Offerte
Nazorg
Communicatie
8.5/10

rietdekkersbedrijf Gert Drost & Zn

Prima bedrijf goed geregeld.

niet echt .

ik vind goed zo

Geostick - Nico Veenstra

Communicatie met accountmanager was top maar bij de installatie van de apparaten bleek dat dit bij de monteurs niet helemaal duidelijk is. Daarnaast is de communicatie na installatie voor...

Communicatie bij verkoop - mogelijkheden C@W, mogelijkheden apparaten - zeer uitgebreid.
Koffie valt zeer goed in de smaak

Communicatie rondom en na installatie apparaten.

Reactie Coffee@Work:

Wij stellen je feedback en opmerkingen enorm op prijs, en vinden het erg vervelend dat de communicatie tijdens en na de installatie niet naar tevredenheid is verlopen. Onze excuses hiervoor. Wij streven naar de beste dienstverlening, maar wij begrijpen dat er ook helaas problemen kunnen voorkomen. Intern hebben wij hier een notitie van gemaakt om dit in de toekomst te voorkomen. Dank je wel voor de feedback!

EMS uitzendgroep bv

ze doen precies wat ze beloven

Harry van Voskuilen

Al jarenlang tevreden met de service. Vooral het gemak van de buitendienst die onze voorraad beheert en onze wensen daarin kent. Helaas kregen wij afgelopen week bericht dat deze service gaat...

Kwaliteit, service en buitendienst!

Zie bovenstaande...

De Onderwijsspecialisten

Zeer goed. Hele prettige samenwerking met Bart Mattijssen

Service en terugkoppeling.

J. Bierlaagh Uitgeverij Coutinho

Uitstekende koffie, goede (technische) service en prettig telefonisch contact.

Technische service is uitstekend. Snel, adequaat, oplossingsgericht.

De bezorging liep niet altijd naar wens, communicatie daarover met de bezorger verliep 'stroef'. Nu met de nieuwe bezorgingsvoorwaarden en afspraak die wij hebben met bedrijf (wij bellen zelf) zal dat wellicht beter gaan.

Misschien af en toe (bijv. 2 x per jaar) een proefpakket van een andere smaak koffie zodat we eens kunnen experimenteren zonder een hele doos van een andere koffie te moeten afnemen.

Reactie Coffee@Work:

Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons dat de bezorging niet altijd vlekkeloos is gelopen en bieden u onze excuses hiervoor aan.
Wij zullen u de inloggegevens mailen voor het eventueel bestellen via de webshop.
Indien u liever telefonisch bestelt is dat ook mogelijk.
Tevens zal onze accountmanager contact met u opnemen.

Sympa Nederland BV

Goed en acuraat

Persoonlijke bendadering

Bakker v/d Kletersteeg

Al jaren een goede leverancier van onze koffie

afspraken worden netjes nagekomen

Menno Luyten

Prima advies.

Goede en snelle service.

Stichting Eduzon

Deskundig op hun vakgebied. Na interesse wordt snel doorgepakt en alles in gang gezet en vlotter als verwacht. Super.

Koffie is hun vakgebied.

Facturatie correct en met goede factuurdata en verkoopdata. Geen aanpassingen op reeds getekende formulieren zetten. Na de installatie en betaling wordt het wel wat stil...