Deskundigheid
Advies
Nazorg
Communicatie

Shiva Zorg

Heel vriendelijke medewerkers die allemaal goed advies geven. Komen hun afspraken keurig na. Goede nazorg.

Heel vriendelijke medewerkers

Centrum Evers

Prima, prettige samenwerking

snelle service

Jenny Jacobs van Invest Bewaking en Services

Onze ervaringen zijn tot nu toe helemaal prima. Wij wilden graag op korte termijn levering van het apparaat en dit is ook gelukt, jullie bedrijf heeft hier prima aan meegewerkt.

Adequate handeling en het nakomen van afspraken

Tot nu toe niets

Store & More

Top! Respect voor mijn neef en alle medewerkers. Al jaren privé een machine en lekkere koffie via Coffee @ Work en nu ook zakelijk.

Durven nieuwe concepten uit te proberen. Zoals het in bruikleen geven van een machine, voor een pop-up store.

Nope, vooral zo doorgaan ;-).

Autobedrijf GJ Polman

Al eenmaal eerder in aanmerking gekomen met Coffe@work en een apparaat aangeschaft, was de bedenk tijd nihil toen de vraag naar een vernieuwing voor het bedrijf kwam.

De duidelijkheid ,open en eerlijkheid van de adviseur.
Het mee denkend vermogen, om tot de juiste keuze te komen

De communicatie tussen verkoper, en de administratie. ( de gemaakte afspraken met klant, goed nalezen en na ;leven en niet doorbereken )

Ger Janssen van de Weurtse Tennis Club

Na telefonisch contact met de directeur van Coffee at Work die ik al persoonlijk ken, hebben we een afspraak gemaakt en hebben we in overleg met het bestuur besloten om een machine aan te schaffen.... Na telefonisch contact met de directeur van Coffee at Work die ik al persoonlijk ken, hebben we een afspraak gemaakt en hebben we in overleg met het bestuur besloten om een machine aan te schaffen. Dit mede door het feit dat we in eerder stadia al heel goede ervaringen hadden met sponsoring en geleverde koffie, topping en chocolade

Het altijd punctueel nakomen van afspraken wat betreft leveringen e.d. En voldoen aan de verplichtingen aangaande sponsoring

Zijn we nog niet tegen gekomen

Gibson Innovations

Het contact met de accountmanager is prima. Met een heel hoog inlevings- en servicegericht niveau.

Garden Impressions Outdoor bv

Na op zoek te zijn naar een nieuwe koffieautomaat in onze bedrijfskantine, via Google op de site van C@W terechtgekomen.
Na een vrijblijvend gesprek waarin ik erg goed geïnformeerd ben,...
Na een vrijblijvend gesprek waarin ik erg goed geïnformeerd ben, gekozen om via C@W een koffieautomaat aan te schaffen.