L.V.

Ik heb de warmtezolen (pro versie) gekocht en kreeg super snel en goed advies over welk type en maat van zolen ik best zou kopen voor mijn noden. De levering vanuit Nederland was de volgende ochtend... Ik heb de warmtezolen (pro versie) gekocht en kreeg super snel en goed advies over welk type en maat van zolen ik best zou kopen voor mijn noden. De levering vanuit Nederland was de volgende ochtend al in België. De zolen zijn gemakkelijk op maat te knippen en stappen goed. Je voelt wel dat er wat extra gewicht in je schoen zit, maar ze zitten comfortabel en verwarmen goed. Ik ben er blij mee.

patricia maes

Reeds het 3de product dat ik bestel en zeer tevreden over. ook met een vraag kan je altijd terecht en wordt de nodige uitleg gegeven. zeer snelle levering. zijn geld meer dan waard.

Deborah

Snel en adequaat contact per chat, super. Omruiling was geen probleem en binnen 2 dagen geregeld.

Jurgens

Super produkt!

Peter Vermeulen

Zeer tevreden, snelle levering

Erik Vrijelinck

SUPER

Sabine Ghijselings

Sylvia

Geweldige service. Twee keer moeten omruilen van handschoenen i.v.m. verkeerde maat. Zonder problemen en snel retourservice.