Marianne

Prettige service, snel antwoord, kortom fijn. En artikelen zijn heel fijn.

Gert Albert

Ben uitermate tevreden over de gehele afhandeling. Super!

Hendriks

Snel geleverd, top

Denekamp

Slechte service

Reactie Comfort-producten.nl:

Hallo Meneer Denekamp,
Hallo Meneer Denekamp,
Wij hebben twee keer uw bestelling kosteloos omgeruild voor een andere maat. Verder hebben wij geen klachten van u ontvangen dus is ons onduidelijk wat er precies aan de hand is. Wij kunnen uw probleem daarom ook niet oplossen. Wij hebben tot op heden ook geen reactie van u ontvangen hoe wij u van dienst kunnen zijn om te zorgen dat u wel een positieve gevoel aan ons bedrijf over houdt. Wij horen daarom nog steeds graag van u hoe wij u van dienst kunnen zijn!
Vriendelijke groet,
Rutger van Comfort Producten

Peter

Fiets handschoenen gekocht. Super tevreden.
Snelle levering. Alles prima. Verwarming is prima

Keijzer

Bedrijf niets mis mee. Behalve dan dat ze met een showroom koketteren wat een kantoortje bleek. Producten zijn erg duur in verhouding tot het comfort dat ze leveren.
Fietshandschoenen bleken...
Fietshandschoenen bleken veel te stug om te kunnen schakelen. ( ze zouden soepel worden door gebruik )Toen ik ze na 5 weken terug wilde sturen, bleek dat een week te laat.
Kon alleen omwisselen. Nu in bezit van undergloves, hiervan laat de pasvorm te wensen over.

Van Dijk

Geweldige sokken!

Maartje

Mooie handschoenen had ik eerder moeten hebben, gelijk extra besteld voor kerst onder de boom.

Anna van der Tol

Ik ben super goed geholpen, erg blij met de handschoenen