Deskundigheid
Advies
Nazorg
Communicatie

Hoeflon B.V.

Wij hebben ons koffieautomaat geleverd gekregen van Coffee@Work en zijn zeer tevreden over zowel het koffieautomaat als de service die zij verlenen.

Als ik nu bel zijn ze direct bereid om te komen. Wij hebben nog welleens ineens de koffie op ;-)

Kan nu niets bedenken, gaat gewoon fantastisch.

Stichting Adoptievoorzieningen

Prettig contact, zeer hulpvaardig en dienstverlenend. Er wordt goed met onze wensen/behoeften meegedacht.

Afspraken worden snel en goed nagekomen.

Corrie de Fijter, firma D. vander Pol en Zonen B.V.

Servicegericht en klantvriendelijk.

Komen afspraken na

Misschien in het begin meer aandacht naar een nieuwe klant, waarschijnlijk groeit het bedrijf zo hard dat men het niet bij kan houden, verder geen opmerkingen.

Beste mevrouw de Fijter,
Beste mevrouw de Fijter,
Bedankt voor uw feedback! Jammer dat u wellicht niet de juiste aandacht hebt gehad in de beginfase. Wij zullen hier dankzij uw review in de toekomst nog scherper op zijn.

Simone van der Linden/AGRO Merchants

Goede ervaringen, niets op aan te merken.

Goed klantcontact, heldere afspraken, snelle levering.

Nee.

Judith Rooijers

Tevreden over zowel koffiemachine als koffieartikelen

flexibel, mee denken met klant,

Jasper Borst, Omnia Wonen

Zeer positief. Goede service, kwaliteitsproducten en een erg prettig contact met mijn accountmanager en routevertegenwoordiger.

Kwaliteit, service, meedenken en klantgericht.

Niet wat ik zo kan bedenken.

tieto

klanten service

onderhoudsmonteur werkt niet zo netjes - graag wat beter opruimen indien mogelijk

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u heeft ervaren dat onze onderhoudsmonteur niet zo netjes werkt. Dankzij uw review zullen wij hier in detoekomst nog scherper op zijn.

Willem Smits Vloerenland

Makkelijk en transparant in verband met de koop en de leveringen van de benodigdheden.

Technisch advies ivm onderhoud (dagelijks/wekelijks) van de machine. Dit is niet altijd duidelijk hoe en waar op te letten

Beste heer,
Bedankt voor uw beoordeling. Dit waarderen wij enorm.
De technische dienst zal vandaag contact met u opnemen om de onderhouds-procedure met u door te nemen.
Met vriendelijke...
Beste heer,
Bedankt voor uw beoordeling. Dit waarderen wij enorm.
Coffee@Work BV

GZC Da Costa Putten

Tot nu toe netjes en correct

service en nakomen van afspraken

Benergy/Gaslicht.com

Constant met betrekking

Helaas geen contact opgenomen naar aanleiding van een verzoek voor meer informatie met betrekking tot het plaatsen van het filter in ons koffieapparaat.

Beste heer,
Bedankt voor het plaatsen van een review! Ik zal gelijk verifiëren waarom nog geen contact met u is opgenomen m.b.t. het plaatsen van een filter. U wordt vandag door ons gebeld.
Excuses voor het ongemak.