M Brokling

Ervaring is goed, de site is goed en duidelijk

Snel qua reageren op vragen via app of mail . Zijn vriendelijk en denken mee

Ik vind het zelf jammer dat je niet gratis kan retour kan sturen evt met eerst een mail contact met toestemming zou misschien een idee kunnen zijn .

Joosten

Veel keuze en mooi design

Wellicht dat de keuze voor mannen nog uitgebreid kan worden

mark

Uitmuntend! Zeer goede service en advies tav maatvoering. Als iets anders valt dan de maat aangeeft dan wordt dat vermeld op de site. Indien dat niet vermeld is, maar we het geval is, dan wordt je... Uitmuntend! Zeer goede service en advies tav maatvoering. Als iets anders valt dan de maat aangeeft dan wordt dat vermeld op de site. Indien dat niet vermeld is, maar we het geval is, dan wordt je er voor verzending van op de hoogte gebracht door middel van een persoonlijk advies.

Zeer klantgericht en flexibel

Hilde

Uitsluitend positief

Correcte omschrijving artikel, kwaliteit

groter aanbod schoenen

Ton Wemmers

snelle afhandeling, ook terugstorten geld ging snel

besteedt nog wat aandacht aan de maten, buitenlandse bedrijven hanteren een andere maattabel dan n Nederland.

Reactie Clubwear Company:

Dank voor uw fijne reactie.
Dank voor uw fijne reactie.
Wij hanteren zeker niet de maten van onze leveranciers, wij proberen altijd aan te geven hoe groot iets valt. Zo valt Patrice Catanzaro bijna altijd kleiner en dit geven wij zowel in de beschrijving als in de maataanduiding aan.

E de Water

Snel e-mail contact ivm niet leverbare artikelen

Koos

Snel en correct.
Zeer vriendelijk aan de telefoon.

Het mooie assortiment en zeker het lingerie aanbod.

Ik zou het niet weten.

Bibi

Prettig

Goede uitleg bij de kleding, makkelijk contact leggen, snelle reactie, snelle verzending

Het lijkt er op dat de prijs/kwaliteit verhouding sterk achteruit gaat. Vind de kleding tegenwoordig van bijna slechte kwaliteit maar de prijs is behoorlijk hoog.

Reactie Clubwear Company:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.
Vervelend dat u de prijs/kwaliteit achteruit vindt gaan. Wij staan 100% achter onze kwaliteit en artikelen. We hebben een ruim assortiment voor elke portemonnee. Wij hebben de artikelen bekeken die u terug gestuurd heeft en kunnen ons helaas niet vinden in uw mening, immers als dat zo zou zijn, zouden wij deze artikelen niet verkopen. En bewaken de kwaliteit al bijna 10 jaar.

Prive

Goed, alleen problemen om bestelling te kunnen plaatsen ivm adres.

Dat is nog moeilijk te zeggen. Na 1 bestelling

De verpakking, is op zijn zavhts gezegd niet goed. De koker is te flexibel ook niet eenvoudig te openen. Als deze nu van wat steviger materiaal is en een deksel die open en dicht geklikt kan worden.... De verpakking, is op zijn zavhts gezegd niet goed. De koker is te flexibel ook niet eenvoudig te openen. Als deze nu van wat steviger materiaal is en een deksel die open en dicht geklikt kan worden. Is het tegerlijker tijd een goede opberg koker.

Reactie Clubwear Company:

Hartelijk dank voor uw recensie.
Helaas gaan wij niet over verpakkingen van leveranciers. Maar wij zijn het roerend met u eens inzake dit artikel!

Prima service