Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Lichtenbeek

Ons aanvankelijke enthousiasme werd teniet gedaan doordat we niet de goede apparatuur hadden met ook zeker niet de goede koffie. Het heeft lang geduurd voordat we uiteindelijk hebben besloten dat er...

Opvallend sterk nog niet helaas.

De interne communicatie kan beter. Afstemming verkoop en technische dienst.
De vraag van de klant misschien toch beter uitvragen om te voorkomen wat er bij ons is gebeurt.

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u ons de gelegenheid heeft gegeven deze issue op te lossen. Wij weten als geen ander hoe belangrijk een inventarisatie van wensen en verwachtingen vooraf noodzakelijk is, om uiteindelijk tot een juist advies te kunnen komen. We hebben onze leer mogen trekken uit deze ervaring. Bijzonder prettig vind ik het te vernemen dat u en uw directe omgeving nu dagelijks heerlijke koffie met beperkt onderhoud mag ervaren. Daar worden wij blij van!

Obs Elckerlyc

Positieve ervaring, snel kunnen schakelen met de medewerkers, deskundig advies.

Korte lijnen in communicatie.

Wellicht na koop van de machine iets sneller contact opnemen voor nazorg (in de eerste paar weken na aankoop).

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Inmiddels hebben wij de nazorg procedure als volgt ingericht; na drie weken krijgt u bezoek van een monteur voor een technische nacontrole van uw nieuwe koffieautomaat en een - wanneer wenselijk - herhaling van uitleg van noodzakelijk onderhoud. Dit geeft u tevens de gelegenheid vragen te stellen. En na twee maanden krijgt weer u een bezoek van uw vertrouwde C@W accountmanager. In de tussen liggende periode heeft u al de gelegenheid gehad kennis te maken met uw routevertegenwoordiger. Ook hij/zij kan uw vragen beantwoorden of intern voor u uitzetten.

Al Ikhlaas

De service is prima.

Service.

Beloofd om een andere soort ''topping'' en een andere soort koffie op te sturen om te testen, helaas is dit niet gebeurd. Na contact te hebben opgenomen kregen we te horen dat er geen andere topping beschikbaar is.

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Prettig om te vernemen dat onze monteur inmiddels samen met u de test heeft uitgevoerd. Bij voorkeur sturen wij koffie- en melkproducten niet op, maar geven wij die mee met onze getrainde experts. Hij/zij kan uw machine ter plaatse inregelen voor het gewijzigde product en u begeleiden bij de uitvoering van zón test.
Onlangs heeft onze C@W melktopping en hoger melkbestanddeel gekregen. Een verbeterd recept dus. Onze excuses voor de verwarring dat er nu twee soorten C@W topping zouden bestaan. Dit is echter niet het geval.

Met vriendelijk groet,

Involvation BV

Snelle en duidelijke communicatie erg vriendelijk

enaderbaar en snelle duidelijke communicatie

order zou digitaal veel duidelijker zijn, ipv geschreven met een doordrukvel.

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Wij bevinden ons momenteel in een tetstfase voor digitalisering van het machine orderproces. Nog voor de zomer verwachten wij dit definitief in gebruik te gaan nemen. Eerder hebben wij al een volledige digitalisering van het leveringsproces in werking gesteld. Hoogst waarschijnlijk heeft u hier inmiddels al kennis mee mogen maken als klant van Coffee@Work. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Peter canta

Kite Pharma

We hebben altijd goed contact met Coffee@Work. Ze nemen snel op en handelen snel.

Wanneer we extra koffie nodig hebben wordt dat snel geregeld.

Eerder reageren op de emails.

Ina Pronk

Prettig contact, we zijn goed geïnformeerd vanf het eerste contact. bij een storing werden we snel geholpen.

snelle dienstverlening

geen verbeterpunten

MHC GHBS

Prima ervaringen met zowel de accountmanager, de installatie monteur. Contact met de supply accountmanager was telefonisch ook prima.

Heldere communicatie en afspraken goed nagekomen

Facturatie sloot niet aan bij de gemaakte afspraken. Producten teveel of te duur in rekening gebracht tov afspraak en/of geleverd.

KZA

Wij zijn erg tevreden. Goed contact, snelle reactie op vragen en snelle levering van producten

Snelle en prettige communicatie, snelle levering van producten, overzichtelijke kosten

Instituut Gak

Heel goed.

Er is goed geluisterd naar onze wensen, en alle afspraken worden nagekomen

Ziegler Venlo, Rob Heger

Top ervaring vanaf het eerste contact tot aan de laatste koffielevering met alles er tussen in.

Communicatie, manier van dienstverlenen (automatische leveringen) en prijs. Dit laatste was niet doorslaggevend; de eerste 2 wel.

Meer push op productdemonstratie en dan met name op hetgeen nog verder af te nemen is naast de machine, koffiebonen en suiker/melk.
De koekjes bijvoorbeeld.