j rosendal

Ik heb nog niets ontvangen

Jason

Goede service, eerlijke prijzen

Frank

Top service. Mijn verwarmde sokken waren beschadigd (door onszelf) en vlot en goed een regeling kunnen treffen. Ze zijn ons tegemoet gekomen wat ze niet moesten doen. Ik ben dankbaar

Theo de Klerk

Levering de volgende dag. Upgrade als het bestelde niet voorradig is. En het product: voor 1 ct 4-8 uur verwarrmde voeten of bovenlijf. Dan kan de cv graden lager blijven.

Maartje

Prettige service, telefonisch iets gevraagd en heel fijn geholpen! Ook producten zijn helemaal top.

Hanna

Fijne producten en hele goede klantenservice

Gerard Kremer

Verwarmde zolen besteld, iets later geleverd dan beloofd.
De site gaf aan dat bestelde zolen op voorraad waren maar kreeg
een behoorlijke upgrade toegestuurd. Nergens kon ik terug vinden...
Verwarmde zolen besteld, iets later geleverd dan beloofd.
De site gaf aan dat bestelde zolen op voorraad waren maar kreeg
een behoorlijke upgrade toegestuurd. Nergens kon ik terug vinden waarom ik een upgrade kreeg toegestuurd. Iedereen maakt fouten toch?, dus maar even gebeld met Comfort-Producten of misschien per abuis de duurdere zolen zijn geleverd. Zeer prettig te woord gestaan en uitleg gekregen dat bestelde zolen kennelijk toch niet op
voorraad waren en dat daarom de upgrade is toegestuurd.
Zeldzaam stuk klantvriendelijkheid, waar vind je dit nog?
Heb aangegeven dit enorm te waarderen en er super blij mee ben.
Zou hier zeker weer bestellen en deze winkel aanbevelen aan iedereen. Nogmaals dank!!

Henk van Ringen

Goede communicatie snelle levering

Henk Boumans

Goede communicatie en snelle levering. Gebruik naar volle tevredenheid nu een jaar verwarmde sokken van Bertschat. Geen koude tenen meer bij het wielrennen in de winter. Heerlijk. Nu ook verwarmde... Goede communicatie en snelle levering. Gebruik naar volle tevredenheid nu een jaar verwarmde sokken van Bertschat. Geen koude tenen meer bij het wielrennen in de winter. Heerlijk. Nu ook verwarmde fietshandschoenen besteld. Daarbij zijn per ongeluk zwaardere batterijen geleverd dan besteld. Heb aangeboden om het verschil bij te betalen maar dat hoeft niet. “Foutje van de zaak”. Naast snelle levering van goede producten dus ook nog eens klantgericht. Kortom: fijn om zaken te doen met comfort-producten.nl