Bianca

Fantastisch aanbod, kwaliteit en normale prijzen

Variatie en prijs

Meer keus voor heren

Reactie Clubwear Company:

Dank je wel voor je fijne review.
We zijn inderdaad druk bezig om de keus voor heren nog groter te maken.
Dank je wel voor je fijne review.
We zijn inderdaad druk bezig om de keus voor heren nog groter te maken.
Helaas is het aanbod van leveranciers hierin veeeeeel kleiner dan dames, dus het blijft hard zoeken, maar het is zeker hier een belangrijk aandachtspunt. Dank je wel!

Jack

Perfecte service en mooie producten

Goede persoonlijke service

Marianne

Mooie spullen

Goede service

Jammer dat er geen winkel/passessies meer mogelijk zijn

Oskar Snijders

Over het algemeen positief. Geweldige collecties.

De collecties.

Wanneer er een deel van de bestelling niet leverbaar is, wordt zonder te informeren gewacht tot de hele bestelling gereed is.

Reactie Clubwear Company:

Hartelijk dank voor uw fijne reactie. Bij een bestelling krijgt u automatisch een mail als 1 of meerdere items niet leverbaar zijn. Daarin wordt ook exact geinformeerd welke artikelen niet op... Hartelijk dank voor uw fijne reactie. Bij een bestelling krijgt u automatisch een mail als 1 of meerdere items niet leverbaar zijn. Daarin wordt ook exact geinformeerd welke artikelen niet op voorraad zijn. Bij het bestellen kan u ook per artikel zien of er iets op voorraad is of niet. Wij sturen de gehele bestelling op als de gehele bestelling compleet is. Mocht een artikel onverwachts een langere levertijd hebben, dan zullen wij u altijd informeren en wordt de bestelling - naar wens van de klant - in delen of compleet opgestuurd.

Jos

Fijne website en snelle levering.

Duidelijke informatie over de producten

Amanda

Fijn contact. Overzichtelijke website. Klantvriendelijke houding. Adviesgericht.

Duidelijk over outfit qua feestjes
Goed telefonisch advies over maat

Bij afhaal vermelden in de factuur of bon. Hier staat "besteld" en het adres is anders in de mail waardoor verwarring ontstaat

Frits

Ontzettend slecht

Teveel om op te noemen. Laten we beginnen met klantvriendelijkheid

Reactie Clubwear Company:

Wat jammer dat u zo ontevreden bent. Ik zie dat u een cockring heeft teruggestuurd die te groot was. Helaas is het zo, en dat heb ik u ook persoonlijk uitgelegd, dat toys waarvan de verpakking... Wat jammer dat u zo ontevreden bent. Ik zie dat u een cockring heeft teruggestuurd die te groot was. Helaas is het zo, en dat heb ik u ook persoonlijk uitgelegd, dat toys waarvan de verpakking verbroken is, niet teruggenomen kunnen worden. In uw geval kunt u toch goed begrijpen dat een gepaste cockring toch echt niet meer verkocht kan worden. Alle onze klanten moeten ervan uitgaan dat wij artikelen verkopen die aan de hygienewet voldoen.

Pepijn Mensink

Snelle levering en eerlijke product informatie

Top levering en juiste product informatie

Prima!

Snelle reactie op vraag ; meedenken.

Anneke

Top bedrijf