Super snel was alles binnen en alles paste perfect! Zin in een feestje morgen in mijn nieuwe outfit!

Alles netjes . Goed omschreven op de website .
Echt heel fijn

Ik heb al vaker hier besteld en dat bevalt echt prima. Als je iets moet terug sturen is het ook zo afgehandeld. Echt te vreden!

Ongelofelijk slechte service. Ongedragen catsuit retour gestuurd, slechts 5 min eigen huis voor de spiegel geprobeerd, maar het peperdure kledingstuk wordt zonder bericht weer aan mij geretourneerd....

Reactie Clubwear Company:

Jammer dat u het zo ziet. Helaas kunnen wij een dure lak catsuit die als een vod in een enveloppe wordt gepropt en vervolgens zo gekreukt en gevouwen is, dat het voor ons onverkoopbaar is, niet accepteren. Immers de prullebak is de enige plek waar deze catsuit nog geschikt voor is. U zou ook niet accepteren als wij deze catsuit ook zo naar u zouden hebben opgestuurd.

Ik had een verkeerd product ontvangen en deze geretourneerd. Ik kreeg hierop gelijk een reactie of ze mij konden helpen.

Het was mijn eerste contact en bestelling en kan dit nu nog niet zo goed beoordelen

Wel reactie op het verkeerde product, maar nog geen bevestiging van ontvangst en of mijn geld wordt teruggeboekt.

Reactie Clubwear Company:

hartelijk dank voor uw recensie. Het artikel is goed terug ontvangen en dezelde dag is het geld terug gestort.

Ary

Uitstekende kwaliteit en goede service.

Goede kwaliteit. Communicatie tav wensen. Goede service.

Altijd tiptop bezorgd, en onherkenbaar superfijn!

Snel

Linda

Snelle verzending, netjes verpakt

snelle service, correcte verzending, Duidelijke omschrijving op de website

John

Snelle levering , mooi assortiment

Goede service en snelle levering

Johnn Cops

Uitstekend, korte levertijden en goede kwaliteit.

Zie boven

Hestia

Artikel wat ik had besteld, had vertraging en zou pas laat geleverd worden. Hier werd telefonisch contact met mij over opgenomen, en werd mij gevraagd of ik daarop wilde wachten of dat ik wilde...

Open communicatie. Als er iets is, wordt er contact gezocht

Goede ervaringen. Snelle levering en tegen aantrekkelijke prijzen.

Duidelijke omschrijving op de website van de producten en scherpe prijsstelling.

Zou graag zien dat er een account aangemaakt kan worden waarin de bestelgeschiedenis en bestelstatus vermeld wordt. Het is vaak niet direct duidelijk wanneer het bestelde product geleverd wordt omdat berichten over verzending van het pakketje vaak laat binnen komen. Zou fijn zijn om real time te weten wat de track en trace is zodat het pakket direct te volgen is.