Luca Aarden

Na 2 keer gemaild en gebeld te hebben, werd ons probleem eindelijk opgelost. Dit alles heeft bij elkaar 2 weken geduurd.

Zeer prettig. Michael heeft veelal vooraf al geinstalleerd en heeft mij met de overige laatste instellingen geholpen. Alles was voorbereid en zeer begrijpelijk. eventuele codes en inloggegevens... Zeer prettig. Michael heeft veelal vooraf al geinstalleerd en heeft mij met de overige laatste instellingen geholpen. Alles was voorbereid en zeer begrijpelijk. eventuele codes en inloggegevens waren netjes op een blaadje uitgeprint en ook de manuals waren duidelijk en uitgereikt. Zeer prettig!

Karin Liefting

Ik belde met een vraag over de printer, daar moest een gebruiker uit worden verwijderd. De telefoon werd snel beantwoord en het probleem binnen no time opgelost. Ik heb nog nooit een onprettige... Ik belde met een vraag over de printer, daar moest een gebruiker uit worden verwijderd. De telefoon werd snel beantwoord en het probleem binnen no time opgelost. Ik heb nog nooit een onprettige ervaring gehad.

Snel geholpen direct aan de telefoon, perfecte service!

Hielke Visser

Klaas

Snel en efficiënt geholpen

Team are always punctual, happy and helpful.

Huisartsenhulp

Houden zich aan hun afspraak

Het loopt wat moeizaam van tijd tot tijd, maar ik heb het idee dat het de laatste tijd wat beter gaat.
Ik vond jullie niet echt ' klantgericht' of klantvriendelijk. Momenteel lijkt daar een positieve groei in te zitten.