Deskundigheid
Advies
Nazorg
Communicatie

Westerveld en Vossers

Helemaal goed, we kregen snel antwoorden op onze vragen. Goede service.

Snelle reacties, vriendelijke personeel.

Dierenartsenpraktijk V.U.G. B.V.

Vriendelijke personeel en duidelijke uitleg gehad over onze nieuwe koffieautomaat.

APK Station Tilburg

Goede samenwerking

de badzaak harderwijk

Lekker koffie, goed bedrijf en duidelijk

Dat één van jullie medewerkers eens in de zoveel tijd langs komt om de voorraad aan te vullen.

Medifit

Het begint allemaal met de professionele plaatsing van de mooie koffiemachine, vervolgens worden de producten keurig in het magazijn geplaatst. De koffie is volgens alle collega's heerlijk, en,... Het begint allemaal met de professionele plaatsing van de mooie koffiemachine, vervolgens worden de producten keurig in het magazijn geplaatst. De koffie is volgens alle collega's heerlijk, en, mocht er toch een storing optreden, dan zijn ze er binnen 1 dag.

Thuis afleveren van de producten, ze kijken zelf wat er nodig is en plaatsen dit in het magazijn.

Geen verbeterpunten.

De welzijnshoeve Cruijsen- v. Sonsbeek

De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam.
Er is een snelle levering van producten. De koffie bonen vindt ik wel erg duur.

Prettig contact.

Er is bij ons wat mis communicatie geweest betreft een credit nota, verschillende werkwijzen werden er gehanteerd wat lijden tot fouten maar later prima hersteld.

Reactie Coffee@Work:

Beste mevrouw van Sonsbeek,
Beste mevrouw van Sonsbeek,
Bedankt voor uw review. Wij waarderen uw feedback enorm. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij hanteren marktconforme prijzen. In de prijs van de koffiebonen is 5 jaar Garantie, Service en Onderhoud inbegrepen.
Bedankt voor uw vertrouwen!
Dorra Aouini
PR & Communicatie

Afra Ven, Het juridisch loket, Den Haag

Ervaringen zijn uitstekend. Met de bezorging en het bijhouden de voorraad door Bert zijn we heel tevreden! Als er dan toch nog iets nodig is kan ik bellen en dan wordt het ook snel in orde gebracht!

De bezorgdienst en snelle actie na telefonisch contact.

nemanja

Wij hebben sinds een half jaartje een koffie machine van Coffee@work.
De Verkoper was een enthousiaste leuke man die ons een goede machine heeft verkocht.
Hij is zeer behulpzaam en staat...
Wij hebben sinds een half jaartje een koffie machine van Coffee@work.
Hij is zeer behulpzaam en staat voor goede service en een goed product.
Helaas hebben wij geen contact gehad met de vertegenwoordiger van de koffie-bonen en andere producten die wij nodig hebben. Hij komt regelmatig in de buurt maar kan schijnbaar niet komen op de momenten dat wij open zijn; 7 dagen per week van 11.00u tot 20.00u!
Alles wordt per post verstuurd, er is geen enkel contact alleen via whats-app met ik raar en niet prettig vind!

De verkoper Jesper is altijd behulpzaam en bereikbaar wat ik heel prettig en belangrijk vind!
Goed product!

Een vertegenwoordiger-route-rijder die aandacht voor zijn klanten heeft!

Reactie Coffee@Work:

Beste klant,
Wij vinden het erg jammer dat u geen fijne start heeft gehad met de routevertegenwoordiger.
Beste klant,
Ik heb begrepen dat er inmiddels contact is opgenomen met u en dat er een oplossing is gevonden. Bedankt voor uw vertrouwen!
Dorra Aouini
PR & Communicatie
Coffee@Work BV

Joyce Polman

Goede ervaring met Coffee@Work. Zijn vanaf het begin af aan goed geholpen.

De contacten vindt ik een sterk punt van Coffee@Work.

Dat je tijdens het koffie bestellen ook de lang houdbare melk mee kan bestellen.

Gabriëlle Burgers

Wij zijn tevreden over de service en wanneer wij een nieuw koffieapparaat nodig hebben bestellen wij deze altijd bij coffee at work.

Mocht je vragen hebben wordt je altijd direct goed geholpen.

geen.