Rob de Bruin

Altijd vriendelijk en correcte chauffeurs; petje af !

Mohamed

Heel slecht geregeld, kantoor beperkt bereikbaar,chauffeurs kunnen uw vragen niet beantwoorden,je bent je geld kwijt bij annulering omdat chauffeurs niet met administratieve werkzaamheden... Heel slecht geregeld, kantoor beperkt bereikbaar,chauffeurs kunnen uw vragen niet beantwoorden,je bent je geld kwijt bij annulering omdat chauffeurs niet met administratieve werkzaamheden bezighouden en verwijzen naar een zeer beperkt bereikbaarheid van kantoor personeel, ik raad aan om nooit van te voren te reserveren ,er is nooit refund,als u annuleert bent u geld kwijt.

Reactie Comfort Parking:

Jammer dat uw ervaring met ons niet naar tevredenheid is verlopen. Wij hebben van u vernomen, dat u in de avond naar onze chauffeurs had gebeld, inderdaad die beantwoorden helaas geen... Jammer dat uw ervaring met ons niet naar tevredenheid is verlopen. Wij hebben van u vernomen, dat u in de avond naar onze chauffeurs had gebeld, inderdaad die beantwoorden helaas geen administratieve vragen, omdat zij heel druk bezig zijn met rijden. Daarom hebben wij de klantenservice, bereikbaar elke dag van 8:30 tot 17:00. U kunt ons alle tijden via de mail, chat of via contact op onze website een bericht schrijven. Van deze mogelijkheden heeft u geen gebruik gemaakt. Vandaag 15 februari heeft u ons gebeld en gemaild, u wilt een reservering annuleren van aankomstdatum van 9 februari, 6 dagen te laat, wij hebben u naar onze algemene voorwaarden verwijzen. Wij hebben op uw aankomst gerekend. Klanten die voor aankomstdatum annuleren, kunnen uiteraard geld terugkrijgen.

Parnassus Europe BV

Al meer dan 8 jaar klant

Halbe

Goed georganiseerd

MacroMedics BV

Nette ontvangst en acceptabele wachttijd voor ophalen

Widek bv

Goede service