Lugina Lambregts

Fer

Al een paar keer goed advies over juiste maat en pasvorm gehad, erg behulpzaam.

Rob

Zeer positief, zeer behulpzaam en goede service

Klantvriendelijkheid, mooie site.

Retourprocedure vergemakkelijke, zorg voor een retoursticker

bianca lamme

Zeer prettige service al vaak besteld ook retourneerd altijd keurig verlopen

Helemaal prima

Prima. Doen wat ze beloven. Op voorraad is inderdaad op voorraad. Snelle levering en correcte prijs.

Zie boven

2 keer bestelling geplaatst

Internetsite kan mooier worden vormgegeven, luxere uitstraling.
Verpakking kan mooier met persoonlijke touche

Bestellen is snel en gemakkelijk. De aanwijzingen over de maatvoering (groter/kleiner) zijn erg fijn.

Het zou fijn zijn als je het pakketje ook bij een PostNL punt kunt laten bezorgen, zodat je je pakketje discreet kunt ophalen en wegleggen.

Reactie Clubwear Company:

Hartelijk dank voor uw review. U kunt gewoon in het opmerkingenveld neerzetten dat het naar een pakje gemak moet, dan maken wij dat voor u in orde!

Renée

Heel attente zorg om je als klant serieus te nemen. Dat merk je aan respons bij vragen, mocht het iets uitlopen qua levertijd laten ze dat dan ook je heel snel weten en dan evengoed wordt er alles...

Moet ik nog meer lof geven? Een 10 is toch hartstikke mooi!

Afgezien van mijn afwijkend model lichaam om standaard maattabellen te gebruiken, is maatvoering tussen verschillende merken wel eens lastig.
Niet bedoeld richting CWC, Noir Handmade is mijn favoriete merk, heel sofisticate materiaal, bedoeld om strak je lijf in te
lepelen, echter is voor de fabrikant misschien eens een tip de naden waar de grootste spanning op staat aan de binnenzijde een extra versteviging mee te geven. De wetlook is prachtig stretch spul maar is wel heel fragiel. En de balein(tjes) zowel bij Noir als bij Soleil zij soms knoepert scherp wat soms extra vervorming of scheurtjes in je dress veroorzaakt. Hooguit zonde te noemen want ik draag het net zo graag.

Snelle levering , helemaal top