Deskundigheid

Marosel BV

Goed, communicatie verloopt soepel

Vriendelijk, adequaat, snel

Jeanet Uithoff / GLI

Het bedrijf waarvoor ik indmiddels bijna 2 maanden werk, werkt samen met C@W. Hiervoor heb ik contact met uw bedrijf. De service die ik tot nu toe heb ervaren is goed. Wel kan de communicatie intern... Het bedrijf waarvoor ik indmiddels bijna 2 maanden werk, werkt samen met C@W. Hiervoor heb ik contact met uw bedrijf. De service die ik tot nu toe heb ervaren is goed. Wel kan de communicatie intern misschien iets beter i.v.m. een order die telefonisch 2x heb moeten doen. Dit is de 2e keer gelukkig wel goed en vlot afgehandeld.

Gemerkt dat de klantvriendelijkheid en daarbij de service hoog in het vaandel staan.

De smaak en hoeveelheid van de espresso is echt niet te doen helaas (persoonlijke ervaring en ervaring van gasten). Ik durf dit te zeggen omdat ik zelf als barista heb gewerkt dus wel een beetje... De smaak en hoeveelheid van de espresso is echt niet te doen helaas (persoonlijke ervaring en ervaring van gasten). Ik durf dit te zeggen omdat ik zelf als barista heb gewerkt dus wel een beetje kennis van zaken heb.

Reactie Coffee@Work:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm! Het spijt ons dat uw order niet goed door is gekomen door interne miscommunicatie, wij zullen hier in de toekomst nog scherper op zijn. Wat betreft uw verbeterpunt: De technische dienst zal z.s.m. contact met u opnemen om de smaak en hoeveelheid van de espresso weer te optimaliseren. Excuses voor het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoend te hebben geïnformeerd.
Dorra Aouini
Coffee@Work BV
PR & Communicatie

't Haarhuys

Goed bedrijf met goede service. En zeer goede koffie

Wij vonden het super dat het apparaat een week kosteloos werd neer gezet om te proberen. Waar vind je dat nog?!

Ter Hoeven Verf

Zeer goede ervaring met kundige en klantvriendelijke medewerkers

Het met de klant meedenken

Neen

Hotel Royal Zelzate

Goede service

Snelle en goede service

Op dit moment geen op of aanmerkingen

Garmin Nederland B.V.

Een goede/fijne samenwerking.
Vragen worden direct afgehandeld.
De voorraad van de koffie etc. wordt goed bijgehouden, hoeven daar zelf geen melding van te maken.

Vragen worden direct afgehandeld.

Geen verbeterpunten

OdG Accountants Ermelo B.V.

Prettige benadering, goed verlopen proces van offerte t/m aflevering van de koffiemachine en producten.

Prima terugkoppeling op (aan)vragen.

Verbeter puntje is, de programmering van de spoelprogramma's kloppen niet qua tekst en op welke knop nummer je drukt.
Ook de aflevering kan beter meteen met een goed slotje.

Reactie Coffee@Work:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review! Wij waarderen dit enorm. Goed om te horen dat u tevreden bent. Ik zal uw verbeterpunt doorgeven aan onze Technische dienst. Zij nemen z.s.m. contact met u op.
Dorra Aouini
Coffee@Work BV
PR & Communicatie
Barista

Touringcarbedrijf Jan van Delen

Wij doen al meer dan tien jaar zaken met Coffee@work en dat bevalt ons zeker. Onlangs weer een nieuw koffiezetapparaat aangeschaft en ook deze is na de snelle levering en de duidelijke uitleg weer... Wij doen al meer dan tien jaar zaken met Coffee@work en dat bevalt ons zeker. Onlangs weer een nieuw koffiezetapparaat aangeschaft en ook deze is na de snelle levering en de duidelijke uitleg weer volop in bedrijf. Ze zorgen altijd voor snelle levering van de gewenste produkten.

1. snelle en duidelijke offerte.
2. snelle levering van produkten.
3. afspraak is afspraak en de prijzen zijn scherp.

nee, wij zijn tevreden.

Adhesive Bonding Center B.V.

Hopma

Duidelijke communicatie. Komen de afspraken na.