Deskundigheid
Advies
Nazorg
Communicatie

M. Sijbrands / SijFa Cruises

Klant en service gericht in verkoop maar ook in probleemoplossingen.

Adequate reactie en afhandeling van storingen c.q. bestellingen.

Organiseren van een koffieproeverij. Hierdoor kunnen wij andere produkten in onze bestelling opnemen.

Jamal El baroudi vispaleis mar chica

Tot nu top

ReflexSystems Nederland B.V.

Sinds kort maken wij gebruik van de koffiemachines van Jura. Duidelijke en snelle gang van zaken.
In eerste instantie een proefplaatsing gehad, in de proefperiode ruim de tijd gehad om te proberen en te testen. Na een week overgegaan tot aanschaf van de machines. Tot de dag van vandaag nog steeds erg tevreden.

Lekkere koffie!!
Lekkere koffie!!
Snelle service/levering van producten
Vriendelijke klantenservice
Één keer in de 6 weken komt één van de medewerkers de voorraad aanvullen
Duidelijke handleiding en goede uitleg met het aansluiten van de machines

Tot nu toe nog geen verbeterpunten

Timmerfabriek K. Dieleman B.V.

Goede en snelle service. Goede opvolging voor bestelling ingredienten. Vriendelijke en correcte telefonische afhandeling zowel administratief als bij oplossen van klachten cq storingen aan de... Goede en snelle service. Goede opvolging voor bestelling ingredienten. Vriendelijke en correcte telefonische afhandeling zowel administratief als bij oplossen van klachten cq storingen aan de koffiemachines.

Goede en snelle leveringen en afhandeling klachten cq storingen.

Iets uitgebreidere schoonmaakhandleiding voor de koffiemachines.

BügelHajema Adviseurs

Fijn contact, goede en snelle service, communicatie verloopt snel en goed, uitstekende koffie, fijn apparaat, goede prijs en voorwaarden

Fijn contact en service
Snelle reactie
Goede koffie
Goede voorwaarden

Nee die hebben wij (nog) niet! :-)

Tennis club bilthoven

Zeer content met dit bedrijf.
Vriendelijke medewerkers en de klant wordt zeer vakkundig geholpen

Zeer snelle service

Susan van Dorsten / Worth Internet Systems

Zeer goed. Zowel het contact met sales, als het contact met de leverancier die de benodigdheden levert.

Sander houdt op een prettige manier vinger aan de pols in de aanloop naar de aanschaf van de koffiemachine.

Organisatie Oude Muziek

Wij hebben onlangs een overeenkomst met jullie gesloten en een Jura koffiemachine laten plaatsen

Duidelijke communicatie en strakke dienstverlening, bijvoorbeeld de vraag: wilt u informatie per mail of wilt u dat er iemand langskomt? Een mail was genoeg. Andere bedrijven waar wij offertes... Duidelijke communicatie en strakke dienstverlening, bijvoorbeeld de vraag: wilt u informatie per mail of wilt u dat er iemand langskomt? Een mail was genoeg. Andere bedrijven waar wij offertes hebben opgevraagd hebben iemand langs gestuurd, wat uiteindelijk alleen maar veel tijd kost: ze konden niet een machine leveren die voldoet aan onze vraag en ze waren veel duurder. Machine die aan onze wensen voldoet (alleen koffie, geen melk/choco, eenvoudig onderhoud). Koffie smaakt prima (niet onbelangrijk ;-)) Prijs is zeer concurrerend. Oude machine meegenomen door de meneer die de machine kwam plaatsen wat voor ons makkelijk was.

Zou het eigenlijk niet weten.

Ciena

Is nu al aantal jaren leverancier van onze Koffie machine. Altijd naar volle tevredenheid.

Persoonlijk contact. Snelle opvolging en duidelijke communicatie.
Flexibel en denken mee.

Glas Voorthuizen

Goede service altijd behulpzaam en goed advies

snelle en nette service

geen blijf zo door gaan