Linda Voortman

Duidelijke website, eenvoudig bestelproces en snel in huis.

Max Groothuijzen

SUPER GEREGELD! Alles op tijd in huis voor mijn vakantie, bedankt voor dat stapje extra

joris wijlens

Dure verwarmde sokken gekocht deze gingen tot tweemaal toe kapot. Tweede keer net buiten de garantie. Met een kluitje in t riet gestuurd kon nieuwe sokken kopen met korting 😞

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste meneer Wijlens,
Beste meneer Wijlens,
Bedankt voor uw review. U heeft inderdaad contact met mij gehad. Zoals u de vorige keer met het defect heeft ervaren, denken wij altijd mee met onze klanten en hebben het destijds opgelost. Nu heeft u voor de tweede keer een defect aan uw sokken, wat de specialisten als gebruikersdefect hebben beoordeeld. Om met u mee te denken hebben wij het op eigen kosten naar de fabrikant gestuurd, om te kijken of zij nog wat kunnen betekenen. Echter kwamen zij tot dezelfde conclusie. Hierdoor kunnen wij het niet gratis laten repareren. Wij hebben daarnaast ook nog een paar oplossingen voor gedragen, echter kon u dat niet bekoren. Dan houdt het helaas op.
Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
Vriendelijke groet,
Michiel

Teressa

Super snelle levering en het verkoelend beddengoed bevalt prima

Frans

Verkoelende pet besteld. Snel geleverd en goede service.

Zoé van den Broeck

Telefonisch goed geholpen en de volgende dag al in huis

Henk Duits

Snelle levering netjes verpakt,nu afwachten of het bij de volgende levering net zo gaat.

Sanne

Verkoelende pet besteld, en direct volgende dag in huis.

van Ruijven

Onverwachts een weekje wintersporten. Last minute verwarmde handschoenen besteld en de volgende dag bezorgd. Precies op tijd om mee te nemen op vakantie. Top service!