KJ Emmelkamp

Positief correct en snelle levering

Raymond

Telefonisch goede uitleg gekregen over de verwarmde wanten van BertSchatt ivm mijn handbeperking door een dwarslaesie.
Ze werden de volgende dag al keurig thuis bezorgd.
De wanten bevallen...
Ze werden de volgende dag al keurig thuis bezorgd.
De wanten bevallen prima en zijn goed aan en uit te trekken l

Mark

Na een klacht over mijn warmtevest.
Heb ik deze opgestuurd.
En binnen een dag een nieuwe ontvangen.
Snel en keurig opgelost.

Chris Hülsmann

Nette communicatie en goed advies

Guy Neefs

Bestellingen vlot en correct afgehandeld, verwarmde hoodie is excellent, de handschoenen zijn wat zwaar en de touchsreen vingertippen werken niet.

Han Wanders

Ik ben blij met de produkten

Louis

Het zijn fantastische handschoenen die er ook nog eens heel mooi uitzien. Tevens ben ik zeer tevreden over de Support. Ik had per ongeluk een verkeerde maat besteld. Ik ben toen door Michiel overal... Het zijn fantastische handschoenen die er ook nog eens heel mooi uitzien. Tevens ben ik zeer tevreden over de Support. Ik had per ongeluk een verkeerde maat besteld. Ik ben toen door Michiel overal mee geholpen en had 1 dag later de nieuwe handschoenen al binnen. Beter kan het echt niet !

E.Raemakers

Na een paar keer de zolen gebruikt te hebben bleek de linker zool heel snel leeg te zijn en laadde niet goed op. Er werd een vervangende zool toegezonden die echter hetzelfde euvel blijkt te hebben.... Na een paar keer de zolen gebruikt te hebben bleek de linker zool heel snel leeg te zijn en laadde niet goed op. Er werd een vervangende zool toegezonden die echter hetzelfde euvel blijkt te hebben. Na ongeveer 12 keer opladen doet de rechter zool het niet meer naar behoren en laadt ook niet meer op. De enige optie blijkt om de zolen terug te sturen zodat ze nagekeken kunnen worden. De zolen zijn ongeveer 6 weken in mijn bezit en waren behoorlijk prijzig. Ze zijn wat mij betreft dus niet aan te raden.

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Raemakers,
Bedankt voor uw review. Fijn dat het na het telefoongesprek duidelijk is geworden en u weer kan genieten van warme voeten.
Vriendelijke groet,
Sjoerd

Ron Penning

Zeer snelle en correcte levering

Aris van Kluijve

Prima product en uitstekend service, medewerkers zijn goed bereikbaar en service gericht.