Heel goed geholpen, had een specifiek probleem dat vakkundig is verholpen.

Praktijk Brouwersgracht

Vanaf dag 1 : helder uitleg, zeer vriendelijke en vakkundige helpdesK, afspraken zijn snel gemaakt en altijd goed nagekomen.
Top service.

n.v.t.

De personen die ik spreek zijn zonder heel vriendelijk.
Je moet wel zelf behoorlijk goed op de hoogte zijn van wat je precies wilt en hoe dat mis kan gaan, anders gaat het mis.
Ik dacht...
De personen die ik spreek zijn zonder heel vriendelijk.
Ik dacht dat alles was gegaan zoals ik het bedoelde, maar dat was niet zo.
De herstelwerkzaamheden duren meestal (altijd) langer dan gehoopt.

Jan Morren

Prima geholpen!

Michael dijkstra taurel

Heel goed, sneller reactie dan ik had verwacht en zeer to the point. Heb vervolgvraag gesteld en ben benieuwd naar antwoord

Frans

Snel en adequaat geholpen. deskundig en gemakkelijk in de communicatie

Niet tevreden over de service. De vraag die ik heb uitstaan is nog steeds niet opgelost, terwijl het naar mijn idee een hele simpele oplossing is.

Ik werd snel en vriendelijk geholpen

Astrid Muurman

Reeds eerder ingevuld.
Geen reactie op mijn mail
Geen goede ervaring

Slecht. Ik krijg een mail met ‘dank voor uw toestemming’ terwijl ik die niet heb gegeven. Ik vraag per mail om het resetten van mijn wachtwoord. Pas na 5 dagen krijg ik een mail dat ik daarvoor moet... Slecht. Ik krijg een mail met ‘dank voor uw toestemming’ terwijl ik die niet heb gegeven. Ik vraag per mail om het resetten van mijn wachtwoord. Pas na 5 dagen krijg ik een mail dat ik daarvoor moet bellen. Dan bel ik vanochtend en zal ik worden teruggebeld, maar dat gebeurt de hele dag niet. En inmiddels is mijn wachtwoord verlopen en heb ik geen toegang meer tot mijn email .