Reviews

9.1 / 10
587 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
9/10
Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.8/10

587 Reviews

doom franky

9/10

Alles super in orde

Sterke punten

mooie kwaliteit, vlugge levering

Verbeterpunten of tips

geen


K

9/10

Top service!

Sterke punten

Heel tevreden met alle punten.

Verbeterpunten of tips

Geen


Alice in Wonderland

10/10

Heel erg Goed

Sterke punten

Mooie kwaliteit

Verbeterpunten of tips

Ga zo door


José

9/10

Perfecte Service

Sterke punten

Perfecte service nadat er een artikel verkeerd verzonden was

Verbeterpunten of tips

Geen


Warmenhoven

10/10

Goed, snel en behulpzaam.

Sterke punten

nemen direct contact op als er evt een langere leertijd is dan gepland.

Verbeterpunten of tips

voorraad staat misschien soms te hoog


Yvonne van der Meer

8/10

Super snelle levering, traag met reageren op een retourzending

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Eerder reageren bij retourlevering

Reactie Clubwear Company:

Fijn dat u tevreden bent over uw bestellingen. U heeft op 2 en 3 september 2 bestellingen gedaan. Op 11 september zijn uw retourzendingen verwerkt en administratief afgehandeld. Dit is dus binnen... Fijn dat u tevreden bent over uw bestellingen. U heeft op 2 en 3 september 2 bestellingen gedaan. Op 11 september zijn uw retourzendingen verwerkt en administratief afgehandeld. Dit is dus binnen een week. Sneller dan dit lukt helaas niet. Wettelijk staat er een termijn van 2 weken voor.


v. d. Vaart

10/10

Zeer goed met communicatie en levering

Sterke punten

Correctheid en service

Verbeterpunten of tips

alles gaat naar wens


Astrid

1/10

Slechte ervaring. Bustier die niet paste retour gezonden. Bijbehorende kousen daardoor niet uitgepakt retour. Wordt er glashard gezegd dat de kousen wel uitgepakt waren. En ik zit al vanaf 6... Slechte ervaring. Bustier die niet paste retour gezonden. Bijbehorende kousen daardoor niet uitgepakt retour. Wordt er glashard gezegd dat de kousen wel uitgepakt waren. En ik zit al vanaf 6 augustus op geldteruggave te wachten.

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Zeg van te voren dat kousen nooit retour mogen. Geef sneller geld terug. Ik wacht er nog op na meer dan de maximale 14 dagen die er in het algemeen voor staan... jammer dat het op deze manier is... Zeg van te voren dat kousen nooit retour mogen. Geef sneller geld terug. Ik wacht er nog op na meer dan de maximale 14 dagen die er in het algemeen voor staan... jammer dat het op deze manier is gegaan. Kan aan de medewerker liggen!

Reactie Clubwear Company:

Vervelend dat u het zo ervaren heeft.
Allereerst hebben wij het bedrag van de bustier binnen 14 dagen terug betaald, blijkbaar heeft u het bedrag op uw rekening gemist. Dit vindt u onder Mollie...
Vervelend dat u het zo ervaren heeft.
Allereerst hebben wij het bedrag van de bustier binnen 14 dagen terug betaald, blijkbaar heeft u het bedrag op uw rekening gemist. Dit vindt u onder Mollie Payments...Wij betalen meestal binnen 1 week alles retour. In uw geval omdat u kousen terugstuurt die duidelijk uit de verpakking zijn geweest, heeft het een paar dagen langer geduurd. Het plastic ontbrak waarin de kousen zaten en de verpakking was duidelijk geopend geweest. U zult toch ook begrijpen dat wij retouren als nieuw moeten kunnen verkopen. Dit staat duidelijk op de site, op de verpakking en op de pakbon.


Gerrie Delger

8/10

Mijn vrouw en ik hebben beide een setje aangeschaft voor onze allereerste party

Sterke punten

snelle bezorging, goede ptijs/kwaliteit verhouding

Verbeterpunten of tips

maatvoering, bij de man was die prima, bij de vrouw niet, mijn vrouw heeft in het normale leven over het algemeen maat 36 of S, nu bestelde ze een jurkje maat S die bij het passen eerder overeen... maatvoering, bij de man was die prima, bij de vrouw niet, mijn vrouw heeft in het normale leven over het algemeen maat 36 of S, nu bestelde ze een jurkje maat S die bij het passen eerder overeen kwam met maat L, deze teruggestuurd en een ander jurkje besteld met maat XS en deze past wel, bijkomend voordeel is dat ze dat jurkje leuker vindt maar niet durfde te bestellen in 1e instantie vanwege de maat.
Aangezien de prijs gelijk is zou het ook klantvriendelijk zijn om de geruilde artikelen met "gesloten" portemonnee om te ruilen, buiten de overige kosten natuurlijk.


Wouter

6/10

Lekker snel geleverd

Sterke punten

Voldoende

Verbeterpunten of tips

Goed kijken wat de klant bestel