Esmee Neijenhuis

Zeer teleurgesteld, gemaild maar krijg geen antwoord terug

Reageren op mails

Rob

Prima service. Wat ik bestelde was precies zoals op de foto’s en beschrijving op de website. Dit werd ook op tijd geleverd.

Tijdige levering
Juiste kwaliteit
Goede beschrijving op de website

William van den Hooff

Ik heb alleen maar goede ervaringen. Mooie spullen en het wordt snel en discreet geleverd.

Mooie kwaliteitsspullen en veel keuze.

Ik zie soms combinaties op de site die ik niet apart en makkelijk kan aanschaffen. Ik zou dan de rok, buste en schoenen vermelden en de mogelijkheid bieden deze te kopen. Nu wordt alles afgebeeld... Ik zie soms combinaties op de site die ik niet apart en makkelijk kan aanschaffen. Ik zou dan de rok, buste en schoenen vermelden en de mogelijkheid bieden deze te kopen. Nu wordt alles afgebeeld maar alleen de buste aangeboden. Terwijl het model bijvoorbeeld ook een mooie bijpassende Rok draagt.

Kees Vanaert

Positief

Foto's en uitleg product

Voorraad klopt niet met aantal aangegeven op site. Was uiteindelijk niet meer leverbaar in gewenste maat.

Pamela

Snelle service

Veel voorraad en snel leverbaar

Doe zo verder

Karima lazrak

Mijn ervaring met Clubwear Company is zeer positief

Overzichtelijk, duidelijke beschrijving, goede fotos van het product.

Carolien Kloosterman

Snelle levering en de prijs/kwaliteitverhouding is prima!Voor ieder wat wils

Iets meer kinky spulletjes

Reactie Clubwear Company:

Dank je wel voor je fijne review. Ik ben wel benieuwd wat met met iets meer kinky spulletjes bedoeld. We staan overal open voor ;-)

Eric

Zeer goed

Goede service

Betere maatvoering op website

Reactie Clubwear Company:

Hartelijk dank voor jouw fijne reactie. Maatvoering blijft inderdaad een moeilijk iets, omdat het per leverancier en per kledingstuk verschilt. Wij proberen alles zo goed als mogelijk door te passen... Hartelijk dank voor jouw fijne reactie. Maatvoering blijft inderdaad een moeilijk iets, omdat het per leverancier en per kledingstuk verschilt. Wij proberen alles zo goed als mogelijk door te passen en hierop een goed maatadvies te geven. Lees daarom ook altijd goed de produktomschrijving waarin we vaak dieper ingaan op de maat.
Je kunt bij ons altijd terecht voor maatadvies van welk kledingstuk dan ook.