M Bhai

Snel bezorgd. Niet zo tevreden met het product. De handschoenen zijn niet echt waterdicht en niet zo warm in de kou wanneer ik de motor rij.

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste M Bhai.
Beste M Bhai.
Ik zie dat u niet geheel tevreden bent over de geproduceerde warmte van de verwarmde handschoen als u op de motor rijdt. Wij hebben warmere alternatieven beschikbaar. De verwarmde motorhandschoen met dual heating zal bijvoorbeeld dubbel zo veel verwarmen als de handschoen die u nu heeft. Ook is deze handschoen voorzien van carbon valprotectie, speciaal ontwikkeld voor motorrijder. Misschien dat wij u verder kunnen helpen met advies of support. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0348-342127 of via mail op support@comfort-producten.nl. Ik hoor graag van u.
Rutger
Comfort Producten

Scheffers

Fantastisch! echt een super service!

Wietske de vries

Prima, kwaliteit is naar zijn geld verwacht ik ( duur).

Frank Fijlstra

Heb enkele maanden geleden verwarmde binnenhandschoenen van Bertschat gekocht bij Comfort-producten. Kon heel makkelijk (en tegen weinig extra kosten) grotere batterijen krijgen met een goed advies.... Heb enkele maanden geleden verwarmde binnenhandschoenen van Bertschat gekocht bij Comfort-producten. Kon heel makkelijk (en tegen weinig extra kosten) grotere batterijen krijgen met een goed advies. Helaas bleek al gauw dat de batterij van de rechter handschoen spontaan leegliep als de handschoen toch was uitgeschakeld. Probleemloos andere handschoen gekregen. Echter, helaas opnieuw vrij snel weer probleem rechts, draadbreuk bij stekkertje. Geen enkel probleem, weer meteen nieuwe. Nu alles oké en zeer tevreden. Mensen van Comfort-producten ook uitermate vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Arjan

Super snel geholpen, de handschoen was net een maatje te klein maar binnen 2 dagen omgeruild voor een grotere. Was precies op tijd voor de wintersport vakantie.

Vermeylen Erwin

Weinig of geen ervaring

Karin Van Mechelen

Super bedrijf

FD

Snel, behulpzaam bij het bestellen, goed product, zeer tevreden

v RIJN

Goed goede uitleg producten en nemen tijd voor je

Manon

Op tijd de handschoenen binnen v.d. wintersport. toppers