Deskundigheid

Goed.

Vriendelijk. Snelle service.

Geen.

HPS Connectivity Solutions

De ervaring is goed, ook het gesprek kort en bondig

Goed prijs kwaliteit verhouding voor de producten die worden geboden.

Koffie machine geleverd en slang was niet goed geplaatst waardoor afvalwater terugloopt., ondertussen over gebeld en er zou iemand langskomen. Wanneer?

Prijswijzigingen worden niet...

Prijswijzigingen worden niet gecommuniceerd. Zie ik pas als ik inlog op website. Ik heb in november nog een prijslijst ontvangen. Kijk vandaag voor het eerst op de site en de prijzen zijn anders.

Reactie Coffee@Work:

Beste heer,
Bedankt voor uw beoordeling!
Beste heer,
Bedankt voor uw beoordeling!
Ik ga ervan uit dat onze monteur inmiddels langs is geweest. U wordt maandag door ons gebeld om dit te verifiëren. Wat betreft de prijslijst: per januari 2017 zijn wij erin geslaagd om de prijzen van onze koffies gelijk te houden. Voor slechts enkele (A-merk) bijproducten waren wij helaas genoodzaakt de prijzen aan te passen. Uiteraard communiceren wij hierover. Ik zorg ervoor dat u alsnog de nieuwsbrief ontvangt.
Excuses voor het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bedank u nogmaals voor uw review!

Dorra Aouini

PR & Communicatie
Coffee@Work

Wilde Ganzen

Prima service, goede kwaliteit koffie, snellere levering machines en snelle reactie bij storingen, etc.

Snelheid, meedenken in oplossingen, kwaliteit, deskundigheid.

Snellere communicatie; we moesten in de beginfase regelmatig lang wachten op een reactie, vakjargon beter uitleggen.

DEX international M&A

Snel schakelen
Flexibel
Meedenkend

zie hierboven

nvt

Lasaulec Eindhoven

Goede communicatie, heldere afspraken.

Tijdige en goede aanvulling van verbruiksmaterialen, weinig storingen, wanneer die wel optreden ook snelle oplossing

Communicatie omtrent leveringen bij sub-klanten, momenteel is het voor ons een beetje onduidelijk hoe dat loopt.
Wellicht komt dat ook nog omdat het nog niet vaak voorgekomen is (volgens mij 1 aanvul-ronde nog maar)..

Wladik Stuit/ Zbm Rotterdam

Er is nog te weinig ervaring voor een afgewogen oordeel.

De offerte behandeling door Jacintha is professioneel behandeld. De telefonische contacten zijn 'to the point' en op prettige wijze behandeld. De snelle reactietijd is zeker van invloed geweest op... De offerte behandeling door Jacintha is professioneel behandeld. De telefonische contacten zijn 'to the point' en op prettige wijze behandeld. De snelle reactietijd is zeker van invloed geweest op het nemen van de beslissing te kiezen voor C@W

De verkoopbinnendienst kan nog veel worden verbeterd. De communicatie is traag, mails worden niet goed gelezen. De verzending per bode heeft miscommunicatie en verwarring veroorzaakt. Het kostte (... De verkoopbinnendienst kan nog veel worden verbeterd. De communicatie is traag, mails worden niet goed gelezen. De verzending per bode heeft miscommunicatie en verwarring veroorzaakt. Het kostte ( te )veel moeite om jullie binnendienst uit te leggen wat er fout is gegaan, n.l. dat de verzending een deellevering bleek te zijn en C@W dat zelf niet begreep; heel merkwaardig.
Verder wacht ik nog steeds op een afspraak de instelling van de machine aan te passen zoals beloofd door Jacintha.

Reactie Coffee@Work:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Ik heb uw beoordeling over het hoofd gezien. Excuses hiervoor. Normaliter reageer ik meteen..Ik heb inmiddels van mijn collega Jacintha begrepen dat zij enige tijd geleden al contact met u heeft gehad n.a.v. uw review. Wij zijn tekort geschoten en dat spijt ons. Dankzij uw beoordeling zullen wij in de toekomst nog scherper te werk gaan.
Dorra Aouini
PR & communicatie

Arian Doeser

Goede en snelle service. Ook de verkoop en snelheid van plaatsen was erg goed!

snelheid van plaatsing

Dichterbij, Jean van den Broek

Positieve ervaringen. Snelle reacties en klantvriendelijk.

Ze werken efficiënt.

Gewoon zo door gaan.

Emgas BV

Prima, correcte installatie en goede uitleg gehad.

Eerste bestelling van producten was een paar dagen te laat doordat de order niet was doorgezet. Als je aangeeft dat de volgende werkdag geleverd wordt, dan is dit slordig.

Topdeuren

Wij hebben al jaren koffie van Coffee@Work en dat smaakt nog steeds naar meer. Ze zijn snel ter plaatse en als je belt wordt je adequaat geholpen.

Snel ter plaatse, vragen worden serieus opgepakt.

Wij zijn tevreden alleen misschien kan er soms na gebeld worden of alles naar wens is.