Offerte
Nazorg
Communicatie
8.5/10

NMS-Telecom B.V.

Heel goed, komen afspraken goed na

Reageren snel en leveren producten snel indien het eerder op is dan op de dag dat de vertegenwoordiger langs komt.

Wolleswinkel Advocaten

Al jaren goede ervaringen met dit bedrijf.

Keukenstudio van den Bijtel

Wij vinden de communicatie erg fijn.

Glascrew/De Brillenfabriek

Prima service

Prima service

Koffiebonen zijn niet verplicht af te nemen toch? Uit gemak halen wij deze graag bij de supermarkt.

Reactie Coffee@Work:

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze service!
De koffieautomaat is uw eigendom, u bent inderdaad niet verplicht de koffie van ons af te nemen. Echter, wij geven 5 Jaar GRATIS service en onderhoud in ruil voor trouwe koffieafname. Als u liever de koffie zelf haalt bij de supermarkt, vinden wij dat heel erg jammer en kunnen wij helaas geen GRATIS service en onderhoud leveren.
Wij vertrouwen op uw begrip.

Dorra Aouini
PR & Communicatie
Barista

Edese Houtzagerij

Altijd nette service

Wanneer je belt met een probleem o.i.d. wordt je altijd meteen geholpen & hoef je niet lang te wachten tot ze het komen oplossen. Ook de voorraad wordt altijd netjes bijgehouden

Thuasne Benelux B.v.

Sinds een paar maanden hebben we een Jura koffiemachine in gebruik via Coffee@Work. We zijn zeer tevreden over de levering, installatie en communicatie.

Geen omkijken naar de voorraad koffiebonen en de aanwezigheid van reinigingstabletten e.d., aangezien dit door Coffee@Work wordt bijgehouden en ter plekke wordt aangevuld. Op deze manier van werken zijn we ervan verzekerd dat we nooit zonder koffie zitten.

Geen.

h kanhai Stichting de nieuwe kans

Super snelle service

snel en eerlijk

to70 BV

Prima ervaring gehad. De afspraak kon op korte termijn ingepland worden, ons contactpersoon Arne, was duidelijk en helder in zijn verhaal en had grote kennis van zaken. Ook over het vervolgtraject...

Efficient, enthousiast, vriendelijk.

KopGroepBibliotheek Schagen

Goede voorlichting en goed advies.
Meedenkend met de klant.

Sterkste punt is het meedenken naar de beste oplossing.

Nu nog niet maar misschien zijn wij daar nog te kort klant voor.

@Leisure

Prima, goed contact met Account manager. Zeer behulpzaam. Levering goederen altijd op tijd en bij extra bestellingen wordt nooit moeilijk gedaan.

Bereidheid tot hulp

Communicatie op kantoor zelf (magazijn - buitendienst). Helaas meerdere keren voorgekomen dat verkeerde spullen waren ingepakt en meegegeven aan de buitendienst.