Reviews

9.1 / 10
429 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.1/10
Info over verloop order
8.9/10
Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9.1/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.8/10

429 Reviews

erwin
10/10

Heel goed

Sterke punten

alles

Verbeterpunten of tips

geen


oogje
10/10

Heel duidelijke webshop, super snelle service.

Sterke punten

snelheid en zorgvuldigheid

Verbeterpunten of tips

kleine tip:
graag een filter voor maten, zodat ik niet telkens erachter hoef te komen dat wat ik wilde niet in mijn maat meer was.


K. Grts
2/10

Zeer slechte ervaring mee. Tot op heden nog nooit zo afgezet door een webshop. Topservice? Dikke zever. Op een paar vaste klanten en kennissen na, tussen de fake profielen die zogenaamd allemaal een...

Reactie Clubwear Company:

Beste Ken,
Een retour insturen die vervolgens niet geaccepteerd word omdat deze niet voldoet aan de algemene voorwaarden van de webshop ( volledig getoetst aan europese wetgeving) is nooit leuk. We hebben je retour ontvangen en deze stonk zodanig naar rook dat het product voor ons onverkoopbaar is. Jij zou immers ook geen nieuw produkt willen bestellen om vervolgens de envelop open te maken waarna de geur van rook je tegemoet komt, toch? Ook al rook je zelf niet, als een produkt een paar dagen in de kamer ligt waar een ander wel rookt, stinkt het naar rook. We hebben het produkt op onze kosten aan U geretourneerd. Uiteraard is elke ontevreden klant er 1 te veel, het spijt ons dan ook dat we u niet tevreden kunnen stellen.


Mark
6/10

Nette en snelle afhandeling zowel van bestelling als retourzending. Echter bij retour zenden blijkt het pakket geen brievenbus pakket te zijn waardoor ik ruim 6 euro moest betalen bij bestellen was...

Reactie Clubwear Company:

Blij dat u over onze afhandeling tevreden bent.
U schrijft dat wij waarschijnlijk chinese maten aanhouden.
Dat is nou juist iets wat wij niet doen. Alle artikelen worden door ons doorgepast.
Zodat wij ook inderdaad de maat verkopen die het is. U kunt, als u onze site bekijkt, regelmatig in de beschrijving of in de maatvoering vinden dat wij juist neerzetten hoe groot of klein iets valt. Wij verkopen nl tot 6XL en proberen mensen zo goed mogelijk te adviseren. Wij hebben er nl. niets aan om niet goed de maten te beschrijven. Dat levert ons retouren op en ontevreden klanten. Zoals u misschien in de andere reviews kunt lezen, zijn juist mensen tevreden over ons maatadvies en de duidelijke beschrijvingen bij de produkten.
Het artikel dat u heeft terug gestuurd, hebben wij al jaren in onze collectie en het is ook nog eens een duits merk. Maar wij zullen naar de maatvoering van deze jurk kijken of deze niet aangepast is, waardoor u voor zo een teleurstelling bent gekomen.

U schrijft verder dat het als brievenbuspakket door ons verstuurd is. Echter uw bestelling is ook door ons als pakket verstuurd, het past nl door de dikte van het doosje niet door de brievenbus. Dat maakt het inderdaad duur om te versturen. Zowel voor u als voor ons.

Misschien een idee om een keer te komen passen in onze showroom? Dan kunt u ons uitgebreide assortiment gewoon eens rustig doorpassen. Wij helpen u graag!


Anoniem
6/10

Slecht. Er wordt geadverteerd met morgen in huis bij mij duurde het 4 werkdagen!

Verbeterpunten of tips

Vermeld duidelijk EN EERLIJK wanneer de klant het in huis heeft.

Reactie Clubwear Company:

U heeft op 16 juli een bestelling gedaan en deze hebben wij ook dezelfde dag op de post gedaan.
Op onze site staat: voor 16 uur besteld, dezelfde (werk)dag verstuurd.
Wij hebben absoluut niet op de site staan dat het dan morgen in huis is.
De reden hiervoor is, en dat heeft u nu zelf aan den lijve ondervonden, is dat de post heel grillig is. Wij kunnen dus nooit garanderen dat het er de volgende dag is.
Dit neemt u ons kwalijk. Maar zoals u begrijpt kunnen wij helaas geen enkele invloed op de postbezorging uitoefenen. Na bijna 9 jaar pakjes versturen hebben wij de ervaring dat 90% van de post er binnen een dag is, en de rest duurt wat langer, 2,3, 4 dagen of soms zelfs een week of 2 weken. Dat laatste gebeurt gelukkig bij nooit.

U zegt verder in het review: Vermeld duidelijk EN EERLIJK wanneer de klant het in huis heeft.
Wij doen geen enkele belofte wanneer het in huis is. Het enige wat wij u kunnen verzekeren is dat bestellingen elke dag voor 16 uur besteld, dezelfde dag nog op de post gaan. En dat doen wij nu bijna 9 jaar. Dus wij doen 100% wat wij beloven.
Wij doen geen beloftes van morgen in huis e.d.
U zult misschien begrijpen dat uw review ons pijn doet, immers, wij doen wat wij zeggen. Helaas is er geen enkele postbezorger in NL die kan garanderen dat het de volgende dag in huis is.


B Tobbe
2/10

Niet tevreden ik heb 2 slip besteld en maar 1 gekregen,ook geen geld terug gestort.

Sterke punten

Nee

Verbeterpunten of tips

Nee

Reactie Clubwear Company:

Wij snappen uw reactie niet helemaal. Wij hebben al bij het versturen van 1 slip gevraagd of u wilde wachten op nalevering of dat u uw geld terug wilde. U heeft hierop, ondanks, diverse mails van onze kant nooit meer gereageerd. Wij hebben daarom al enige tijd geleden het geld van de ene slip terug gestort.


Corina
9/10

Gemakkelijk te vinden als je iets zoekt, prima kwaliteit en snelle service

Sterke punten

Leuke setje voor weinig geld

Verbeterpunten of tips

Geen verbeterpunten


Rene Kramer
10/10

Jet is top !!!


Anoniem
9/10

Een erg klantgerichte onderneming.

Sterke punten

De Clubwear Company denkt erg met de klant mee.


Anoniem
10/10

After a quick phonecall I was able to visited their gallery.
Friendly people and pleasant service.
I was shopping for an item and they were patient and cooperative.
Will gladly...

Sterke punten

large stock, quick and clear communication

Verbeterpunten of tips

maybe somewhat of a larger gallery for visiters.