Codima.be

Codima.be Ook benieuwd naar feedback over de webshop Codima.be? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1337
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Codima.be met 9.3/10. Gebaseerd op 1337 ervaringen.

Josse Vanderstichele
Josse Vanderstichele

Uw ervaring

Ze zijn open en nemen hun tijd om de klant zijn vragen te beantwoorden. Ze zullen zonder verkoperspraatjes aanbevelen wat je nodig hebt, niet meer niet minder.

Beveelt u codima aanJa

Ik koop al mijn computergerelateerde zaken bij codima vanwege de customerservice. ze zijn hulpvaardig en vriendelijk en hebben geduld met elk soort klant. dus uitstekende service en uitstekende producten.

Mevr. Beerse
Mevr. Beerse

Uw ervaring

Ik had een Sonos 1 bij u besteld. Dit is meteen in behandeling genomen en omdat ik uit Nederland kom, dacht ik dat het lang zou duren, maar met 2 dgn was het er al. Top! Ik ben erg blij met de aankoop..

Beveelt u codima aanJa

Zeer snelle levering van codima!.

CVO Panta Rhei
Zeer goed (9/10)
CVO Panta Rhei

Uw ervaring

Er zijn geen irritante elementen die storend zijn bij aankkop en afhandeling. Werking is gestroomlijnd.

Score voor Codima.be:4.5/5

Vlotte correcte service..
snelheid van afhandeling kan beter bij situatie met meerdere klanten.

Kurt Blom
Kurt Blom

Uw ervaring

Goede service, steeds tijd voor duidelijke objectieve raad

Prima.

Roger Smit
Roger Smit

Uw ervaring

Na een probleem met de installatie van een software pakket, Codima benaderd en die hebben het binnen 24 uur voor mij opgelost. Fantastische service.

Beveelt u codima aanJa

Professionele instelling. snelle afhandeling. en prima en snel e-mail contact. alles wat een bedrijf hoog in het vaandel zou moeten hebben.

Ronny Jacobs T&B
Ronny Jacobs T&B

Uw ervaring

Ik kocht een onderdeel voor een 10 of 12 jaar oude computer, waar je anders lang kunt naar zoeken, jullie hadden het in stock, jammer genoeg had iemand anders ook dit onderdeel nodig, maar geen nood, een paar dagen later terug in stock. Ik werd verwittigd en het onderdeel werd gereserveerd.

Beveelt u codima aanJa

Ik ben althans zeer tevreden. goede webpagina, veel uitleg, goede prijs, redelijk veel in stock, en telkens ik uitleg nodig had, heb ik die steeds gekregen. de deskmedewerkers zijn trouwens heel goed op de hoogte. bottomline : een aanrader.
vroeger kocht ik redelijk veel online in nl, maar soms waren er bepaalde onderdelen niet in stock waardoor je soms 2 tot 3 weken moest wachten op uw bestelling, en als er iets defect was, zat je met een langdurige rma regeling. bij jullie een simpel telefoontje, het onderdeel binnenbrengen , een controle en terug weg in 30 minuten met een nieuw onderdeel. top.

Rudy Mechelmans
Rudy Mechelmans

Bitdefender Total Security 2017 werkt perfect

Beveelt u codima aanJa

Zeer goede en overzichtelijke site. goede prijzen en correcte levering.

Eddy Hannon
Eddy Hannon

ruim aanbod, prijs/kwaliteit

Heel tevreden.

Erwin
Erwin

Uw ervaring

De klantvriendelijkheid en bereidwilligheid om te helpen en advies te geven is DE reden waarom ik naar daar ga.

Perfect.

A. van der Zijden
Prima (7/10)
A. van der Zijden
Score voor Codima.be:3.5/5

Goed.

Bedrijfsinformatie

Codima is de IT speciaalzaak in de Gentse regio, maar dankzij ons concept, onze goede bereikbaarheid en onze webwinkel mogen wij rekenen op trouwe klanten uit heel Vlaanderen en ver daar buiten.
Adres
Kortrijksesteenweg 875