Hermien Meerdink

De sokken zitten fijn en zoals de meneer aan de telefoon zei kan je de schoenmaat aanhouden, heel fijn

Mels

Geweldige handschoenen vorige week veel profijt van gehad met de kille kou..

Melissa

Gisteren besteld (zojuist 8.52 uur) al in huis. Wat een service. Producten zien er geweldig uit. Professioneel en mooi verpakt. Benieuwd wanneer ik het kan uittesten (nu te warm!!)

Frits

Zeer snel geleverd, mooi op tijd voor Kerst

logt

Zeer slecht bij klachten

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste meneer van der Logt,
Beste meneer van der Logt,
Helaas kunnen wij gebruikte en bevlekte artikelen zonder verpakking niet meer retour nemen. Wij hopen dat u dit kunt begrijpen. Als de artikelen ongebruikt waren dan zou er niks aan de hand geweest zijn.
Vriendelijke groet,
Rutger van Comfort Producten

Jarno Bierman

Recent de hoodie/vest aangeschaft.. dit op zaterdag besteld waar er voorraad aanwezig was en voor 23:59 besteld morgen in huis. Dit was al niet het geval. Wel kreeg ik hierdoor een gratis upgrade... Recent de hoodie/vest aangeschaft.. dit op zaterdag besteld waar er voorraad aanwezig was en voor 23:59 besteld morgen in huis. Dit was al niet het geval. Wel kreeg ik hierdoor een gratis upgrade naar dual heating. Deze werd de woensdag daarop geleverd. Ondertussen heel onvriendelijk en kortaf via support.

Na binnenkomst van de hoodie deze powerbank opgeladen en getest het vest wordt indd lekker warm alleen de powerbank word nog veeeel beter dit is niet ok.. dus zelf maar twee storm 20000mah aangeschaft ook hierover heel slecht en kortaf contacten via support.

Kortom het vest is ok.
Powerbank is gevaarlijk en supersnel leeg in vergelijking met andere 10000mah powerbanks..
Klantcontact en support is waardeloos.

j rosendal

Ik heb nog niets ontvangen

Jason

Goede service, eerlijke prijzen