Offerte
Nazorg
Communicatie
8.5/10

BügelHajema Adviseurs

Fijn contact, goede en snelle service, communicatie verloopt snel en goed, uitstekende koffie, fijn apparaat, goede prijs en voorwaarden

Fijn contact en service
Snelle reactie
Goede koffie
Goede voorwaarden

Nee die hebben wij (nog) niet! :-)

Tennis club bilthoven

Zeer content met dit bedrijf.
Vriendelijke medewerkers en de klant wordt zeer vakkundig geholpen

Zeer snelle service

Susan van Dorsten / Worth Internet Systems

Zeer goed. Zowel het contact met sales, als het contact met de leverancier die de benodigdheden levert.

Sander houdt op een prettige manier vinger aan de pols in de aanloop naar de aanschaf van de koffiemachine.

Organisatie Oude Muziek

Wij hebben onlangs een overeenkomst met jullie gesloten en een Jura koffiemachine laten plaatsen

Duidelijke communicatie en strakke dienstverlening, bijvoorbeeld de vraag: wilt u informatie per mail of wilt u dat er iemand langskomt? Een mail was genoeg. Andere bedrijven waar wij offertes hebben opgevraagd hebben iemand langs gestuurd, wat uiteindelijk alleen maar veel tijd kost: ze konden niet een machine leveren die voldoet aan onze vraag en ze waren veel duurder. Machine die aan onze wensen voldoet (alleen koffie, geen melk/choco, eenvoudig onderhoud). Koffie smaakt prima (niet onbelangrijk ;-)) Prijs is zeer concurrerend. Oude machine meegenomen door de meneer die de machine kwam plaatsen wat voor ons makkelijk was.

Zou het eigenlijk niet weten.

Ciena

Is nu al aantal jaren leverancier van onze Koffie machine. Altijd naar volle tevredenheid.

Persoonlijk contact. Snelle opvolging en duidelijke communicatie.
Flexibel en denken mee.

Glas Voorthuizen

Goede service altijd behulpzaam en goed advies

snelle en nette service

geen blijf zo door gaan

Atenta

klantvriendelijk/informeel/snelle reactie

houden zo

Flow Meter Group

Na een valse start met het eerste apparaat zijn we toch goed geholpen

Snelste leverancier mbt een proefplaatsing

Bij het eerste apparaat dat we op proef kregen, waren de instructies niet helemaal helder.

Twinpack Special Products B.V.

Klantvriendelijk en snelle service.

Er wordt snel gereageerd op vragen en uitzonderingen worden ook gemaakt.

Zo doorgaan.

OVM De Onderlingen

Hartstikke goed. Leveringen worden altijd op tijd en netjes geleverd, er wordt altijd mee gedacht wat beter voor je bedrijf is.

Zeer goeie communicatie, altijd alles bij zich qua levering. Klantvriendelijke en beleefdheid zeer hoog.

Iets breder thee assortiment.
Accountant liever om de 6 weken langs komen i.p.v. 12 weken.