Perfect geholpen!

Frans Wittenberg

Concreet, vriendelijk en praktisch

Ik heb waarschijnlijk recent een warrige tijd meegemaakt bij computerhulp. af en toe was hulp efficiënt maar ook voelde ik me nogal eens met een kluitje in het riet gestuurd.

Hielke Visser

De laatste ervaringen met Computerhulp waren niet goed. We werden niet teruggebeld, problemen werden niet opgelost, er werd niet gecommuniceerd. Echter nu, na een serieuze klacht is de... De laatste ervaringen met Computerhulp waren niet goed. We werden niet teruggebeld, problemen werden niet opgelost, er werd niet gecommuniceerd. Echter nu, na een serieuze klacht is de dienstverlening weer helemaal op peil. De klacht is goed opgepakt en we hebben het traject doorgesproken. Computerhulp heeft meer medewerkers aangetrokken en we zetten de samenwerking voort. Zo hoort het!

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Probleem werd direct opgelost door mijn scherm vanaf afstand even over te nemen, terwijl ik aan de telefoon was met ComputerHulp. Heel snel en vriendelijk geholpen. Fijn!

Goede ervaring anders zou ik niet terugkomen.
Prettige medewerkers.

Annemijn

Onwijs hulpzaam personeel, mega vriendelijk en heel snel geholpen met ieder groot of mini probleem! toppers -team Smaak

Julie Franck

Overall zeer tevreden over de diensten van ComputerHulp en snelle reactie op hulpvragen.

Annelies - Sustainability Works

Al vele jaren klant en over het algemeen zijn de ervaringen positief, soms zelfs zeer positief: snel en competent. Wel heel wisselend: diverse keren heb ik na contact met hen een andere oplossing... Al vele jaren klant en over het algemeen zijn de ervaringen positief, soms zelfs zeer positief: snel en competent. Wel heel wisselend: diverse keren heb ik na contact met hen een andere oplossing gezocht omdat ze op dat moment niet de juiste expertise beschikbaar hadden. Vrijwel alle medewerkers zijn heel vriendelijk. Soms ook zijn het stagiaires of medewerkers die net in dienst zijn en die het lastig vinden om aan te geven wat ze wel of niet kunnen/weten, dan is het weleens heel lastig om je vraag beantwoord te krijgen.