Peter Roorda

Snel, prcecies en volgens afspraak

Michael Visser

Goeie ervaringen. Werkt zoals ze zich presenteren

Feyen

Uitgevoerd zoals afgesproken

Wouter Ros / Aircrete

Goede en betrouwbare parkeerservice

A.Annink/Heineken

Afgeven van de wagen gaat altijd prima en ik krijg hem in goede staat terug.

Oosterlinck

Correct en vriendelijk

Hans Kraaijenhagen

Alleen maar goed, snelle afhandeling door vriendelijke medewerkers.

Dam. Solleveld

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Kwamen om 4.30 uur aan en moesten even wachten omdat busje onderweg was (rijden af en aan), waren in paar minuten op Schiphol. Hele aardige chauffeur. Terug... Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Kwamen om 4.30 uur aan en moesten even wachten omdat busje onderweg was (rijden af en aan), waren in paar minuten op Schiphol. Hele aardige chauffeur. Terug moesten we bellen als we de koffers hadden. Op de afgesproken plek aangekomen stond het busje alweer te wachten op ons en konden gelijk weg. Maar toen paniek... We waren onze sleutelbos kwijt met huis/autosleutels. Bij de parkeerplek binnen al onze bagage uitgepakt maar niet gevonden. Hotel in Spanje gebeld en inderdaad daar lagen onze sleutels nog. Die worden ons nagezonden maar hadden we nu niets aan. We kregen een heerlijke kop koffie voor de stress en de eigenaar belde direct voor ons een taxi. Al met al een aardige domper voor ons maar goedgemaakt door de uitstekende en voor hem vanzelfsprekende service. Wat een goede service van Comfortparking Hoofddorp en wat een super aardige mannen. Voor ons de volgende keer zeker weer daar parkeren. Bedankt mannen!

Azzouz

Ik schrijf zelden reviews, maar ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Auto rond 5:00 uur geparkeerd en ik werd gelijk weggebracht naar het vliegveld. Na terugkomst op Schiphol gelijk gebeld... Ik schrijf zelden reviews, maar ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Auto rond 5:00 uur geparkeerd en ik werd gelijk weggebracht naar het vliegveld. Na terugkomst op Schiphol gelijk gebeld na uitstappen van vliegtuig en ik hoefde een paar minuten te wachten en het busje was er al. Ik weet zeker dat ik de volgende keer weer bij dit bedrijf ga parkeren!