Codima.be

Codima.be Ook benieuwd naar feedback over de webshop Codima.be? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1368
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Codima.be met 9.3/10. Gebaseerd op 1368 ervaringen.

Sybran Snoeck
Zeer goed (9/10)
Sybran Snoeck

Uw ervaring

Ik vind Codima bijzonder loyaal naar hun klanten toe ( tot 3 maal toe vrijwel probleemloos inruilen van materiaal onder garantievoorwaarden ).

Score voor Codima.be:4.5/5
Beveelt u codima aanJa

Codima heeft een sterk professionele uitstraling. dat geld voor zowel de winkel, het personeel als de website..
de winkel heeft een relevant assortiment van harware en randapperatuur. het personeel neemt de tijd om vragen te beantwoorden. de website is heel handig om zelf een pc samen te stellen. het afhandelen van bestellingen gaat heel vlot..
de naverkoop diensten en het goed opvolgen van technische problemen hebben mijn vertrouwen in codima gesterkt..
wat eventueel beter zou kunnen: een zithoekje in de winkel waar we na afspraak ingewikkelde bestellingen met het personeel hunnen bespreken zodat er nog wat meer tijd is om mijn wensen duidelijk te maken.

THIERRY ALTRUY
Zeer goed (9/10)
THIERRY ALTRUY

Uw ervaring

Nu was het slechts levering van inkten. Maar bij de bestelling van de toestellen zelf kreeg ik veel hulp én goede raad waardoor ik zelfs een grote besparing op mijn budget kon doen.

Score voor Codima.be:4.5/5
Beveelt u codima aanJa

Ik vind dit echt een leuke firma om mee samen te werken. zelfs wanneer producten niet in voorraad zijn worden ze binnen de kortste keren geleverd. en de levering op zich is ook ok: juiste producten....

Wim
Goed (8/10)
Wim

Uw ervaring

Over het algemeen zeer tevreden.
1 klein punt dat beter kan: Er was 1 item in mijn bestelling dat niet voorradig was en waar op gewacht moest worden. Het was leuk geweest een mail te krijgen met die boodschap en de mededeling dat de bestelling voor de rest klaar ligt.

Score voor Codima.be:4/5
Beveelt u codima aanJa

Over het algemeen zeer tevreden.

Van de Putte Tania
Van de Putte Tania

Grote verbetering

Beveelt u codima aanJa

Snelle service en kwaliteit.

Marc Cuppens
Marc Cuppens
Beveelt u codima aanJa

Snelle probleemloze levering in nederland.

Vanackere k
Vanackere k

Zeer tevreden.

Lucas
Lucas
Beveelt u codima aanJa

Super winkel, voordelige prijzen, snelle afhandeling.

H.huiskes
Voldoende (6/10)
H.huiskes

Uw ervaring

Betere informatie bij lange wachttijd zou fijn zijn.

Score voor Codima.be:3/5
Beveelt u codima aanJa

Helaas wordt ik slecht geïnformeerd over mijn bestelling,waarbij ik zelf contact op moet nemen omtrent de status ervan.

devriendt
devriendt

Goede service.

Vanhellemont J.
Vanhellemont J.

Uw ervaring

Snelle verzending, prima service.

Beveelt u codima aanJa

Snelle verzending, prima service. alles netjes aangekomen.

Bedrijfsinformatie

Codima is de IT speciaalzaak in de Gentse regio, maar dankzij ons concept, onze goede bereikbaarheid en onze webwinkel mogen wij rekenen op trouwe klanten uit heel Vlaanderen en ver daar buiten.
Adres
Kortrijksesteenweg 875