Deskundigheid
Advies
Nazorg
Communicatie

Medifit

Hebben op meerdere locatie koffiemachines staan van dit bedrijf. Prijs/kwaliteit in orde, goede en snelle service. Koffie wordt aan huis gebracht, prima.

Momkai

Misschien meer nazorg. Nabellen of we tevreden zijn. Hoe we kunnen nabestellen etc. Dit is nu niet goed geregeld.

Neboplus

Vlotte reactie op vragen, er werd goed geluisterd naar onze wensen, eerlijke voorlichting over de mogelijkheden, kortom: heel fijn!

Snelle reactie op vragen, prettige medewerkers, duidelijke uitleg.

afspraken met technische dienst en verkoopmedewerker lopen niet altijd synchroon.

Edese Zagerij

Wij hebben meerdere koffiemachines van Coffee@Work en zijn hierover erg tevreden. Ook de periodieke aanlevering van de produkten loopt erg goed. Eigenlijk zijn we erg tevreden.

Mazars, Diane Roodenburg

Mazars

Reactie Coffee@Work:

Beste mevrouw Roodenburg,
Beste mevrouw Roodenburg,
Bedankt voor uw feedback, dit waarderen wij enorm. Ondanks de score (8) die u ons heeft gegeven, bent u niet geheel tevereden over de communicatie en de offerte. Dat is jammer! Wij zijn dan ook benieuwd waar het mis is gegaan. U hoort z.s.m. van mij,
Dorra Aouini
PR & Communicatie

Quore Capital

Wij hebben afgelopen jaar een koffiemachine aangeschaft. Coffee@Work heeft ons hierin uitstekend geadviseerd.

ROM bv

Wij werken al jarenlang samen met Coffee@Work. Deskundige en vriendelijke medewerkers.

Snelle reactie op vragen. Klantvriendelijk.

Geen, gaat super!

Colliers International REMS Offices BV

Per 1 augustus zijn er 3 apparaten in ons bedrijf geplaatst.

Bereikbaarheid accountmanager

Anytime Fitness Bunde