Brenda V

De verwarmde sloffen zijn heerlijk. Zeker nu het weer wat kouder wordt.

filip vissers

Uitstekend, snel, goede correspondentie goed product

Matt

PERFECTE LEVERING - ALS BESTELLING - NOG NIET GETEST

Richel

Puik contact met de klantendienst en TOP produkt

Gilani

Ik heb drie dagen geleden deze artikel gekocht ik vind het echt uitstekend. De handschoenen zijn zacht van binnen en heel lichte vergelijk met de andere want ik heb een aantal eerder gekocht en vind... Ik heb drie dagen geleden deze artikel gekocht ik vind het echt uitstekend. De handschoenen zijn zacht van binnen en heel lichte vergelijk met de andere want ik heb een aantal eerder gekocht en vind ze niet goed, maar deze zijn echt uitstekend blijft de warmte behouden ondanks de slechte weersomstandigheden kan tegen regen en natte weer.

Jean

De verwarmde hoodie is heerlijk nu het thuis weer wat kouder begint te worden.

Ferte

Hebben de zooltjes 11 maanden gehad tot volle tevredenheid,echter 1zooltje ging stuk.Deze opgestuurt naar de firma.Er was een minuscuul schakelaartje kapot. Na wat contact over en weer, is het... Hebben de zooltjes 11 maanden gehad tot volle tevredenheid,echter 1zooltje ging stuk.Deze opgestuurt naar de firma.Er was een minuscuul schakelaartje kapot. Na wat contact over en weer, is het product naar alle tevredenheid weer goed als nieuw .Dit is SERVICE zeg ik dan. Een dikke pluim voor dit bedrijf

Wijngaerds

Plezante opvolging van het e-mailcontact en snel in huis.