Erwin / Boxx opslag

Erg netjes en behulpzaam

Tonny Verweij

Kan het bedrijf alles behalve aanraden, je betaald facturen (welliswaar te laat) maar de reden was bekend bij het bedrijf. Om vervolgens uit al je systemen gegooid te worden en er andere voorwaarden... Kan het bedrijf alles behalve aanraden, je betaald facturen (welliswaar te laat) maar de reden was bekend bij het bedrijf. Om vervolgens uit al je systemen gegooid te worden en er andere voorwaarden gesteld worden.

Indien je afhankelijk bent van data bij je bedrijf kan ik Cloudconnected niet adviseren, wij moeten nu via Microsoft onze data zien terug te krijgen gezien Cloudconnected het volledige beheer heeft overgenomen, pas dus op met deze cowboys!

Reactie CloudConnected:

Beste Tonny Verweij,
Beste Tonny Verweij,
Inmiddels is de samenwerking met uw organisatie Stichting Qenzi ontbonden i.v.m. wanbetaling en op het moment van schrijven is er een betalingsachterstand van meer dan 5 maanden. Door Stichting Qenzi is nooit één factuur betaald voor het gebruik van de genoemde diensten waardoor een administratieve blokkade op uw account is gekomen. De openstaande vorderingen worden samen gebundeld met de andere schuldeisers en is in behandeling bij de betrokken juridische afdelingen.
We hebben u reeds hierover uitgebreid geïnformeerd maar gezien uw review is een uitleg hierbij wel op zijn plaats voor de lezers.
CloudConnected

UPR

Ik werd erg goed geholpen!

Bureau &MAES

Over het algemeen goed, maar respons tijd soms wat traag.

FGE International B.V.

Goede en snelle service

Carfix

Weer uitstekend geholpen!

wendy

De helpdesk is goed bereikbaar. De helpdeskmedewerker is helaas niet altijd capabel om te helpen. Het kost veel tijd en resulteerde niet in het verhelpen van een probleem. Een andere dag trof ik... De helpdesk is goed bereikbaar. De helpdeskmedewerker is helaas niet altijd capabel om te helpen. Het kost veel tijd en resulteerde niet in het verhelpen van een probleem. Een andere dag trof ik iemand die wel verstand van zaken had.

Metakids

Snel en goed opgelost