Gymnastiekvereniging Markelo

Zeer goed

VMS '21

We zijn super tevreden over de informatie vooraf, de telefonische ondersteuning bij vragen en de heel correcte levering door de chauffeur. We verkopen al jaren producten rondom Sinterklaas, dit... We zijn super tevreden over de informatie vooraf, de telefonische ondersteuning bij vragen en de heel correcte levering door de chauffeur. We verkopen al jaren producten rondom Sinterklaas, dit levert steeds een mooi bedrag op voor onze vereniging!
De producten zijn ook nog eens van een hele goede kwaliteit.

Music to Move Hulsel

Super samenwerking, elk jaar opnieuw

Muziekvereniging prins Bernhard

Super geregeld. Speculaas zelf opgehaald. Zeer vriendelijk ontvangen door Amber en alles stond perfect in dozen verpakt gereed

n

Slecht. al meerdere jaren drama.

Reactie Clubkas Acties:

Hoi N.,
Hoi N.,
Helaas snappen wij deze review niet en al helemaal niet van een ‘data lek’. Ook krijgen wij twee uur na deze review een aanmelding binnen dat jullie weer met ons meedoen aan de Sinterklaas verkoopactie. Wij kunnen daarom deze review niet helemaal plaatsen. Zou je de review kunnen herzien?

AMIGO Leiden

Goede ervaring

Patricia

Fijne communicatie en fijne mensen om mee samen te werken! Zelfs in het weekend of 's avond kreeg ik een reactie op mijn vragen. Alles is goed verlopen.

Nienke Kas (Corlaer College)

Fijne communicatie en ze denken altijd graag met je mee. Top service!

Spot! Theater Goirle

Fijne en snelle communicatie. de verkoop-app is superhandig, je ziet direct hoe de verkopen gaan van de actie. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Harmonievereniging Barendrecht

Voor het eerst een actie gedaan via Clubkas-acties. Zeer positieve ervaring. Goede handleiding bij App, goede communicatie per mail en keurige levering van de produkten. Aanrader!!