokken) worden niet zo warm als beschreven

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Andre,
Beste Andre,
Bedankt voor uw review. Zoals ook telefonisch besproken hebben de verwarmde sokken drie verschillende warmte-standen. Op stand 1 worden ze inderdaad geen 65 graden. De verwarmingsdraden kunnen op stand 3 (3 streepjes) die temperatuur behalen. Zeker in een dichte, goed geïsoleerde schoen worden uw voeten dan overweldigend warm.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het graag.
Vriendelijke groet,
Michiel

Frederiek

Goede service en snel geleverd

Mini

Prima informatie gekregen en ook meedenken met welke koop prima